• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    Beastcrash schreef:
    Even een vraagje tussendoor: Jullie vinden het allemaal omslachtig om mails te sturen, maar niemand die er problemen mee zou hebben als er voor elke gebande user een of meerdere topics worden gemaakt? (nerd)


    Niet echt, desnoods mag het alleen in het offtopicsforum, of een algemeen topic voor allemaal.


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat de gene die geband word eerst zichzelf mag verdedigen. En dan ben ik het dus met je eens Assasnin.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Winterfell schreef:
    (...)
    Wat heeft zo'n topic voor nut, als wij toch niet precies kunnen zeggen hoe 't zit? Er staat globaal beschreven in 't banmeldtopic wat de reden is, daar moeten jullie 't mee doen. Wil je daar over discussiëren, dan kan dat altijd met een mod. We kunnen 't alleen niet tot in detail vertellen (:

    Zodat je je zegje kan doen, zoals ik al zei. Het is toch veel handiger omdat in een topic te doen dan steeds allemaal pbs te sturen waar ook ongeveer het zelfde instaat?
    Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap het niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jullie tasten het territorium aan van de mods. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als iedereen die geband zou worden daar eerst nog een hele discussie over zou moeten mogen houden, zou dat best wel een gedoe worden voor de mods lijkt mij. En die bannen heus niet om niks, dus als je een ban krijgt zal je het wel verdiend hebben. Waarvoor die drukte dan allemaal?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Winterfell schreef:
    (...)
    Wat heeft zo'n topic voor nut, als wij toch niet precies kunnen zeggen hoe 't zit? Er staat globaal beschreven in 't banmeldtopic wat de reden is, daar moeten jullie 't mee doen. Wil je daar over discussiëren, dan kan dat altijd met een mod. We kunnen 't alleen niet tot in detail vertellen (:


    Maar dan krijgen jullie straks tigduizend mailtjes van verschillende users. Dat is toch ook niet handig. Of je wordt genegeerd als je iets vraagt, is mij ook wel eens gebeurd.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    @Assassin: een algemeen topic is misschien geen slecht idee, nee. :Y)
    Edit: Hoewel, ik ben wel bang dat er dan heel veel ruzie zal komen over beslissingen die mods hebben genomen. En zoals ik al zei vind ik niet dat alle beslissingen in twijfel moeten worden getrokken, omdat mods heus wel met een reden bannen. Ik weet het dus niet. (cat)
    @Nynk: Misschien is het een goed idee om dat contact-ding ook uit te leggen in de mail die de gebande krijgt? Dan kan die alsnog zelf discussiëren/uitleg vragen mocht die dat willen, maar er zijn denk ik nogal weinig mensen op de hoogte van deze functie. (:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:00 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Er staat ook, "Als het goed is" ^^ We bannen eigenlijk niet, voordat diegene een aantal waarschuwingen heeft gehad.

    + via "overig" en dan "contact" kun je een berichtje sturen, da's ook nog een mogelijk voor de gebande. Je hoeft daarvoor niet ingelogd te zijn.



    Dat moet je maar net weten. (cat) Ik ben al 4 jaar lid en wist dat niet eens. Komt het dan niet alleen bij Rutger terecht?
    Misschien is het wel handig om dat ook onderaan de mail te zetten van de gebande, en ergens tussen de help pagina.


    Your make-up is terrible

    StJimmy schreef:
    (...)
    Zodat je je zegje kan doen, zoals ik al zei. Het is toch veel handiger omdat in een topic te doen dan steeds allemaal pbs te sturen waar ook ongeveer het zelfde instaat?
    Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap het niet.

    Wat heeft het nog voor zin om je zegje te doen? Als de ban al gegeven is. De gebande kan zijn zegje doen, als zijn ban is opgeheven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Taize schreef:
    Als iedereen die geband zou worden daar eerst nog een hele discussie over zou moeten mogen houden, zou dat best wel een gedoe worden voor de mods lijkt mij. En die bannen heus niet om niks, dus als je een ban krijgt zal je het wel verdiend hebben. Waarvoor die drukte dan allemaal?

    Mensen hebben toch hun recht om zichzelf te verdedigen. kijk naar het recht. Daar gaat dit over.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Winterfell schreef:
    (...)
    Wat heeft het nog voor zin om je zegje te doen? Als de ban al gegeven is. De gebande kan zijn zegje doen, als zijn ban is opgeheven.

    Over ouwe koeien uit de sloot halen gesproken, wat ook weer niet mag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Beastcrash schreef:
    @Assassin: een algemeen topic is misschien geen slecht idee, nee. :Y)
    @Nynk: Misschien is het een goed idee om dat contact-ding ook uit te leggen in de mail die de gebande krijgt? Dan kan die alsnog zelf discussiëren/uitleg vragen mocht die dat willen, maar er zijn denk ik nogal weinig mensen op de hoogte van deze functie. (:

    Da's wel een goed idee ^.^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Er staat ook, "Als het goed is" ^^ We bannen eigenlijk niet, voordat diegene een aantal waarschuwingen heeft gehad.

    + via "overig" en dan "contact" kun je een berichtje sturen, da's ook nog een mogelijk voor de gebande. Je hoeft daarvoor niet ingelogd te zijn.

    U cannot blame her, er zijn zoveel dingen die nog nooit aangekaart zijn bij ons en nu worden ze ons spontaan toegegooit uit verdediging van het Mod-Fort :'D
    Waaronder het 'Contact' ding :'D

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:00 ]


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    (...)
    Mensen hebben toch hun recht om zichzelf te verdedigen. kijk naar het recht. Daar gaat dit over.

    En mensen hebben de plicht zich aan de regels te houden. Dat vind ik belangrijker, en dat hebben ze dan al niet gedaan.
    Mijn mentor zegt altijd: eerst plichten, dan rechten. En dat ben ik in dit geval wel met hem eens.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    StJimmy schreef:
    (...)
    Over ouwe koeien uit de sloot halen gesproken, wat ook weer niet mag.

    Evengoed heeft 't geen zin om een topic te maken ten tijde van die ban. Mensen kunnen dan hun zegje wel doen, maar de ban is toch al gegeven (: En zo'n topic na de ban kan net zo goed een excuus zijn of gewoon een uitleg.


    "I shut my eyes in order to see.'