• Obviously. Echt waar, meiden/jongens. Wacht tot je er klaar voor bent. Je tong is namelijk nog niet volgroeid noch zijn er geschikte camera's. Geen dank. Met veel liefde en sarcasme zeik ik de samenleving af. *O*

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 15:01 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Seriously,guys... Een foto waarop je staat te zoenen(of elkaar op te eten) moet je niet op het internet zetten. *Is zo romantisch als een dooie slak*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    EIH bah!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik verkoos toch het witte vakje met het rode kruisje dat ik eerst zag. Serieus mijn eerste gedacht was. Die krijgen thuis ook geen eten zeker, dat ze maar besluiten elkaar op te eten. Maarja dat is maar mijn mening.


    Tears are words the heart can't say.

    Sweetiepie schreef:
    ..
    Dit kun je geen liefde noemen, seriously.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Klopt!
    Al zijn helaas niet alleen 12-jarigen zo..

    Ik ben zelf 12 jaar en dit is gewoon.. stom.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Die jongen op het tweede plaatje kijkt stoned.(cat)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Stel je voor dat je dit op je twaalfde op het internet post, dat achtervolgt je toch nog als je volwassen bent?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben nu twaalf jaar, maar zo doe ik dus écht niet. Heb in mijn hele leven één vriendje gehad, toen was ik acht, en ik hoef er tot mijn zestiende ook geen meer. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sweetiepie schreef:
    ..
    Dit kun je geen liefde noemen, seriously.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik mag jou wel, Deathbat.


    Bored.

    Dit is gewoon walgelijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wiarda schreef:
    Ik ben nu twaalf jaar, maar zo doe ik dus écht niet. Heb in mijn hele leven één vriendje gehad, toen was ik acht, en ik hoef er tot mijn zestiende ook geen meer. :'D


    Jou spreek ik nog wel over twee jaar :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    juist

    Ik vind het best wel stom.
    Door al die 12 jarige hoertjes & Playboys denken sommige de meeste mensen dat bijna elk 12 jarig kind zo is.
    En het ergste van al is dat als ik zeg dat ik nog niet snel ga beginnen aan een Tongkus kijkt iedereen mij raar aan.Ik vind dat je dat echt met liefde moet doen en er ook niet te vroeg aan beginnen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"