• I love you all sweeties <3333

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 13:46 ]


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsFood schreef:
    oké ik ga zoo aan het 16+ stukje voor If you ever come back beginnnen


    Ik moet binnenkort ook 16+ schrijven. Voor slash én niet slash story's.


    Remember when...

    Ik kom net terug van shoppen en heb dus niets gevonden grrr en Sinterklaas was er haha en 1D op de radio toen ik bijna thuis was :'DD


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    Ik kom net terug van shoppen en heb dus niets gevonden grrr en Sinterklaas was er haha en 1D op de radio toen ik bijna thuis was :'DD

    1D was vandaag ook op nick hit :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsFood schreef:
    oké ik ga zoo aan het 16+ stukje voor If you ever come back beginnnen

    Succes :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    +16 stukjes schrijven blijf ik vreemd vinden , ik schreef dat vroeger dus nooit x'p


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    +16 stukjes schrijven blijf ik vreemd vinden , ik schreef dat vroeger dus nooit x'p

    Ik heb het nog nooit geschreven x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Cherish schreef:
    +16 stukjes schrijven blijf ik vreemd vinden , ik schreef dat vroeger dus nooit x'p


    vooral voor bromances
    ik moet er nu 1 voor mijn ene bromance schrijven en denk ook binnekort voor de ander...


    What's so bad about being different?

    Cherish schreef:
    +16 stukjes schrijven blijf ik vreemd vinden , ik schreef dat vroeger dus nooit x'p


    Ik heb het een enkele keer voor een bromance/slash verhaal geschreven, maar nog nooit voor een gewone fanfic :')

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:19 ]


    Remember when...

    oh btw, ik heb -again- een nieuw idee voor een verhaal, maar ik ga het alleen doen als er nog niet zo één is dus weet iemand ofdat er hier al een Zourry is ? :'D


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    oh btw, ik heb -again- een nieuw idee voor een verhaal, maar ik ga het alleen doen als er nog niet zo één is dus weet iemand ofdat er hier al een Zourry is ? :'D


    Ik ken wel iemand die ook van plan was Zourry te maken, twee mensen zelfs. MAAR I LOVE THE ZOURRY TRIANGLE SO I WON'T MIND :9~


    Remember when...

    Cherish schreef:
    oh btw, ik heb -again- een nieuw idee voor een verhaal, maar ik ga het alleen doen als er nog niet zo één is dus weet iemand ofdat er hier al een Zourry is ? :'D


    Ik heb even in een Slash lijst die iemand heeft gemaakt na gekeken. Staat geen Zourry tussen. Dus waarschijnlijk heeft nog niemand een Zourry verhaal op Q :')


    Remember when...

    iStylinson schreef:
    (...)

    Ik ken wel iemand die ook van plan was Zourry te maken, twee mensen zelfs. MAAR I LOVE THE ZOURRY TRIANGLE SO I WON'T MIND :9~

    YAY :'D ik ga het baseren op dit filmpje
    OF
    Harry en Louis zijn een koppel,maar Zayn heeft gevoelens voor Harry en Harry voor Louis en Zayn en dan ja, haha problemen x'p

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:29 ]


    The soul needs autumn.

    iStylinson schreef:
    (...)

    Ik heb even in een Slash lijst die iemand heeft gemaakt na gekeken. Staat geen Zourry tussen. Dus waarschijnlijk heeft nog niemand een Zourry verhaal op Q :')

    is er zo'n lijst dan ? x'p ik had gewoon 'zourry' bij story zoeken ingetypt haha


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    (...)
    YAY :'D ik ga het baseren op dit filmpje
    OF
    Harry en Louis zijn een koppel,maar Zayn heeft gevoelens voor Harry voor Louis en Zayn en dan ja, haha problemen x'p


    HEE DAT FILMPJE KEN IK. Die is van CRASHA (:
    ZOURRY TRIANGLEE. : D


    Remember when...

    Cherish schreef:
    (...)
    is er zo'n lijst dan ? x'p ik had gewoon 'zourry' bij story zoeken ingetypt haha

    JUP


    Remember when...