• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    Kijk, eigenlijk heeft zo'n discussie ook geen nut. Je hebt altijd mensen die het er wel mee eens zijn en mensen die 't er niet mee eens zijn. Als je die twee ook nog 'ns bij elkaar zet in een topic, dan komt er vaak wel ruzie van. Zo'n topic verandert niks aan feit dat diegene een ban heeft! En wij geven niet zomaar een ban, zonder reden. Al zullen sommigen 't daar niet mee eens zijn. Dat van GM had ik nog niet eens zo over nagedacht.. maar eigenlijk is het wel "eigen schuld, dikke bult". Je hoort je nu eenmaal te gedragen en dat is dan één van de consequenties. Al zou dat misschien nog veranderd kunnen worden, als meerdere het er niet mee eens zijn [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar als het in 1 topic blijft, is het opzich niet zo erg.
    Toen iedereen zijn mening ging geven over Jills ban in verschillende topics zei geen mod er iets van.

    Niet heel erg, nee, maar ik denk wel dat het vermoeiend is dat je beslissingen als mod steeds in twijfel worden getrokken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Maeleena schreef:
    Je mag toch sowieso geen topics over 1 user openen?
    ik weet niet over welk topic dit gaat, maar ik vermoed over die user die geband is die zo tegen Kuyt bezig was gister, toch?
    Dat was een topic over die user specifiek, volgens mij mag dat niet.

    ik kan fout zitten. o.o

    Ik denk dat we het over DarkSavior/Mitchel hebben :'D


    Let it come and let it be

    Anitaaa schreef:
    (...)
    -dom-
    Whothefuck is Jill?

    Een meisje dat nogal veel accounts had aangemaakt en daar voor geband is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Maeleena schreef:
    Je mag toch sowieso geen topics over 1 user openen?
    ik weet niet over welk topic dit gaat, maar ik vermoed over die user die geband is die zo tegen Kuyt bezig was gister, toch?
    Dat was een topic over die user specifiek, volgens mij mag dat niet.

    ik kan fout zitten. o.o


    In de regels staat naar specifieke personen, al lijken de mods dit nogal vaak te vergeten. :'D Dus dat alleen bepaalde personen in het topic mogen reageren, niet over een bepaald persoon.


    Your make-up is terrible

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik denk dat we het over DarkSavior/Mitchel hebben :'D


    Is die geband? Ö
    Omg, volgens mij heb ik onder een steen geleefd ofzo.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik denk dat we het over DarkSavior/Mitchel hebben :'D

    Ik dacht dat het over iemand anders ging? ;o Ik wist alleszins niet dat hij geband was.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Countenance schreef:
    (...)
    Dan worden we genaaid door de roodbloeden, omdat ze nieteens antwoord hebben gegeven :"D


    Nee, want dan krijg je de ruzie.


    quidquid excusatio prandium pro

    Anitaaa schreef:
    (...)
    -dom-
    Whothefuck is Jill?


    Symbol/Zecora, met teveel accounts.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat ik niet alle mods tegelijk kan pben en je kan niet steeds hetzelfde bericht versturen, tada.

    Je hoeft er maar 1 te PBen, ze bespreken het op dat leuke forum van ze en dan krijg je alsnog wel goed antwoord.


    -

    RLovesAnne schreef:
    (...)

    Is die geband? Ö
    Omg, volgens mij heb ik onder een steen geleefd ofzo.

    Yes. Yes you did. :W
    Niet dat ik dat al lang weet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik denk dat we het over DarkSavior/Mitchel hebben :'D


    Ik leef onder een steen o.o
    Mag ik vragen waarom Mitchell geband is? o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik denk dat we het over DarkSavior/Mitchel hebben :'D


    Ik doe dit trouwens niet voor hem, ik dacht er nu alleen weer aan maar het is al vaker voorgekomen. :'D


    Your make-up is terrible

    Winterfell schreef:
    Kijk, eigenlijk heeft zo'n discussie ook geen nut. Je hebt altijd mensen die het er wel mee eens zijn en mensen die 't er niet mee eens zijn. Als je die twee ook nog 'ns bij elkaar zet in een topic, dan komt er vaak wel ruzie van. Zo'n topic verandert niks aan feit dat diegene een ban heeft! En wij geven niet zomaar een ban, zonder reden. Al zullen sommigen 't daar niet mee eens zijn. Dat van GM had ik nog niet eens zo over nagedacht.. maar eigenlijk is het wel "eigen schuld, dikke bult". Je hoort je nu eenmaal te gedragen en dat is dan één van de consequenties. Al zou dat misschien nog veranderd kunnen worden, als meerdere het er niet mee eens zijn [:

    NynkiePynkie, iedere mod heeft zijn eigen verhaal, hoewl ik weet dat jullie alles eerst tien keer met elkaar overleggen, van iedereen krijg je een ander antwoord, je kunt dan wel stuk voor stuk pb'en, maar dat duurt zo lang, plus heb je de kans dat we ook nog eens een waarschuwing krijgen. Daarnaast is het negen van de tien keer op het forum gebeurt dus heeft de rest het recht om het te weten en het banmeldtopic is hardstikke onduidelijk :'D


    Let it come and let it be

    Winterfell schreef:
    Kijk, eigenlijk heeft zo'n discussie ook geen nut. Je hebt altijd mensen die het er wel mee eens zijn en mensen die 't er niet mee eens zijn. Als je die twee ook nog 'ns bij elkaar zet in een topic, dan komt er vaak wel ruzie van. Zo'n topic verandert niks aan feit dat diegene een ban heeft! En wij geven niet zomaar een ban, zonder reden. Al zullen sommigen 't daar niet mee eens zijn. Dat van GM had ik nog niet eens zo over nagedacht.. maar eigenlijk is het wel "eigen schuld, dikke bult". Je hoort je nu eenmaal te gedragen en dat is dan één van de consequenties. Al zou dat misschien nog veranderd kunnen worden, als meerdere het er niet mee eens zijn [:

    Discussiëren heeft altijd nut. Zo kan er uitleg gegeven worden of word het van een andere kant belicht. Wat de ene op die manier ziet ziet een ander anders.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall