• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Leyla Manta
    Rustig bleef ze staan, zich bewust van zijn blik. Ach, had hij net niet meer kunnen zien? Haar hand dwaalde onwillekeurig af naar beneden, eindigde bij zijn buikspieren.
    'Achtentwintig jaar en nog steeds makkelijk als een puber.' Haar blik gleed over zijn gezicht, rustig afwachtend op wat hij zou zeggen, zou doen.


    -

    Topic 4 *O*


    -

    *gooit dit even in Mijn Topics en gaat naar bed*
    trusten lieverds ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Weltrusten <3


    -

    Vedran
    Een schuin lachje speelde op mijn lippen, heel anders dan de grijnzen van net.
    Ik liet mijn gezicht weer dichterbij komen, liet mijn lippen vlak voor de hare stilhouden.
    "Maar in tegenstelling tot pubers, kan ik me wel inhouden."
    Tussen duim en wijsvinger pakte ik het midden van de lange hals van haar shirt vast en trok hem een stukje omhoog, waar mijn uitzicht weer helemaal weg was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    God, opeens kreeg ze het weer warm. Ze kon de aanwezigheid van zijn lippen bijna op die van haar voelen, hij was zo dichtbij dat ze behalve zijn donkere ogen vrijwel niks meer van zijn gezicht kon zien.
    'En hoe lang denk je dat vol te houden?' zei ze met een zachte, verleidelijke stem.


    -

    Vedran
    "Als jij zo doorgaat, dan vast niet lang," antwoordde ik en ik nam weer ietsjes afstand, liet haar shirt los en liet daarbij mijn vingers even heel kort langs haar kaaklijn glijden, als een hele lichte streling.
    Leyla vroeg wel erg veel van mijn zelfbeheersing af. Als ze ouder was geweest had ik haar allang meegenomen, maar ik wist natuurlijk niet hoe zij als nog amper een vrouw, nog niet eens volgens de wet volwassen, tegenover stond.
    Had ze al wel eens gezoend? Ja, dat leek me van wel, want ze kwam nu heel dichtbij het moment dat ik haar zou zoenen en je eerste kus van een 28-jarige vent die je net ontmoet hebt? Nee, dat kon niet.
    Maar verder? Ik had geen enkel idee. Leyla leek me behoorlijk onvoorspelbaar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Als antwoord zette ze een klein stapje dichterbij, maar in plaats van hem te zoenen ging haar gezicht langs de zijne en eindigden haar lippen niet ver van zijn oor.
    De afstand was nu nog kleiner, ze voelde hoe haar borsten zijn bovenlichaam even raakten.
    'Moet ik stoppen?' fluisterde ze in zijn oor, haar hand nog altijd rustend op zijn buik.
    Haar toon was weer zwoel, maar er was deze keer geen onschuldige glans in haar ogen die het kon verbergen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 0:11 ]


    -

    Vedran
    Haar mond bewoog zich langs mijn gezicht, vlak bij mijn oor. Ik liet mijn lippen langs haar hals gaan, raakte het heel lichtjes aan, net genoeg om te voelen, maar meer ook niet.
    "Stoppen? Nu het net leuk wordt?" fluisterde ik terug. Mijn vrije hand bewoog zich als vanzelf omhoog, kwam neer op haar heup, half op haar strakke broek, half op haar shirt.
    Mijn lippen gingen opnieuw langs haar hals, maar namen dit keer ook haar kaaklijn mee, nog altijd vederlicht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een niet onaangename siddering ontstond meteen op haar rug toen ze zijn lippen licht over haar kaaklijn voelde gaan, afdwalend naar haar hals.
    Licht draaide ze haar gezicht zijn richting op, haar vingernagels krasten onwillekeurig even over zijn huid toen een tweede rilling tevoorschijn kwam.
    Haar ogen liet ze over zijn gezicht glijden, waarna hij uit haar blikveld verdween om zijn lippen nogmaals zacht over haar hals te laten strijken.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 0:20 ]


    -

    Vedran
    Ik lachte zachtjes toen ik haar nagels in mijn buik voelde toen ik mijn lippen weer liet afdalen.
    Met een zachte plof liet ik mijn shirt op de grond vallen, stapte naar voren en drukte Leyla zachtjes tegen de boom, waardoor onze rollen omgewisseld waren.
    Ik kwam dicht tegen haar aanstaan, met mijn ene hand tegen de stam gedrukt, vlak naast haar hoofd en de andere nog altijd op haar heup.
    Als iemand nu voorbij zou lopen, zou hij toevallig haar benen moeten zien, want ik was én groter én breder, dus ze werd vrijwel volledig aan het zicht ontrokken. Maar ik had geen kwade bedoelingen. Zeker niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Door de stof van haar shirt heen voelde ze de boomschors over haar rug schuren, maar ze kon er niet bepaald om treuren. Haar goudbruine ogen gleden naar de zijne - uitdagend glanzend.
    Aangezien zijn shirt nu ergens op de grond lag, kon ze daar vrij weinig mee. In plaats daarvan krulde ze een vinger om de lus van zijn spijkerbroek, waar anders een riem doorheen zou moeten, en trok hem zo zachtjes dichterbij.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 0:40 ]


    -

    (cat)


    -

    Vedran
    Ze trok me dichterbij, ik stond nu volledig tegen haar aan en de spelletjes waren voorbij. Haar ogen daagden me uit, haar lippen lokten me naar haar toe en haar warmte hield me vast.
    Ik boog me verder naar voren, moest iets bukken, maar uiteindelijk raakten mijn lippen die van haar, die verrassend zacht en warm waren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar vinger hield ze rond de lus gekruld, haar andere hand dwaalde naar boven en eindigde weer waar hij begonnen was - op zijn borst. Langzaam gingen haar ogen dicht, na een paar tellen liet ze haar lippen iets van elkaar wijken.
    Het was donker, en de kans dat iemand voorbij zou lopen was klein. Maar ookal was het midden op de dag, het maakte gewoon even niet uit. Alsof ze zich ooit iets aan had getrokken van de mening van een ander.


    -