• Obviously. Echt waar, meiden/jongens. Wacht tot je er klaar voor bent. Je tong is namelijk nog niet volgroeid noch zijn er geschikte camera's. Geen dank. Met veel liefde en sarcasme zeik ik de samenleving af. *O*

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 15:01 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HAHA wat een foto :'D


    -

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 15:31 ]


    You're my favorite drug. Just one hit is not enough! I won't break this addiction NO!

    Laat ze lekker. Als hun elkaars huigen willen aanraken moeten ze dat lekker zelf weten. Ik vind dat je het een beeeeetje overdrijft. (:


    To infinity and beyond •

    Sweetiepie schreef:
    ..
    Dit kun je geen liefde noemen, seriously.


    Ex astris, sciencia

    Hale schreef:
    Wat ik trouwens wel belachelijk vind is het volgende:

    Ik was uit met een paar vriendinnen van mij. En daar waren dus ook van die hele kleine jongentjes. Die volgens mij net 12 waren geworden.

    Nou wij lekker aan het dansen enzo komen er ineens een paar van die jongentjes achter ons staan te dansen. Nou mijn vriendinnen voor de lol maar mee gedanst en mee geschuurt. En echt het zag er niet uit hun kont zat bij hun buik in plaats van hun kruis.

    Ohgod, houd toch je mond :'D


    Let it come and let it be

    Euwl :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vreselijk :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Vreselijk :')


    comfort in c h a o s

    Nu zie ik het. o_Ô Ja, inderdaad, belachelijk. Alleen al die 'forever' er bij. Komaan, mensen, eerst even afwachten of je het een maandje volhoudt, hoor.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Whahhaha xD Dat is gewoon vies!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oké, nu zie ik de foto wel, en ik vind het degoutant. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eh? Okéé? :8


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sweetiepie schreef:
    ..
    Dit kun je geen liefde noemen, seriously.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik vind dat kinderen veel te hard van stapel lopen als ze dan al denken "forever" bij elkaar te zijn. Bovendien vind ik het toch een beetje vies dat je foto's van jezelf en je liefde al tongzoenend maakt en die dan op internet zet, oudere stelletjes doen dat toch ook niet? Ja, een kus of knuffelfoto maar niet zo overdreven, dat is niet schattig meer, dat is haast meer aandachtszoekerij om gewoon stoer te zijn.


    “Love is a contradiction.”

    Lol, gross.


    Alis volat propriis.