• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

    Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

    Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:



    De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

    Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

    Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

    Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]


    ars moriendi

    Wandless schreef:
    (...)

    Het is ook maar gewoon een uitspraak, slimmerd :'D Die bestaat niet in het Nederlands --' Je bent 19, dacht dat je zoiets wel zo weten ><
    Als je het niet verstaat, vraag je maar gewoon even de vertaling. I'd be glad to give it to you >< Nou, i.i.g als je ruzie met Kuyt hebt, vecht dat dan in hemelsnaam met háár uit en niet voor heel Q. --'


    *Wilt vertaling* Want ik heb je dat nu al twee keer zien zeggen en ik ben nieuwschierig. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Misacotia schreef:
    (...)
    Ik zeg toch ook niet dat jullie op mij moeten reageren? En voor zover ik weet is er dus een blok-functie op de site.
    Nou, je probeerde vast wel aandacht te trekken, anders plaats je niet zomaar een bericht in size 15 en dikgedrukt
    En als het je zo moeilijk vindt, praat dan gewoon in het echt met haar, dat je er echt mee zit


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dan is niet waar, ik ben dun en heb vaker kut opmerkingen er over gehad. Het is niet leuk om anorexia kind genoemd te worden hoor. Ik woord meer gepest met mijn dunner zijn dan een vriendin van mij met haar dikker zijn.

    Precies. Ik ben 't totaal met je eens.

    ~ Eigenlijk voel ik me best wel onzeker door die reactie van dat dunne mensen lelijk zijn en telkens dat anorexia gebeuren dat voorbij komt. Weet je dat mensen daar echt nog meer onzekerder over kan maken. Zeker op de manier hoe diegene het zei. "Met alleen maar een velletje over hun bot.." De volgende keer moet diegene op der woorden letten. Sorry, dit is me mening. Maar voelde me er niet zo fijn bij. Ook meer, omdat ik ook goede vrienden heb gehad met 'alleen maar een velletje over hun bot'. Of hoe ze dat ook zo 'leuk' schreef.

    @ Kuyt: Ja, ben 't met je eens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zaynette schreef:
    (...)Nou, je probeerde vast wel aandacht te trekken, anders plaats je niet zomaar een bericht in size 15 en dikgedrukt
    En als het je zo moeilijk vindt, praat dan gewoon in het echt met haar, dat je er echt mee zit


    Nee, die bitch luistert dan niet en loopt weg. Ik wist dat ze op Quizlet zat en eigenlijk moet iedereen weten wat voor persoon ze écht is; een arrogante bitch die met elke jongen zoent. Maar weet je wat? Iedereen háát haar :3


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)

    Nee, die bitch luistert dan niet en loopt weg. Ik wist dat ze op Quizlet zat en eigenlijk moet iedereen weten wat voor persoon ze écht is; een arrogante bitch die met elke jongen zoent. Maar weet je wat? Iedereen háát haar :3

    Hoezo jaloers (':
    Jij kan zeker geen jongen krijgen ofzo.


    Me so good.

    Misacotia schreef:
    (...)

    Nee, die bitch luistert dan niet en loopt weg. Ik wist dat ze op Quizlet zat en eigenlijk moet iedereen weten wat voor persoon ze écht is; een arrogante bitch die met elke jongen zoent. Maar weet je wat? Iedereen háát haar :3

    Wij mogen haar, dus dat klopt niet helemaal.
    Als je haar zo verschrikkelijk haat, waarom zou je dan aandacht aan haar besteden?

    Daarbij je gaat wel heel erg off-topic. Dat heeft hier niets mee te maken, want ze heeft wel gelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misacotia schreef:
    (...)

    Nee, die bitch luistert dan niet en loopt weg. Ik wist dat ze op Quizlet zat en eigenlijk moet iedereen weten wat voor persoon ze écht is; een arrogante bitch die met elke jongen zoent. Maar weet je wat? Iedereen háát haar :3
    Ik wil mij niet bemoeien met jullie ruzie, maar Misacotia, je bent op een openbaar forum en ik vind het echt niet kunnen dat je iemand die jij persoonlijk kent en de rest niet daar zwart maakt.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Misacotia schreef:
    (...)

    Nee, die bitch luistert dan niet en loopt weg. Ik wist dat ze op Quizlet zat en eigenlijk moet iedereen weten wat voor persoon ze écht is; een arrogante bitch die met elke jongen zoent. Maar weet je wat? Iedereen háát haar :3
    Loop dan achter haar aan. En het schijt me geen ene fuck hoe ze in het echt is. Ik ken haar hier op Q als gewoon een leuke lieve meid, en ik sta hoe dan ook aan haar kant.
    En probeer je haar nu te kleineren met dat ze een bitch is? Sorry hoor, maar jij komt als een grotere bitch over dan haar :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ach ja. Ik ben gewoon normaal, maar ik word ook dikzak genoemd door die huppels. Like I don't care, als je iemand zo uitscheldt ben je gewoon laag. (joehoe)
    Dun of dik, het boeit mij echt niet. Mijn moeder was vroeger echt heel erg dun, en werd daar verschrikkelijk mee gepest. Nu is ze fors geworden door de medicijnen voor haar schildklier, en ze heeft zich al die jaren onzeker gevoeld. :'D

    Ik laat me in ieder geval niet uitschelden door mensen die niets van mij weten. (bloos)
    En wat jouw mening is, Kuyt, daar moet je je vooral aan vasthouden, alleen er mist nog een vleugje tact.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gnome schreef:
    (...)
    Hoezo jaloers (':
    Jij kan zeker geen jongen krijgen ofzo.

    Hahahahahaha -lol-
    Lieve schat, ik heb al twee jaar een vriend van wie ik nog steeds ongelofelijk veel hou. Iets wat jij nooit zult voelen :'D


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)
    Hahahahahaha -lol-
    Lieve schat, ik heb al twee jaar een vriend van wie ik nog steeds ongelofelijk veel hou. Iets wat jij nooit zult voelen :'D

    Er moet dan wel ergens een draadje los zitten bij die vriend van jou.
    en ik heb ook een vriend, dus ik zou je snater maar houden biatch.


    Me so good.

    Zaynette schreef:
    (...)Loop dan achter haar aan. En het schijt me geen ene fuck hoe ze in het echt is. Ik ken haar hier op Q als gewoon een leuke lieve meid, en ik sta hoe dan ook aan haar kant.
    En probeer je haar nu te kleineren met dat ze een bitch is? Sorry hoor, maar jij komt als een grotere bitch over dan haar :W


    Ik vind gewoon dat jullie moeten weten hoe ze echt is. Ze is op internet blijkbaar véél anders dan in het echt.


    Being Inspired isn't hard

    Gnome schreef:
    (...)
    Er moet dan wel ergens een draadje los zitten bij die vriend van jou.
    en ik heb ook een vriend, dus ik zou je snater maar houden biatch.


    Beter hou je je bek over mijn vriend, je vriend is vást net zo onintelligent als jij. Dus niet zeiken bitch.


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)

    Ik vind gewoon dat jullie moeten weten hoe ze echt is. Ze is op internet blijkbaar véél anders dan in het echt.
    Misschien is ze in het echt wel anders op internet, daar al eens over nagedacht? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Misacotia schreef:
    (...)

    Ik vind gewoon dat jullie moeten weten hoe ze echt is. Ze is op internet blijkbaar véél anders dan in het echt.

    Jij dus ook. Want als je echt ballen had gehad, had je dit face to face opgelost, en niet zo laf achter een schermpje iemand zwartgemaakt.


    "Well, well. Look who we've got here!"