• De stelling van deze week luidt:
    De hysterie om artiesten is overbodig, dokters doen namelijk véel beter werk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    PureObsessed schreef:
    Niet eens. Of je nou artiest of dokter bent, uiteindelijk zijn we allemaal maar mensen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Reseda schreef:
    Ik ben het er niet mee eens, omdat het niet te vergelijken valt. Beiden doen ze verschillend werk, en ook deze beiden beroepen mogen gerespecteerd worden. Alleen omdat men dit op een andere manier doet, wil dat niet zeggen dat dokters ondergewaardeerd worden.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Reseda schreef:
    Ik ben het er niet mee eens, omdat het niet te vergelijken valt. Beiden doen ze verschillend werk, en ook deze beiden beroepen mogen gerespecteerd worden. Alleen omdat men dit op een andere manier doet, wil dat niet zeggen dat dokters ondergewaardeerd worden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Reseda schreef:
    Ik ben het er niet mee eens, omdat het niet te vergelijken valt. Beiden doen ze verschillend werk, en ook deze beiden beroepen mogen gerespecteerd worden. Alleen omdat men dit op een andere manier doet, wil dat niet zeggen dat dokters ondergewaardeerd worden.


    Ik wilde het net gaan reageren, toen ik deze gequote hoe schrijf je dit in vredesnaam? zag...
    Ik ben het er helemaal mee eens dat dit niet te vergelijken valt.
    Dus oneens.


    Deep inside, I've never felt alive

    Weet je, we zijn allemaal mensen, we dragen allemaal op onze manier ons steentje bij aan de samenleving.
    Dokters speciaal gaan bedanken moet niet voor mij, maar de heisa rond artiesten mag wel wat minder. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Trouwens, ik vind dat als je dokters zou willen bedanken, je ook de verpleegsters zou moeten bedanken, want beiden zijn enorm belangrijk :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    eens!
    ik vind dat we iedereen evenveel aandacht moeten geven. Dus geen hysterie om artiesten, maar ook niet om dokters.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ja, ik zou hysterisch worden als Johnny Depp voor de deur stond. Maar ik kan tegelijkertijd ook dokters bedanken. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oneens. Laat mensen lekker, alsof je helemaal met spandoeken voor een dokterspraktijk gaat staan.


    -

    En niet alleen dokters.
    Maar oa dokters doen nuttig werk, wat we van ze verwachten. Dat artiesten bestaan is een teken van welvaart, dat we tijd hebben voor ontspanning. Dat zorgt ook voor de hype rondom hen. En eigenlijk is dat ook best wel leuk (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Persoonlijk ben ik niet zo'n dokter fan...Alhoewel ze je leven redden, zie ik ze een beetje als gevoelloos...Ik wil niemand beledigen, maar ik bedoel:
    Zij bepalen wanneer je pijn niet meer kan verdragen, en soms kan ik dat niet úítstáán...En ze stellen je niet gerust, wanneer je bang bent, of ze denken dat je een watje bent. Tenminste, dat overkwam mij, en mijn oma, en mijn moeder, dus ik weet niet hoe het bij de anderen zit, maar oké...

    En artiesten...Die worden ook niet door iedereen geliefd.


    Ik ben een blaadje in de wind, kijk hoe ik zweef...

    StJimmy schreef:
    Eens, zwaar mee eens.
    Ok je kan fan zijn van een artiest, dat is heel leuk. Maar je hoeft niet te flippen elke keer als je iets van hem/haar hoort. Je kan die energie beter ergens anders is stoppen.
    Dokters, en heel veel andere beroepen, zijn belangrijker. Jammer genoeg krijg die geen aandacht. Al valt dat met dokters wel mee, er zijn ergere onderschatte beroepen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Python schreef:
    Eens en oneens. Ik vind dat overdreven gedoe echt overbodig. Maar ik weet niet of een dokter erop zit te wachten om een behandeling te doen met 15 hysterische tieners om hem heen? En artiesten vinden dat blijkbaar wel leuk. Dus ja. Al mag het van mij echt wel wat minder flauwvallen en hopeloos verliefd zijn.


    Ex astris, sciencia

    Vindt jij dat een dokter goed werk verricht als die bij een persoon een simpele griep vaststelt terwijl die al langer dan een week met een appendicit rondloopt?
    Mooi...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.