• Hallo mensen,
    ik wil het even met jullie hebben over
    dit
    topic.

    Hierin werd gevraagd wat men lelijk vind aan mensen/dingen etc. Ik keek eens rond in dat topic, en zag direct een reactie met "te dunne 'anorexia'mensen". Goed, prima, dat mag je vinden. En ja hoor, iedereen vond dat een compleet maatschappelijk geaccepteerde reactie.

    Als test (maar, naar alle eerlijkheid, ook deels naar waarheid) poste ik vervolgens de volgende reactie:



    De reacties die op mijn geplaatste post volgden waren die in de trant van "jij bent echt grof/harteloos/een slecht mens" en ik werd zelfs "ziek" genoemd.

    Juistem. Waar ik heen wil is denk ik wel duidelijk. Ik vind het ongelooflijk dat wanneer iemand zegt dat hij/zij dunne mensen afzichtelijk vind dat wel allemaal maar kan, maar als iemand ook maar iets durft te zeggen over ronde vormen die niet helemaal naar smaak zijn, ben je meteen harteloos en grof.

    Waar ligt dat dat aan? Eigen onzekerheden? Maatschappelijke boodschappen?

    Ik vraag me echt af wat jullie hiervan denken. (: Speak out your mind.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:32 ]


    ars moriendi

    Misacotia schreef:
    (...)

    Beter hou je je bek over mijn vriend, je vriend is vást net zo onintelligent als jij. Dus niet zeiken bitch.
    Hoe kun je nou commentaar hebben over háár vriend (cat)
    Ik denk ook niet dat je je zo heel populair maakt hier op Q...


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Misacotia schreef:
    (...)

    Beter hou je je bek over mijn vriend, je vriend is vást net zo onintelligent als jij. Dus niet zeiken bitch.

    Ten eerste, ik zeik niet.
    Ten tweede, mijn vriend en ik zijn beide uiterst intelligent, wat ik niet over jou en je vriend kan zeggen.


    Me so good.

    Roux schreef:
    (...)
    Jij dus ook. Want als je echt ballen had gehad, had je dit face to face opgelost, en niet zo laf achter een schermpje iemand zwartgemaakt.


    Schat, ik probeer al heel lang iets tegen haar te zeggen, maar als ze elke keer wegloopt, kan ik ook niet veel doen?


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)

    Schat, ik probeer al heel lang iets tegen haar te zeggen, maar als ze elke keer wegloopt, kan ik ook niet veel doen?
    Achter haar aan lopen? Naar haar schreeuwen? Naar haar huis? Genoeg mogelijkheden lijkt me?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Gnome schreef:
    (...)
    Ten eerste, ik zeik niet.
    Ten tweede, mijn vriend en ik zijn beide uiterst intelligent, wat ik niet over jou en je vriend kan zeggen.


    Hahahaha, met intelligentie bereik je niets, JE BENT NIETS, NOTHING, NOPPES, NADA. Dus flikker maar mooi op :'D


    Being Inspired isn't hard

    Zaynette schreef:
    (...)Achter haar aan lopen? Naar haar schreeuwen? Naar haar huis? Genoeg mogelijkheden lijkt me?


    Allemaal al gedaan? Haar ouders zijn btw net zo triest; mijn ouders gingen naar haar ouders, GINGEN ZE NIET EENS OPEN DOEN. Watnou asociaal? (cat)


    Being Inspired isn't hard

    Misacotia schreef:
    (...)

    Schat, ik probeer al heel lang iets tegen haar te zeggen, maar als ze elke keer wegloopt, kan ik ook niet veel doen?
    Er is vast iets anders dat je kan doen dan dit. Het heeft geen nut. Hoe wil je hiermee bereiken dat ze met je gaat praten?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Misacotia schreef:
    (...)

    Schat, ik probeer al heel lang iets tegen haar te zeggen, maar als ze elke keer wegloopt, kan ik ook niet veel doen?

    Dan loop je achter haar aan, houd haar vast. Van mij part tackel je haar.
    Dat wil ik, iemand die zomaar een ander midden op school tackelt


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misacotia schreef:
    (...)

    Allemaal al gedaan? Haar ouders zijn btw net zo triest; mijn ouders gingen naar haar ouders, GINGEN ZE NIET EENS OPEN DOEN. Watnou asociaal? (cat)
    Nouja, ik zou ook niet open doen als mijn grootste nachtmerrie voor de deur zou staan :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Misacotia schreef:
    (...)

    Schat, ik probeer al heel lang iets tegen haar te zeggen, maar als ze elke keer wegloopt, kan ik ook niet veel doen?

    Zoals hier al eerder in deze topic is gezegd. Je kunt ook een PB naar haar toe sturen en daarin alles vertellen/ uitleggen. Dan hoef je niet zowat heel Q hierbij te betrekken of haar proberen zwart te maken, want bij de meeste Quizletters nu heb je echt geen goed beeld gekregen..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misacotia schreef:
    (...)

    Schat, ik probeer al heel lang iets tegen haar te zeggen, maar als ze elke keer wegloopt, kan ik ook niet veel doen?

    Nou, honnepon, welcome to life! Social interaction, have you heard of it?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Misacotia schreef:
    (...)

    Allemaal al gedaan? Haar ouders zijn btw net zo triest; mijn ouders gingen naar haar ouders, GINGEN ZE NIET EENS OPEN DOEN. Watnou asociaal? (cat)
    Het probleem ligt trouwens ook niet bij jullie ouders, maar bij jullie. Je ouders er dan bijhalen, geeft meer het idee dat je het zelf niet aankan


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sweetiepie schreef:
    (...)
    Zoals hier al eerder in deze topic is gezegd. Je kunt ook een PB naar haar toe sturen en daarin alles vertellen/ uitleggen. Dan hoef je niet zowat heel Q hierbij te betrekken of haar proberen zwart te maken, want bij de meeste Quizletters nu heb je echt geen goed beeld gekregen..


    Ach, wie zegt er dat ik hier lang blijf? Ik wilde ook al met haat práten hier, ik heb haar al PB's gestuurd en ze reageert nog niet, dus tijd zat om tegen jullie te vertellen hoe ze is :'D


    Being Inspired isn't hard

    Zaynette schreef:
    (...)Nouja, ik zou ook niet open doen als mijn grootste nachtmerrie voor de deur zou staan :W

    Haha, ik vind jou reactie echt geniaal. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zaynette schreef:
    (...)Het probleem ligt trouwens ook niet bij jullie ouders, maar bij jullie. Je ouders er dan bijhalen, geeft meer het idee dat je het zelf niet aankan


    Lol? En net werd gezegt dat ik naar háár ouders moest gaan, wtf.


    Being Inspired isn't hard