• Ja. Keizersnede dus? (krul)

    Ze zeggen ook wel dat een bevalling te vergelijken valt met een sinasappel door een neusgat duwen :Y)

    Ach, je krijgt er wel je eigen kindje voor terug. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Defensive schreef:
    (...)

    Mijn mama had dat ook, en ze gaf ook geen kik.
    We are proud <3


    Ja, echt wel! Ze heeft de eerste zes weken van mijn leven sowieso heel veel moeten doen en het heel zwaar gehad. Ik was zes weken te vroeg en ik moest in het ziekenhuis blijven omdat mijn zuigreflex niet goed was ontwikkeld, dus zij - een net bevallen vrouw! - ging iedere morgen om half zes naar het ziekenhuis met haar moedermelk (je weet wel, kolven) om het aan de compleet afsnauwende, gemene verpleegsters te geven. Haha, toen ze nét bevallen was (ze was echt helemaal kapot, van binnen, van buiten, want mijn opa was nét overleden en ze wilde mij met hem delen en mij aan hem laten zien) is ze van de trap af gestrompeld naar de couveuse-afdeling. Ik heb echt enorm veel respect voor haar, dus bij deze mam: ik wil je nooit meer kwijt <3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Midna schreef:
    Ok...
    Ik neem later geen kind o-O

    & ik ga geen sinaasappel door me neus douwen D:

    Arme mama die heeft 6 4 kinderen eruit gehaald o-O omiegosh


    hahahahah, hier ben ik het mee eens. :'DDDDDD


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Voiceless schreef:
    Ach, je krijgt er wel je eigen kindje voor terug. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Galleon schreef:
    Ouch o.O Maar ik vind het onderste stukje niet echt kloppen :')
    En als ik een kindje krijg wil ik het liefste toch gewoon op die manier bevallen, ik geloof best dat het ontzettend veel pijn doet, maar het is toch je eigen keuze en als je kijkt wat je terug krijgt (:


    Hope goes lost but never dies.

    Roux schreef:
    Fuck the people, no way dat ik nu ooit nog van gedachten verander om een kind te krijgen. (bat)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Het valt me eigenlijk wel op dat er redelijk veel mensen geen kinderen willen. :S

    Maar pff, als je dat niet wil omwille van de pijn is dat zwak vind ik.. Om heel andere omstandigheden snap ik wel. Maar er zijn zoveel ouders die die pijn hebben geleden, anders waren er toch niet zoveel kinderen?

    Mocht je echt bang zijn van de pijn maar wel een kind willen; ik denk dat zelfs je verdoving kan krijgen. Op tv heb ik het een x gezien maar zou niet weten of dat bij iedereen mag.


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    Het valt me eigenlijk wel op dat er redelijk veel mensen geen kinderen willen. :S

    Maar pff, als je dat niet wil omwille van de pijn is dat zwak vind ik.. Om heel andere omstandigheden snap ik wel. Maar er zijn zoveel ouders die die pijn hebben geleden, anders waren er toch niet zoveel kinderen?

    Mocht je echt bang zijn van de pijn maar wel een kind willen; ik denk dat zelfs je verdoving kan krijgen. Op tv heb ik het een x gezien maar zou niet weten of dat bij iedereen mag.

    Je kan een ruggenprik krijgen maar meer ook niet, je moet persen dus wakker zijn. Maar een ruggenprik geven ze je pas als je zoveel cm ontsluiting hebt. Dus pijn doet het toch wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Volgensmij is het maar goed dat ik niet zo goed Engels kan en ik het dus niet begrijp... (krul)

    AngelFox schreef:
    Het valt me eigenlijk wel op dat er redelijk veel mensen geen kinderen willen. :S

    Maar pff, als je dat niet wil omwille van de pijn is dat zwak vind ik.. Om heel andere omstandigheden snap ik wel. Maar er zijn zoveel ouders die die pijn hebben geleden, anders waren er toch niet zoveel kinderen?

    Mocht je echt bang zijn van de pijn maar wel een kind willen; ik denk dat zelfs je verdoving kan krijgen. Op tv heb ik het een x gezien maar zou niet weten of dat bij iedereen mag.


    Ik wil wel een kind.

    Soms droom ik al over de baby.

    Het is een meisje met een mooi getinte huid en de blauwe ogen van haar vader. Eigenlijk heb ik ook al een naam voor haar. Zoe

    Hale schreef:
    (...)

    Ik wil wel een kind.

    Soms droom ik al over de baby.

    Het is een meisje met een mooi getinte huid en de blauwe ogen van haar vader. Eigenlijk heb ik ook al een naam voor haar. Zoe

    .............................................................
    Dus

    Taubenfeld schreef:
    Volgensmij is het maar goed dat ik niet zo goed Engels kan en ik het dus niet begrijp... (krul)


    Komt erop neer dat er staat dat een bevalling meer pijn doet dan een menselijk lichaam kan hebben


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you