• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Zachtjes kuste ik haar, drukte ik haar lichaam tegen eht mijnen. god wat had ik haar gemist. Haar zoete geur, haar zachte lippen, die donkere lokken...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar armen krulden zich om zijn hals, trokken hem dichter tegen haar aan.
    Een aangename rilling trok over haar rug, het voelde heerlijk om zijn armen weer om haar heen te voelen.


    -

    Saph
    Ik hoorde vader vloeken en zag hoe hij zich vollop op Fayan stortte. Ik zag bloed, hoorde pijnlijke kreten. Vader wist Fayan tegen de grond te duwen, bleef hem slaan, pijn doen.
    'Stop!' Ik was aan eht huilen, in paniek, probeerde overeinde te krabbelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*panic*
    Iemand moet helpen o_______o]


    -

    Daiyh
    'Ik heb je gemist,' mompel ik na een paar teder maar hevige minuten. Een hand streeld door haar donkere lokken. Ze was echt geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Voor ze antwoordde, kon ze het niet laten op hem een korte, zachte kus te geven.
    'Ik jou ook.' Daarna liet ze haar hand over zijn rug strelen, haar hoofd rustte tegen zijn schouder.
    Eigenlijk had ze nog zoveel vragen voor hem, maar nu gewoon even niet.


    -

    [Drama. Lots and lots of drama (cat)

    Fayan - Stylist
    Ik sloeg, schopte, stompte, voelde de pijn, maar negeerde het zoveel ik kon.
    Die klootzak kreeg een trap terug voor iedere keer dat hij Saph pijn gedaan had, hoe vaak dat ook was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [My god mijn moeder kwam ineens naar beneden, schrik me dood XD]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Mijn hond begon opeens als een bezetene te blaffen *hartaanval*]


    -

    Daiyh
    Stilletjes hield ik haar dichter tegen me aan, streelde haar haren. Mijn Chiara, ze was nog steeds van mij. Ik sloot vermoeid mijn ogen.

    Saph
    Geen van beiden leek me te horen. Ik blijf even verstomd, angstig staan kijken, tot mijn vader Fayan tegen de grond drukt, hem vasthoud bij zijn keel, en een mes trekt.
    Waar eht vandaan kwam, geen dee. Zou hij dat altijd bij zich dragen, net als ik vroeger deed? Het maakte niet uit, paniek sloeg toe toen hij de punt tegen Fayan's borstkas drukte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Halloween, jullie schrikken je allebei dood :'D
    Don't die on me o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Nu al moe?' vroeg ze plagend, haar vingers glipten onwillekeurig in de hals van zijn shirt, gleden over de bovenkant van zijn rug.
    Misschien was hij té moe, maar naar haar idee had ze zolang zonder moeten doen, zonder hém.
    Hij vast niet, bedacht ze zich opeens. Daar moest ze alleen niet aan denken.


    -

    Fayan - Stylist
    En toen ging het in een fractie van een seconde van gevaarlijk naar heel, heel erg levensgevaarlijk.
    Hij greep naar mijn keel en ik hapte naar lucht terwijl ik de koude punt van een mes tegen mijn borst voelde.
    Ik kon geen kant meer op. Ik kon hem alleen woest aankijken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Slapen is moeilijk zonder jou in mijn bed,' grijns ik slaperig. Niet dat ik wil slapen. Nee, daarvoor is het moment te fijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar lippen vonden de zijne weer, wat begon als iets langzaams, werd al sneller intiem, verlangend. Haar lichaam drukte ze tegen de zijne.
    Er was op dat moment zo weinig voor nodig om haar hem te laten willen.


    -