• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    June

    Ik loop door het koude landschap, ik haat de winter. Ik ga terug naar huis, wat zou ik hier moeten doen? Nog meer kou lijden? Plots bots ik tegen iemand op.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    *is er weer*


    -

    leeg? o.o


    -

    I'm here ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yeah *O*


    -

    Amycus schreef:
    Reina Suela
    Behoedzaam ging ze in de hoek zitten, zodat ze de mensen goed in de gaten kon houden en iemand plotseling achter haar kon staan.
    Ze voelde verschillende blikken op haar geworpen worden, sloeg ongemakkelijk haar ogen neer.
    Mensen kijken naar je, Reina. Weet je waarom? Omdat je vreemd bent. Vreemd en lelijk.


    -

    Michael Ren
    Het bleef even stil tussen ons, tot de chocolademelk werd gebracht door een van de meisjes. Ze wierp een nieuwschierige blik op Reina, en liep weg nadat ik betaald had.
    'Wees wel voorzichtig, het kan heet zijn,' zeg ik met een lach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reina Suela
    Achterdochtig keek ze even naar de beker, en tilde die daarna op. De hitte brandde op haar handen, maar voelde niet onprettig. De geur steeg omhoog, zoet en aanlokkelijk.
    Vanonder haar lange, donkere wimpers keek ze bedenkelijk op naar hem.


    -

    Michael Ren
    Ik had de halve kop al leeg en mijn tong half verbrand toen ik zag dat ze me aankeek.
    'Vertrouw me maar, het is geweldig,' zeg ik met een glimlach


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reina Suela
    Even liet ze haar blik weer afdwalen, en nam een klein slokje. Bedenkelijk keek ze naar hem op, streek haar zwarte lokken langs haar gezicht.
    'Het is lekker,' gaf ze met een flauw glimlachje toe.


    -

    Michael Ren
    'zie je wel!' zeg ik emt een griujns, waarna ik de rest van mijn kopje leegdrink.
    'Het is hier normaal veel gezelliger hoor, normaal is het hier twee keer zo vol in de avonden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reina Suela
    Dan is het maar mooi dat ik hier nu ben, bedacht ze zich. Nadat ze de kop leeg had gedronken, trok ze onwillekeurig haar benen omhoog en streek met haar vinger de chocolademelk van haar lippen vandaan.
    Waarom was hij zo aardig? Ze kenden elkaar niet eens.


    -

    michael ren
    'dus, waarom heb je eigenlijk besloten om naar hier te verhuizen?' vroeg ik nieuwschierig met een vriendelijke glimlach. Ze praate niet echt veel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reina Suela
    Haar ijsgroene ogen gleden meteen naar haar bleke handen. Ongemakkelijk krulden ze die weer om de nog licht warme kop.
    'Ik had genoeg gezien daar,' besloot ze na een paar stille seconden, met een zachte, zuivere stem.


    -

    Michael Ren
    'Nou ik vind het best gezellig dat je naar hier bent gekomen, de meeste sirene's hier zijn ebzig env erder trek ik alleen met de Interius op, de rest moet niet zoveel van me weten.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.