• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik denk het wel.

    Geen actie meer met de lieve Jill, jammer. Lol.

    Kijk, ergens snap ik jouw punt wel, maar je kan toch geen discussie gaan voeren over elke beslissing die de mods nemen? Ik zeg niet dat alle beslissingen die ze maken even goed zijn, het zijn ook maar mensen, maar er is wel een reden dat ze die beslissing nemen, en in 99% van de gevallen kan ik ze geen ongelijk geven.
    En over dat GM, vind ik het wel een 'eigen schuld, dikke bult'-zaak. Dat kan hard klinken, maar dat is mijn mening.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik weet dat het voor zo'n oude dame als jij moeilijk is om te herinneren (butistillloveyou) maar ik zei toch al: Jullie hebben ieder je eigen verhaal klaar, iedere keer iets anders en de één geeft het wel weg, de ander niet. En als je ze allemaal PB't loop je te spammen en heb je een ban. (nerd)

    Sommige dingen kunnen wij ook niet vertellen ^^ Het kan ook zijn dat de gebande niet wil dat de users tot in detail weten waarom diegene een ban heeft.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hooligan schreef:
    (...)
    Geen actie meer met de lieve Jill, jammer. Lol.

    Wel een paar dagen geleden had ze nog een account aangemaakt - ten minste iedereen dacht dat zij het was -, dus dat gaat nog op één of andere manier die ik zelf niet goed snap. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Wel een paar dagen geleden had ze nog een account aangemaakt - ten minste iedereen dacht dat zij het was -, dus dat gaat nog op één of andere manier die ik zelf niet goed snap. 8D

    Echtttt, hoe heet dat account, of is die alweer inactief? Ik ruik Jill op 50 kilometer afstand al.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Echtttt, hoe heet dat account, of is die alweer inactief? Ik ruik Jill op 50 kilometer afstand al.

    Alweer inactief. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Echtttt, hoe heet dat account, of is die alweer inactief? Ik ruik Jill op 50 kilometer afstand al.


    Die zijn al geband.
    Ze gebruikt proxy's.


    Your make-up is terrible

    Winterfell schreef:
    (...)
    Sommige dingen kunnen wij ook niet vertellen ^^ Het kan ook zijn dat de gebande niet wil dat de users tot in detail weten waarom diegene een ban heeft.

    Maar wat als de gebande het zelf ook wil weten, wij mogen niets doorgeven?

    Em eigenlijk moeten we jullie dan allemaal lastigvallen want Mods overleggen werkelijkwaar alles, het is dan alleen nog uitvechten wie de eer krijgt om het ban-formulier in te vullen :"D

    Haha, ik praat nu over 'Mods' alsof het een aparte levensstijl is :'D

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 20:50 ]


    Let it come and let it be

    Winterfell schreef:
    (...)
    Er wordt sowieso niet verteld wie wie heeft geband. Om te voorkomen dat die moderator wordt lastiggevallen o.i.d.

    Dan nog moet je meerder pben, tenzij je geluk heb en meteen een goede te pakken heb. Het lijkt me gewoon allemaal zo omslachtig, omslachtiger dan een topic in ieder geval.

    Sowieso vind ik het stom dat je geen kans krijg, als gebanden of als omstander, je zegje te doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Countenance schreef:
    (...)
    Maar wat als de gebande het zelf ook wil weten, wij mogen niets doorgeven?

    Em eigenlijk moeten we jullie dan allemaal lastigvallen want Mods overleggen werkelijkwaar alles, het is dan alleen nog uitvechten wie de eer krijgt om het ban-formulier in te vullen :"D

    De gebande weet 't zelf, want die krijg een e-mail, als 't goed is ^^ Wij vechten echt niet om 't uitdelen van een waarschuwing o.i.d. :') We hoeven geen quotum te halen 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    De gebande weet 't zelf, want die krijg een e-mail, als 't goed is ^^ Wij vechten echt niet om 't uitdelen van een waarschuwing o.i.d. :') We hoeven geen quotum te halen 8)

    Serieus? Want toen ik geband was toen kreeg... Oh, wacht staat op mijn andere MSN, nu word ik nieuwsgierig :"D


    Let it come and let it be

    Even een vraagje tussendoor: Jullie vinden het allemaal omslachtig om mails te sturen, maar niemand die er problemen mee zou hebben als er voor elke gebande user een of meerdere topics worden gemaakt? (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Winterfell schreef:
    (...)
    De gebande weet 't zelf, want die krijg een e-mail, als 't goed is ^^ Wij vechten echt niet om 't uitdelen van een waarschuwing o.i.d. :') We hoeven geen quotum te halen 8)


    Niet altijd, ik moest er ook om vragen voor Mitchell, wat hij zelf niet kon doen aangezien hij geband was. :'D Ik vind het altijd zo rottig dat users niets mogen uitleggen van te voren. Het is gewoon 'klap' weg.


    Your make-up is terrible

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dan nog moet je meerder pben, tenzij je geluk heb en meteen een goede te pakken heb. Het lijkt me gewoon allemaal zo omslachtig, omslachtiger dan een topic in ieder geval.

    Sowieso vind ik het stom dat je geen kans krijg, als gebanden of als omstander, je zegje te doen.

    Wat heeft zo'n topic voor nut, als wij toch niet precies kunnen zeggen hoe 't zit? Er staat globaal beschreven in 't banmeldtopic wat de reden is, daar moeten jullie 't mee doen. Wil je daar over discussiëren, dan kan dat altijd met een mod. We kunnen 't alleen niet tot in detail vertellen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet altijd, ik moest er ook om vragen voor Mitchell, wat hij zelf niet kon doen aangezien hij geband was. :'D Ik vind het altijd zo rottig dat users niets mogen uitleggen van te voren. Het is gewoon 'klap' weg.

    Er staat ook, "Als het goed is" ^^ We bannen eigenlijk niet, voordat diegene een aantal waarschuwingen heeft gehad.

    + via "overig" en dan "contact" kun je een berichtje sturen, da's ook nog een mogelijk voor de gebande. Je hoeft daarvoor niet ingelogd te zijn.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 20:54 ]


    "I shut my eyes in order to see.'