• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

    Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

    Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:



    De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

    Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

    Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

    Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]


    ars moriendi

    Naja... kijk, ieder z'n smaak natuurlijk. Het punt is alleen; in deze maatschappij is het zo erin gestampt dat je dun móet zijn. Als ik zo een reactie zie heb ik gewoon het idee van; waar is het mis gegaan? Waarom zijn alle dikke mensen lelijk? En ja, ik voel me dan altijd persoonlijk aangevallen omdat ik ook met obesitas kamp.
    Maar goed, over een kam scheren doet iedereen nou eenmaal, bewust of onbewust. Doe je verder niets aan.


    Life is hard and then we die

    Zaynette schreef:
    (...)Nouja, ik zou ook niet open doen als mijn grootste nachtmerrie voor de deur zou staan :W


    Zie je, ik ben zó geweldig, je dróomt gewoon over me!


    Being Inspired isn't hard

    Zaynette schreef:
    (...)Nouja, ik zou ook niet open doen als mijn grootste nachtmerrie voor de deur zou staan :W

    haha, win ;d


    Me so good.

    Misacotia schreef:
    (...)

    Ach, wie zegt er dat ik hier lang blijf? Ik wilde ook al met haat práten hier, ik heb haar al PB's gestuurd en ze reageert nog niet, dus tijd zat om tegen jullie te vertellen hoe ze is :'D
    Misschien komt dat door dat rode bolletje onder haar naam, zoiets betekend dat ze offline is


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Misacotia schreef:
    (...)

    Ach, wie zegt er dat ik hier lang blijf? Ik wilde ook al met haat práten hier, ik heb haar al PB's gestuurd en ze reageert nog niet, dus tijd zat om tegen jullie te vertellen hoe ze is :'D

    Als jij niet meer gepest wilt worden, waarom doe je het nu keihard zelf? :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Misacotia schreef:
    (...)

    Lol? En net werd gezegt dat ik naar háár ouders moest gaan, wtf.
    JIJ en niet je ouders


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Misacotia schreef:
    (...)

    Ach, wie zegt er dat ik hier lang blijf? Ik wilde ook al met haat práten hier, ik heb haar al PB's gestuurd en ze reageert nog niet, dus tijd zat om tegen jullie te vertellen hoe ze is :'D

    Tsja, dan ga je toch gewoon weg? Want nu komt het hele topic vol met onzin, omdat jij persé wil vertellen hoe ze 'echt is'. Sorry, maar daar heb ik echt geen behoefte aan en ik denk niet dat de anderen daar wel zo'n behoefte aan hebben. Dit topic heeft Kuyt aangemaakt en dan gaat het nu over heel wat anders.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misacotia schreef:
    (...)

    Ach, wie zegt er dat ik hier lang blijf? Ik wilde ook al met haat práten hier, ik heb haar al PB's gestuurd en ze reageert nog niet, dus tijd zat om tegen jullie te vertellen hoe ze is :'D
    Om 23:40 werd je lid van deze site. Sinds 23:50 is Kuyt niet meer online. Als je haar voor die tijd een PB hebt gestuurd, is er een kleine kans dat ze die heeft gelezen. Maar je hebt haar niet echt veel tijd gegeven om te antwoorden.
    En ik stel mijn vraag nog een keer: wat denk je hier mee op te schieten?
    Ik zou het appreciëren als je de moeite neemt hem te beantwoorden. Ik ben benieuwd (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Roux schreef:
    (...)
    Als jij niet meer gepest wilt worden, waarom doe je het nu keihard zelf? :W


    Omdat ze een HOER is. En ik ken btw ook mensen, dus het kan me geen fuck schelen wat ze gaat doenn.


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)

    Zie je, ik ben zó geweldig, je dróomt gewoon over me!
    tussen dromen en nachtmerries hebben ligt een wereld van verschil


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Misacotia schreef:
    (...)

    Zie je, ik ben zó geweldig, je dróomt gewoon over me!

    Ze zei náchtmerrie. Das wel wat anders dan een droom.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Everdeen schreef:
    Weet je, ik vind dat je gewoon gelijk hebt. Als jij dikke mensen lelijk vindt, mag je gewoon je mening geven. Hetzelfde voor de mensen die dunne mensen lelijk vinden. Amen.

    En nu ga ik heerlijk slapen, wat is het fijn om zorgeloos te zijn! *O*
    Welterusten!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Misacotia schreef:
    (...)

    Omdat ze een HOER is. En ik ken btw ook mensen, dus het kan me geen fuck schelen wat ze gaat doenn.
    WAAROM steek je dan zoveel aandacht in dit gedoe, over HAAR?!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Roux schreef:
    En nu ga ik heerlijk slapen, wat is het fijn om zorgeloos te zijn! *O*
    Welterusten!

    Haha, welterusten ! ;3


    Me so good.