• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Het is nu niet voor het één of het ander, maar als de mods zeggen 'hier bespreken wij alle bans', dan moet je hen daar maar gewoon op vertrouwen dat dat zo is, en er niet meer achter zoeken. Hoezo wil je inhoud hebben van dat topic? Wil je echt weten hoe mods onder elkaar over die dingen praten? Ik denk het niet hoor. :Y)

    Ik wel, maar ik ben dan ook best achterdochtig met dit soort dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik ben voor een Algemeen ideeën topic waar de Users tips voor de Crew kunnen droppen. :'D

    Lijkt mij ook een goed idee _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Genius schreef:
    (...)
    Maar bij sommige topics denk ik dan van ''sluit hem gewoon''. Jullie zien toch ook wel dat het soms uit de hand loopt :'D Ach eigenlijk vind ik alles geweldig wat jullie doen (cat)

    Nja, sommige topics kunnen misschien ook wel eerder gesloten worden, maar het is soms wel moeilijk om dat te bepalen. Jullie hebben daar soms ook best wel invloed op, als er constant in 't topic geroepen wordt, 'Sluit het nog niet!' blabla. Je probeert je daardoor niet te laten beïnvloeden, maar dat komt wel eens voor.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Uneventful schreef:
    (...)

    Maar die Misacota die begon met allerlei leugens en schold, terwijl Mitchell iemand verdedigde.

    @Sevda
    Ik help met de kloof tussen mods en users kleiner te maken. Want soms heb ik het gevoel dat de mods net als leraren worden beschouwd en dus gehaat. :"D

    Bij sommige Users ís dat ook zo.


    Let it come and let it be

    Reassurance schreef:
    (...)
    Lijkt mij ook een goed idee _O_

    Dan wil ik de eerste reactie claimen en later aanpassen met mijn eeuwenlange speece _O_


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik ben voor een Algemeen ideeën topic waar de Users tips voor de Crew kunnen droppen. :'D

    Goed idee :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm.
    Sommige mods hebben een groot ego, dat kan ik niet ontkennen. En over het gebande, ik vind dat nog steeds een belachelijke regel.
    En ik moet dit keer Jacqueline (of hoe spel je je naam) gelijk geven. Het komt nou niet echt dreigend over, zelfs niet met een rood kleurtje.
    Het stomste van alles vind ik nog dat mensen die "vriendjes" zijn met de mods meer mogen dan mensen die niks hebben met de mods. Sorry, maar hoezo vriendjes politiek. En kom nou niet aan: Dat is niet zo.
    Want ik heb genoeg verhalen gehoord van verschillende mensen dat het zeker wel zo is. Nee, ik ga geen namen noemen als de mods het perse willen weten sturen ze maar een pb (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb zelf eigenlijk ook het gevoel dat er anders naar me wordt gekeken dan toen ik nog gewoon Dudley was, zonder het bèta-readen gedeelte dan.
    Maar ja, eigenlijk moeten jullie ook bang zijn, muhahaha. ^^
    OT; het boeit me niet. Ik heb één waarschuwing gehad, en daar wil ik het graag bij laten.
    En wat er allemaal is gebeurd bij de gebande hoeft niet zo openbaar gemaakt te worden. Iedereen snapt toch met schelden dat dat niet kan? En ik heb de desbetreffende belediging gelezen, maar dat vond ik ook veel te ver gaan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind 't feit dat er geen topics geopend mogen worden over gebanden eigenlijk wel redelijk logisch. Je kan gewoon 9 van de 10 keer er vanuit gaan dat zoiets escaleert and when it does, zijn er niet altijd mods binnen handbereik om er een slot op te pleuren. Wat ik ze niet kwalijk neem, aangezien 't ook geen machines zijn. In de banuitleg staat wel waarom iemand geband is en als ie uitleg wil dan wacht diegene dan maar mooi tot zijn/haar ban voorbij is. Vind ik dan. Nynke zei dacht ik iets over dat er via 'contact' oid ook een mogelijkheid was voor uitleg als iemand niet op Q kan, well, problem solved I guess.
    Dat van een Golden Membership klopt dat doorloopt dat klopt inderdaad niet nee. Dat in geval van een ban (tijdelijk) laten opheffen zou een goeie suggestie zijn :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Boh, het zou kunnen dat dit een gevoelige snaar gaat raken, maar Sarita heeft wel echt een punt bij de vriendjespolitiek, moet ik toegeven. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    Boh, het zou kunnen dat dit een gevoelige snaar gaat raken, maar Sarita heeft wel echt een punt bij de vriendjespolitiek, moet ik toegeven. ;x


    Ja ik ook.


    Your make-up is terrible

    Nu ben ik zelf wel bevriend met 2 mods ofzo, maar het klopt wel :"D


    Let it come and let it be

    Beastcrash schreef:
    Boh, het zou kunnen dat dit een gevoelige snaar gaat raken, maar Sarita heeft wel echt een punt bij de vriendjespolitiek, moet ik toegeven. ;x


    Me so good.

    C18 schreef:
    Ik vind 't feit dat er geen topics geopend mogen worden over gebanden eigenlijk wel redelijk logisch. Je kan gewoon 9 van de 10 keer er vanuit gaan dat zoiets escaleert and when it does, zijn er niet altijd mods binnen handbereik om er een slot op te pleuren. Wat ik ze niet kwalijk neem, aangezien 't ook geen machines zijn. In de banuitleg staat wel waarom iemand geband is en als ie uitleg wil dan wacht diegene dan maar mooi tot zijn/haar ban voorbij is. Vind ik dan. Nynke zei dacht ik iets over dat er via 'contact' oid ook een mogelijkheid was voor uitleg als iemand niet op Q kan, well, problem solved I guess.
    Dat van een Golden Membership klopt dat doorloopt dat klopt inderdaad niet nee. Dat in geval van een ban (tijdelijk) laten opheffen zou een goeie suggestie zijn :]



    Maar dat contactding is eigenlijk nog nooit eerder geopperd, dus daar had ik ook geen idee van, niemand volgens mij. Maar zoals we al zeiden is het wel handig om dat op de help-pagina erbij te zetten en in de mail die de gebande krijgt.
    Ik zou een algemeen topic alsnog wel fijn vinden denk ik.


    Your make-up is terrible

    Noem eens een voorbeeld van de vriendjespolitiek dan, ben ik wel benieuwd naar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.