• Waarom mogen er geen topics over gebanden worden gemaakt?
    Het is iets tussen de mods en de gebande. Maar diegene die geband is kan toch geen discussie erover voeren want daar krijgt hij/zij de kans niet voor. Pas als de ban is afgelopen kan hij/zij uitleg geven maar dan is het al te laat. :'D Soms willen users er wel eens over discusseren, als het te erg word kan het alsnog gesloten worden, vind ik dan.

    En nog eentje: Waarom loopt je GM door als je geband bent, dit is behoorlijk oneerlijk eigenlijk, want je hebt er wel geld voor betaalt. Eigen schuld, dikke bult vind ik daarvoor niet opgaan, want het is wel echt geld.


    Your make-up is terrible

    Taize schreef:
    (...)
    En mensen hebben de plicht zich aan de regels te houden. Dat vind ik belangrijker, en dat hebben ze dan al niet gedaan.
    Mijn mentor zegt altijd: eerst plichten, dan rechten. En dat ben ik in dit geval wel met hem eens.

    Het nadeel met regels is interpretatie. Wat de een uitschelden vind vind de ander weer niet, om maar een voorbeeld te geven.
    Trouwens verdediging is een plicht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Taize schreef:
    (...)
    En mensen hebben de plicht zich aan de regels te houden. Dat vind ik belangrijker, en dat hebben ze dan al niet gedaan.
    Mijn mentor zegt altijd: eerst plichten, dan rechten. En dat ben ik in dit geval wel met hem eens.


    Daar ben ik het wel mee eens, maar stel dat er nog iets anders aan de hand was, waar de mods niet van op de hoogte waren, kan je dan niet vertellen.

    En trouwens, nu is alleen Nynk hier terwijl er veel meer online zijn, is Nynk de enige dappere mod?


    Your make-up is terrible

    Countenance schreef:
    (...)
    U cannot blame her, er zijn zoveel dingen die nog nooit aangekaart zijn bij ons en nu worden ze ons spontaan toegegooit uit verdediging van het Mod-Fort :'D
    Waaronder het 'Contact' ding :'D

    Ik geef niemand hier de schuld :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Evengoed heeft 't geen zin om een topic te maken ten tijde van die ban. Mensen kunnen dan hun zegje wel doen, maar de ban is toch al gegeven (: En zo'n topic na de ban kan net zo goed een excuus zijn of gewoon een uitleg.

    Maar dan krijg je meestal een uitleg van: 'Het is nu al gebeurt, niks meer aan te doen' :3


    Let it come and let it be

    Kan een ban trouwens opgeheven worden? Voor een paar dagen heeft dat geen zin, maar stel dat het een permanente is?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Winterfell schreef:
    (...)
    Ik geef niemand hier de schuld :')

    Bij wijzen van spreken, je begint steeds meer op je sim te lijken zeg! Telkens als het goed lijkt te gaan, vind je me opeens niet meer lie! :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Maar dan krijg je meestal een uitleg van: 'Het is nu al gebeurt, niks meer aan te doen' :3

    Omdat dat ook zo is? De gebande kan toch zijn excuses willen aanbieden of toch nog uitleg willen geven 8) Kan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind dat gebande mensen geen kans moeten hebben om het uit te leggen. Er werken zoveel mensen met proxy, dat is gewoon irritant dan. Waarschuwingen krijg je voor een reden, en als je dan een ban krijgt zal dat wel verdiend zijn. :'D


    -

    Countenance schreef:
    (...)
    Bij wijzen van spreken, je begint steeds meer op je sim te lijken zeg! Telkens als het goed lijkt te gaan, vind je me opeens niet meer lie! :'D

    Ik vind jou altijd lief :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    iPotter schreef:
    Kan een ban trouwens opgeheven worden? Voor een paar dagen heeft dat geen zin, maar stel dat het een permanente is?

    Dat kan, maar da's eigenlijk nooit nodig geweest, tenzij de verkeerde per ongeluk is geband.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Omdat dat ook zo is? De gebande kan toch zijn excuses willen aanbieden of toch nog uitleg willen geven 8) Kan.

    Ja, dan heb je er dus niks aan. Het is niet alleen de 'schuld' van de gebande, maar ook van de mods. Die nemen dan niet hun verantwoordelijkheid he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Genius schreef:
    Ik vind dat gebande mensen geen kans moeten hebben om het uit te leggen. Er werken zoveel mensen met proxy, dat is gewoon irritant dan. Waarschuwingen krijg je voor een reden, en als je dan een ban krijgt zal dat wel verdiend zijn. :'D

    + sommige mensen willen geen eens een uitleg geven, maar gaan door met de boel te terroriseren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    Dat kan, maar da's eigenlijk nooit nodig geweest, tenzij de verkeerde per ongeluk is geband.


    Is dat dan al gebeurd? per ongeluk de verkeerde geband? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ja, dan heb je er dus niks aan. Het is niet alleen de 'schuld' van de gebande, maar ook van de mods. Die nemen dan niet hun verantwoordelijkheid he.

    Wat is onze schuld? Onze verantwoordelijkheid?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterfell schreef:
    (...)
    + sommige mensen willen geen eens een uitleg geven, maar gaan door met de boel te terroriseren.

    Precies. :Y)

    Oh ik heb dat ene topic net gelezen van die Quizlet proef. Ik neem aan dat bijna iedereen daar een waarschuwing heeft gekregen? :'D


    -