• De stelling van deze week luidt:
    De hysterie om artiesten is overbodig, dokters doen namelijk véel beter werk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb eigenlijk geen mening. Zoals velen al zeggen; het zijn allemaal maar mensen.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Eens


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    EENS

    Wat moet een dokter met een fangroep om zich heen &een artiest geheel plóts met minder fans&de hysteria waar hij/zij aan verdient? Tuurlijk, als je in de zin qua mensen&gezondheid (wat je idd hoger kan plaatsen als muziek) kijkt, is de dokter beter. Daarom is de best man toch arts, om mensen beter te maken (een poging tot)? Een artiest heeft daar bij míjn weten niet zoveel mee te maken, toch? Beiden kunnen fouten maken, maar dit ga je toch niet met elkaar vergelijken?;p
    ps; *zucht* En dan zijn er natuurlijk ook nog altijd mensen die justin Bieber erbij móéten betrekken...


    “Begin at the beginning," the King said, very gravely, "and go on till you come to the end: then stop.” - Lewis Carrol

    Mijn stelling_O_

    Maar, by the way, eens. Muziek is psygisch helend, maar wat heb je aan je hersens als niemand ze eventueel zou kunnen opereren?


    Let it come and let it be

    Nightlock schreef:
    Ik ben het er niet mee eens, omdat het niet te vergelijken valt. Beiden doen ze verschillend werk, en ook deze beide beroepen mogen gerespecteerd worden. Alleen omdat men dit op een andere manier doet, wil dat niet zeggen dat dokters ondergewaardeerd worden.


    Om nog even bij te voegen: liedjes schrijven is echt niet zo makkelijk. Nee, ik doe het niet zelf, maar het is wel ook gewoon hard werk. Nee, het is niet 'nobel' zoals dat van dokters, maar artiesten maken mensen blij op de manier waarop zij dat kunnen; dat doen dokters dus ook.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 15:53 ]


    dude, i can move my toes

    Het is waar, dokters zijn belangrijker, net als veel andere beroepen, maar artiesten doen wat ze graag willen, en dat is beroemd zijn en daar is toch ook niks mis mee? Ik denk dat het zo wel goed is, men doet wat hij/zij het liefste wil.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Nightlock schreef:
    Ik ben het er niet mee eens, omdat het niet te vergelijken valt. Beiden doen ze verschillend werk, en ook deze beide beroepen mogen gerespecteerd worden. Alleen omdat men dit op een andere manier doet, wil dat niet zeggen dat dokters ondergewaardeerd worden.


    idd. Ik snap niet waar die vreemde vergelijking vandaan komt?


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    xNialler schreef:
    (...)

    Om nog even bij te voegen: liedjes schrijven is echt niet zo makkelijk. Nee, ik doe het niet zelf, maar het is wel ook gewoon hard werk. Nee, het is niet 'nobel' zoals dat van dokters, maar artiesten maken mensen blij op de manier waarop zij dat kunnen; dat doen dokters dus ook.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Wat een bullshit. Ik ben het er zo zwaar niét mee eens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik snap de link artiesten en dokters niet....


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    StJimmy schreef:
    Eens, zwaar mee eens.
    Ok je kan fan zijn van een artiest, dat is heel leuk. Maar je hoeft niet te flippen elke keer als je iets van hem/haar hoort. Je kan die energie beter ergens anders is stoppen.
    Dokters, en heel veel andere beroepen, zijn belangrijker. Jammer genoeg krijg die geen aandacht. Al valt dat met dokters wel mee, er zijn ergere onderschatte beroepen.


    _O__O_


    26 - 02 - '16

    ... Ik snap de vraag niet helemaal? ... (feel stupid now :$)


    Who cares?

    Agape schreef:



    Ohmygod :'D Hoe typisch van jou haha ;d

    Moffeltje schreef:
    Vindt jij dat een dokter goed werk verricht als die bij een persoon een simpele griep vaststelt terwijl die al langer dan een week met een appendicit rondloopt?
    Mooi...


    Dafuq? Aub zeg, het zijn M.E.N.S.E.N.!! Zij maken ook fouten, iedereen maakt fouten, jij maakt fouten. En het betektent niet dat bv. jouw dokter die fout heeft gemaakt, dat ELKE dokter deze fout maakt?


    Olive

    Als ik naar greys anatomy kijk en begin te gillen met mij vriendin als McSteamy voorbij komt is het toch een beetje van beide niet?

    even serieus: mensen in de gezondheidszorg worden inderdaad naar mijn mening niet vaak genoeg bedankt.
    ik begin bewust niet alleen over doktoren, omdat die toch nog wel meer waardering voor hun werk krijgen dan een verzorgende, verpleegkundige of helpende of schoonmaakster, adelingsassistentes of wat dacht je van de anestesist die je twee seconden ziet eer je in slaap kukelt..

    de hysterie omtrent artiesten heeft iig niets te maken met het werk als dokter zijnde. dat is hetzelfde als een koe met een kip vergelijken. twee verschillende takken in twee heel verschillende beroepen.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 0:05 ]


    Life as we know it was much easier when apples and blackberry's were just fruits....