• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 40!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ De RPG'ers bedanken de moderators voor het verplaatsen van dit topic naar het RPG-subfoum ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 11:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Dat dacht ik wel,' zegt mijn vader. 'Slap Capitool materiaal.' Ik kijk toe hoe vader het mes tegen Fayan's huid drukt. Hij draagt geen shirt, de bloederige strepen die het mes achterliet zijn overduidelijk. Het is pas als hij eht ems opheft, en eens tekende beweging naar fayan's ahrt maakt, dat ik mijn controlle terug krijg en mezelf tegen hem aangooi, waardoor we beiden van Fayan afrollen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Het duurde neit lang voor we op het harde, uncomfortabele District 13 bed lagen. ik waste lang zonder vrouwelijke aanraking ggaan. Ik had het geprobeerd, daar niet van. Ik kon Chiara niet vergeten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik zat onder het bloed, mijn hele lijf van beurs en pijnlijk, maar ik krabbelde moeizaam overeind, kijkend naar het tafereel voor me, in paniek.

    [Even eind aan maken? Ik moet afsluiten namelijk :/ Laat die vader Fayan nog even slaan of zo zodat ie knock-out gaat ofzo, dan kan ik gaan slapen 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Ongeduldig trok ze het shirt over zijn hoofd, trok hem daarna weer naar zich toe en hervatte de kus.
    Ondertussen gleed haar hand naar beneden, haar vingertoppen glipten zijn broek binnen.


    -

    Saph
    ik probeerde vader tegen te houden, maar hij had Fayan al in zijn gezicht geslagen. Zijn ogen vielen dicht. Oh god nee!
    Ik wilde naar hem toe gaan, maar voor ik het wist vloog zijn vuist ook tegen mijng ezicht aan. Voor ik eht wiast was ik weg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Okay, gaan we morgen wel verder *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Daag Laura <3]


    -

    Fayan - Stylist
    Er was nog één klap, die ik niet kon ontwijken en toen werd alles zwart voor mijn ogen en stortte ik neer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Yep. Tot morgen, Lizz und tot morgen, Jip. Slaap lekker allebei <3 *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik had haar aanraking zo gemist. Een zucht van verlangen wkam over mijn lippen hoewel deze nauwelijks hoorbaar was. ik duw haar tegen eht bed en begin haar te ontbdoen van ahar kleding.

    [ ik ga ook maar naar bed, aangezien ik om 7 uur eht bed uit moet >.< Zie jullie mrogen <3
    Daiyh en Chiara kunne zonder ons ook wel een hete nacht hebben. (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dan worden ze morgen wel braaf wakker :'3]

    Chiara Cinxi
    Het voelde bijna bevrijdend om zijn naakte huid weer tegen de hare te voelen. Haar armen sloeg ze om zijn rug, haar nagels krasten erover toen ze zijn opwinding tegen haar aan voelde drukken.
    'Daiyh,' kreun ze in een verlangende zucht, zijn bovenlichaam naar haar toetrekkend.

    [Tot morgen <3]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 1:13 ]


    -

    > Verplaatst naar het RPG subforum =3

    [Yay voor RPG Subforum! <3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [...hullo? D':]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Hello! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.