• De stelling van deze week luidt:
    De hysterie om artiesten is overbodig, dokters doen namelijk véel beter werk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens, zwaar mee eens.
    Ok je kan fan zijn van een artiest, dat is heel leuk. Maar je hoeft niet te flippen elke keer als je iets van hem/haar hoort. Je kan die energie beter ergens anders is stoppen.
    Dokters, en heel veel andere beroepen, zijn belangrijker. Jammer genoeg krijg die geen aandacht. Al valt dat met dokters wel mee, er zijn ergere onderschatte beroepen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Niet eens. Of je nou artiest of dokter bent, uiteindelijk zijn we allemaal maar mensen.


    I love you Tim

    Eens en oneens. Ik vind dat overdreven gedoe echt overbodig. Maar ik weet niet of een dokter erop zit te wachten om een behandeling te doen met 15 hysterische tieners om hem heen? En artiesten vinden dat blijkbaar wel leuk. Dus ja. Al mag het van mij echt wel wat minder flauwvallen en hopeloos verliefd zijn.


    I hate that I can't stay mad at you.

    We zouden de dokters wel wat meer mogen bedanken ja ;d


    Olive

    PureObsessed schreef:
    Niet eens. Of je nou artiest of dokter bent, uiteindelijk zijn we allemaal maar mensen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Geneeskundestudenten doen nog beter werk dan dokters, ik vind dat iedereen hen moet bedanken (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Authors schreef:
    We zouden de dokters wel wat meer mogen bedanken ja ;d


    Here & Now

    PureObsessed schreef:
    Niet eens. Of je nou artiest of dokter bent, uiteindelijk zijn we allemaal maar mensen.

    Ja maar dat betekent niet dat je de mensen die dagelijks uitzonderlijk werk verrichten maar moet negeren. Zij redden mensen. En ik zie dat niet iedereen doen hoor, terwijl wij allemaal wel een liedje kunnen schrijven (vooral zo'n liedje à la Justin Bieber) kunnen we geen open-hart-operatie uitvoeren. Toch?


    Here & Now

    Oh, shit. Ik ben het er mee eens, maar dat is best wel hypocriet van me. Ik heb namelijk geen posters van dokters op mijn kamer. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Oneens, uiteindelijk zijn we allemaal mensen en proberen we onze droom na te leven. Dat die dromen van elkaar verschillen, kan niemand wat aandoen. In principe zorgen de dokters er wel voor dat ook de artiesten gezond blijven, maar dat maakt hun niet beter dan de artiesten die genoeg tijd in hun liedjes stoppen.


    Simple, but effective.

    Ik ben het er niet mee eens, omdat het niet te vergelijken valt. Beiden doen ze verschillend werk, en ook deze beide beroepen mogen gerespecteerd worden. Alleen omdat men dit op een andere manier doet, wil dat niet zeggen dat dokters ondergewaardeerd worden.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:28 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Daar hadden mijn pa en ik het vorige keer over. Eens. Goede chirurgen verdienen net zoveel als artiesten, maar ik zou liever een chirurg zijn en levens van mensen redden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ach, er moeten toch mensen zijn die de wereld verzieken?
    Dat dokters zo veel beter zijn, is over het algemeen bekend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Giants schreef:
    Oh, shit. Ik ben het er mee eens, maar dat is best wel hypocriet van me. Ik heb namelijk geen posters van dokters op mijn kamer. (krul)


    KATSU!

    Reseda schreef:
    Ik ben het er niet mee eens, omdat het niet te vergelijken valt. Beiden doen ze verschillend werk, en ook deze beiden beroepen mogen gerespecteerd worden. Alleen omdat men dit op een andere manier doet, wil dat niet zeggen dat dokters ondergewaardeerd worden.


    And you made me love a little less.