• Obviously. Echt waar, meiden/jongens. Wacht tot je er klaar voor bent. Je tong is namelijk nog niet volgroeid noch zijn er geschikte camera's. Geen dank. Met veel liefde en sarcasme zeik ik de samenleving af. *O*

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 15:01 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Cresta schreef:
    En dit ga je ook echt op internet plaatsen ja...
    Een hele grote fail in mijn ogen.


    Dat sowieso, en persoonlijk denk ik niet dat dit echt iets is waar twaalfjarigen zich mee bezig moeten houden. Zo'n 'relatie' is toch gedoemd te falen, lijkt me zo.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Die blik van die jongen op de tweede foto _O_ stiekem moet ik hier keihard om lachen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het echt idioot. Ik ga geen foto's maken waarop ik sta te zoenen, dat is persoonlijk. Het ziet er heel normaal uit als ik zoen en dit is echt... belachelijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb moeite uit te vinden, wie het meisje en wie de jongen is.
    But that's just utterly gross. Voordat je het weet, zit één van de twee in het ziekenhuis, omdat hun tong per ongeluk afgebeten is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Meow not gusta(cat)

    denkt aan die ene moment dat mensje tegen je kluisje aan staan en dan lopen te zoenen *duwt mensjes weg* mijn kluisje (cat)*

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 18:04 ]


    Shoganai i ne~

    Haha oh my god this made my day. Die twèède foto.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    StarSparkle schreef:
    Meow not gusta(cat)

    denkt aan die ene moment dat mensje tegen je kluisje aan staan en dan lopen te zoenen *duwt mensen weg* mijn kluisje (cat)*


    Eens. Ik heb ook van die kleffe twaalfjarigen en ik word er doodmoe van! Dan heb ik dus echt zoiets van 'AAN DE KANT, KOTERS, EN ZOENEN DOE JE NIET DOOR TE SNURKEN!'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ah damn. My eyes, they burn. Nasty.


    No growth of the heart is ever a waste

    Phaha! xD Die 2de...


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Basecca schreef:
    (...)

    Eens. Ik heb ook van die kleffe twaalfjarigen en ik word er doodmoe van! Dan heb ik dus echt zoiets van 'AAN DE KANT, KOTERS, EN ZOENEN DOE JE NIET DOOR TE SNURKEN!'
    Deels die zoenen bij me kluisje zijn ook de bovenbouw (me 2e klas) maar ook van die snot neuzen o.o


    Shoganai i ne~

    Blegh!


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    StarSparkle schreef:
    (...) Deels die zoenen bij me kluisje zijn ook de bovenbouw (me 2e klas) maar ook van die snot neuzen o.o


    Ja, buh. Ik zoen met mijn vriend als ík dat wil en níét voor een kluisje (btw, dat kan helemaal niet aangezien hij niet eens in de buurt woont, alleen in het weekend en soms op woensdag) waar iedereen me kan zien. Like: 'I don't want drooling infants on my locker. Yuck. WAAH MOM, MY BAG'S WET! D:'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    C18 schreef:
    Ah damn. My eyes, they burn. Nasty.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Vanwaar heb je die foto eignlijk, en dat is gewoonweg ZIEK

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 18:40 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Vanwaar heb je die foto eignlijk, en dat is gewoonweg ZIEK

    AHAHAH m'n beste maat postte die op Twitter. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)