• I love you all sweeties <3333

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 13:46 ]


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    iStylinson schreef:
    (...)
    JUP


    OMG ik wist niet dat die er was xd en ook niet dat ik er op stond


    What's so bad about being different?

    NiallsFood schreef:
    (...)

    OMG ik wist niet dat die er was xd en ook niet dat ik er op stond


    Bijna alles staat er wel op. c:


    Remember when...

    Okay ik ga even thee drinken, schrijven & nog harder proberen om Grieks in mijn hoofd te krijgen.
    Kijk in mijn afwezigheid maar naar dit.




    Oh en dit -voor Joella en Fabienne-


    kbye.


    Remember when...

    Voila, geactiveerd en nu voor mijn Zouis schrijven -zoals beloofd whiii-


    The soul needs autumn.

    iStylinson schreef:
    Okay ik ga even thee drinken, schrijven & nog harder proberen om Grieks in mijn hoofd te krijgen.
    Kijk in mijn afwezigheid maar naar dit.




    Oh en dit -voor Joella en Fabienne-


    kbye.

    ahahaha BYEEE HESTER <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Wow, ik heb net voor het eerst vandaag iets gegeten xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Owkee het is hier weer eens heel erg dood :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HOI SCHATJES <333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:
    Wow, ik heb net voor het eerst vandaag iets gegeten xd


    Ik heb ook net een speculaasje gegeten, valt alleen niet bepaald goed nu ;a


    Remember when...

    HOI SANNEEE <3


    Remember when...

    omijngod ik flipte hem vandaag zo hard he
    we waren bij die leraar van Londen reis. en robin zei; ja krijg je tijd voor jezelf? hij zo ja genoeg enzo. ik zeg; ja we willen naar zo een Milkshake winkel want we zijn heel erg fan van zo een band en die komen daar heel vaak. en hij zo; ja je krijgt op 1 dag een metro pas, en dan moet je opdrachten doen, dan kunnen wij jullie daar wel heen sturen, moet je er even foto's van maken enzo, dat is wel leuk voor jullie want we sturen jongens heel vaak naar het voetbalstadion toe enzo. DUS IK FLIPTE HEM HELEMAAL


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iStylinson schreef:
    (...)

    Ik heb ook net een speculaasje gegeten, valt alleen niet bepaald goed nu ;a

    aahah ik een plakje kaas, maar het voelt echt kut aangezien ik echt hele erge hongerheb en ik normaal nu al ongeveer 6 broodjes had gegeten, maar ik kan dus niks eten omdat het er dan weer uitkomt D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    SANNEE <3333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    iHoran schreef:
    omijngod ik flipte hem vandaag zo hard he
    we waren bij die leraar van Londen reis. en robin zei; ja krijg je tijd voor jezelf? hij zo ja genoeg enzo. ik zeg; ja we willen naar zo een Milkshake winkel want we zijn heel erg fan van zo een band en die komen daar heel vaak. en hij zo; ja je krijgt op 1 dag een metro pas, en dan moet je opdrachten doen, dan kunnen wij jullie daar wel heen sturen, moet je er even foto's van maken enzo, dat is wel leuk voor jullie want we sturen jongens heel vaak naar het voetbalstadion toe enzo. DUS IK FLIPTE HEM HELEMAAL



    FREAKING VET. IK WIL OOK NAAR MILKSHAKE CITY. En dan op de foto met één van die koeien aan die roze muren. :'D


    Remember when...

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    aahah ik een plakje kaas, maar het voelt echt kut aangezien ik echt hele erge hongerheb en ik normaal nu al ongeveer 6 broodjes had gegeten, maar ik kan dus niks eten omdat het er dan weer uitkomt D:


    ZES BROODJES?! holy fuck ik eet op een normale dag 1/2/3 broodjes hahaha. Oké ik eet best weinig volgens anderen.


    Remember when...