• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Zahira Briiori
    Een weinigzeggend glimlachje speelde rond haar lippen.
    'Intresse.' Haar toon was veranderd. Plagend, zelfs enigzins zoet.


    -

    (cat)


    -

    Rizardo Elliot
    Goh, intresse. Dat had ik niet van haar verwacht. Er was ook iets verranderd aan de toon van haar normaal kille stem. Vreemd. omdat ik neit goed wist wat ik daarop moest zeggen bleef eht dus maar bij een twijfelende glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Bedenkelijk keek ze hem aan, haar donkergroene ogen gleden over zijn gezicht.
    'Zijn we nu opeens verlegen?'


    -

    [Ik moest even koken (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo Elliot
    'Uh, niet echt,' mompel ik. verward door de verrandering, ja. En door eht feit dat ik het een fijne verrandering vond.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 15:45 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    :'3

    Zahira Briiori
    'Waarom heb ik dan nog steeds geen antwoord?' Rustig liet ze zichzelf van het aanrecht glijden, haar blik ging nogmaals schaamteloos over hem heen, dwaalde af naar zijn lichaam. Vanonder haar lange, donkere wimpers keek ze daarna naar hem op.


    -

    Rizardo Elliot
    'Uh, ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik geen liefdesleven heb,' mompel ik. Haar blik glijd over me heen, waardoor ik het vreemd warm krijg. Waar was ik nu weer in terecht gekomen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    'Ook nooit gehad?' Haar donkere lokken waren inmiddels half over een van haar ogen geschoven, met haar vingers streek ze het zo naar achteren dat het langs haar gezicht viel.
    Rond haar lippen hing nog steeds dat vage glimlachje.


    -

    Rizardo Elliot
    Ik was me heel erg bewust hoe knap ze wel niet was, vooral met dat glimlachje.
    'Uh, nee,' antwoord ik. Ik schaamde me er niet echt voor, meiden hadden gewoon geen intresse in mij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Terug van school :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hello :3

    Zahira Briiori
    Toch verbaasd gingen haar wenkbrauwen wat omhoog.
    'Ooit iets.. gedaan met een meisje?' De toon warop ze het zei, maakte al aardig duidelijk was haar woorden precies inhielden.


    -

    Rizardo Elliot
    'Nee,' antwoord ik weer eerlijk. Grote kans dat ze haar intresse zou verliezen, niet dat ik er veel van snapte, van deze hele conversatie niet. Vrouwen waren gewoon niet makkelijk te begrijpen, en Zahira al zeker niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Haar glimlach werd iets breder, haar blik ging nogmaals over hem heen. God, ze zou het bijna schattig vinden.
    'Gezoend?' vroeg ze onverstoord verder.


    -

    Rizardo Elliot
    Okay, nu voelde het gewoon alsof ze me aan het uitlachen was ofzo.
    'Laten we het er op houden dat het enige meisje dat ik aangeraakt heb, iemand was die ik aanviel,' antwoord ik, wat dus een Nee betekend. Nou, en Zahira dan, maar dat was ook een aanval.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.