• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    Maeleena schreef:
    (...)

    Ik leef onder een steen o.o
    Mag ik vragen waarom Mitchell geband is? o.o



    Nee dat mag niet want dan word het topic gesloten.


    Your make-up is terrible

    Ik ben het meer dan eens met die GM-heid. Da's meer dan waar.


    Owl you need is love.

    Countenance schreef:
    (...)
    NynkiePynkie, iedere mod heeft zijn eigen verhaal, hoewl ik weet dat jullie alles eerst tien keer met elkaar overleggen, van iedereen krijg je een ander antwoord, je kunt dan wel stuk voor stuk pb'en, maar dat duurt zo lang, plus heb je de kans dat we ook nog eens een waarschuwing krijgen. Daarnaast is het negen van de tien keer op het forum gebeurt dus heeft de rest het recht om het te weten en het banmeldtopic is hardstikke onduidelijk :'D

    Dan PB je een mod ^^ Zo makkelijk als dat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Countenance schreef:
    (...)
    NynkiePynkie, iedere mod heeft zijn eigen verhaal, hoewl ik weet dat jullie alles eerst tien keer met elkaar overleggen, van iedereen krijg je een ander antwoord, je kunt dan wel stuk voor stuk pb'en, maar dat duurt zo lang, plus heb je de kans dat we ook nog eens een waarschuwing krijgen. Daarnaast is het negen van de tien keer op het forum gebeurt dus heeft de rest het recht om het te weten en het banmeldtopic is hardstikke onduidelijk :'D


    Dat is wat duidelijker dan ik het zei ja. :'D


    Your make-up is terrible

    iPotter schreef:
    (...)
    Een meisje dat nogal veel accounts had aangemaakt en daar voor geband is.

    Is ze permanent geband nu?

    Winterfell schreef:
    (...)
    Dan PB je een mod ^^ Zo makkelijk als dat.

    Maar dan krijgen jullie toch veel te veel berichten. Als we dat elke keer gaan doen, zeker als meerdere het willen weten. Of je moet meerdere mods pben omdat je niet weet wie wie geband heeft.
    Lijkt me nogal omslachtig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Winterfell schreef:
    (...)
    Dan PB je een mod ^^ Zo makkelijk als dat.

    Ik weet dat het voor zo'n oude dame als jij moeilijk is om te herinneren (butistillloveyou) maar ik zei toch al: Jullie hebben ieder je eigen verhaal klaar, iedere keer iets anders en de één geeft het wel weg, de ander niet. En als je ze allemaal PB't loop je te spammen en heb je een ban. (nerd)


    Let it come and let it be

    Hooligan schreef:
    (...)
    Is ze permanent geband nu?

    Ik denk het wel.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben het vooral met het tweede mee eens, vooral als je de gm nog niet zo lang heb -kijk als je nog paar dagen heb dan vind is het iets minder erg-

    En met die eerste ben ik het ook wel mee eens..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aan de andere outstanders, Mitchel/DarkSavior is 4 dagen geband wegens een ruzie die te maken ahd met dat 'Rechtzetten-' topic (?)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Aan de andere outstanders, Mitchel/DarkSavior is 4 dagen geband wegens een ruzie die te maken ahd met dat 'Rechtzetten-' topic (?)

    Klopt, ik heb net dat ruzie-topic doorgelezen, en ik moet zeggen dat ik het er niet helemaal mee eens ben, al reageerde hij wel wat fel. :"x


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Countenance schreef:
    Aan de andere outstanders, Mitchel/DarkSavior is 4 dagen geband wegens een ruzie die te maken ahd met dat 'Rechtzetten-' topic (?)


    nee die topic voor rechtzetten
    die over Quizlet proef ofzo? daar gebeurde het -en ook in 1 of 2 andere-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Countenance schreef:
    Aan de andere outstanders, Mitchel/DarkSavior is 4 dagen geband wegens een ruzie die te maken ahd met dat 'Rechtzetten-' topic (?)

    Ach ja, ergens kon je dat wel zien aankomen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Winterfell schreef:
    (...)
    Dan PB je een mod ^^ Zo makkelijk als dat.


    De mod die ik erover PBde wilde het niet zomaar zeggen.


    Your make-up is terrible

    StJimmy schreef:
    (...)
    Maar dan krijgen jullie toch veel te veel berichten. Als we dat elke keer gaan doen, zeker als meerdere het willen weten. Of je moet meerdere mods pben omdat je niet weet wie wie geband heeft.
    Lijkt me nogal omslachtig.

    Er wordt sowieso niet verteld wie wie heeft geband. Om te voorkomen dat die moderator wordt lastiggevallen o.i.d.


    "I shut my eyes in order to see.'