• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Zahira Briiori
    Zacht beet ze op haar onderlip, een uitdagende glans verscheen in haar donkergroene ogen.
    Hoe oud was hij eigenlijk? Zeventien, achttien? Misschien al negentien. Volwassen, dus, en nog nooit gezoend.


    -

    Rizardo Elliot
    'Lach je me uit?' vroeg ik, lichtjes verontwaardigd. Aangezien mensen bang van ahar schenen te zijn, wat ik ergens snapte, kon ik me voorstellen dat ze zelf ook niet erg ver was gegaan met jongen.
    Hoewel ze dat waarschijnlijk maar al te graag wilde, dacht ik met een blik op haar gevormde lichaam en knappe gezicht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Met een vaag, maar aanlokkelijk glimlachje schudde ze haar hoofd. 'Nee, ik lach je niet uit,' zei ze naar de waarheid.
    Zou hij er zelf mee zitten? Zou het hem interesseren dat hij compleet onervaren was? De meeste jongens zouden het vreselijk vinden, maar van hem had ze geen idee.


    -

    Rizardo Elliot
    'En jij dan?' vroeg ik dan maar, om het gesprek van mij weg te keren. sinds die hele ommezwaai van kil naar zoet en aanlokkelijk, had ik serieus veel moeite om mijn ogen van haar af te houden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    'Wat is er met mij?' vroeg ze plagend.
    Hij vroeg het maar echt, in plaats van een simpele "en jij dan?". Nog altijd liet ze haar donkergroene ogen in de zijne branden.


    -

    Rizardo Elliot
    Het was door de plagerige blik in haar ogen dat ik wist dat ze wel degelijk begreep wat ik bedoel. ik kon niet wegkijken van die felle groene kijkers. Ze waren bewst mooi.
    'Heb jij al zulke dingen gedaan met een jongen?' Okay, het klonk gewoonweg belachelijk. ik was niet goed in praten, dat wist ze heel goed. Haar eigen ervaring emt praten was, volgens haar, ook nul, hoewel ze er een stuk beter in leek.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 16:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Een onwillekeurige zucht ontsnapte aan haar. De Sanguis moest nog steeds ergens op het eiland rondlopen, maar nu durfde hij haar opeens niet meer aan te kijken.
    'Ja,' zei ze simpelweg, zonder van hem weg te kijken.


    -

    Rizardo Elliot
    'Dat klonk niet erg enthousiast,' antwoord ik, een vraag in mijn stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    'Laten we zeggen dat hij.. erna niet echt meer de behoefte had om tegen me te praten.' Een seconde lang keek ze de andere kant op, streek opeens lichtelijk ongemakkelijk door haar donkere haar.


    -

    Rizardo Elliot
    Oh, op die manier, dacht ik.
    'Dat moest rot voor je zijn,' mompel ik opgelaten, niet echt wetend wat ik meot zeggen. ik had er geen ervaring mee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    'Hmm, hij was toch niet zo geweldig,' mompelde ze.
    Niet geweldig nee, maar veel beter dan andere jongens. Die haar ontweken, alleen maar naar haar keken maar wegrenden zodra ze haar felle blik zagen.


    -

    Rizardo Elliot
    'Dat blijkt, als hij je zo behandelde,' mompel ik, meer naar mezelf dan naar haar. ik had het meer gezien hier op het eiland, wezens die vrouwen behanndelden als leuke speeltjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Voorzichtigk keek ze weer op. Hij was echt anders.
    Het leek alsof ze zelf niet helemaal snapte wat ze deed, aangezien ze opeens wel heel dichtbij hem stond. Zonder iets te zeggen, krulde ze een vinger onder zijn kin en liet haar lippen die van hem raken.


    -

    Rizardo Elliot
    Ik zat met mijn gedachten nog bij de mannen op dit eiland, toen Zahira heel plots voor me stond, veel dichterbij dan anders. ik opende mijn mond om een vraag te stellen, maar ik slikte alle woorden in toen ze me kuste. Haar lippen leken een warm gevoel door mijn lichaam te verspreiden, en zonder na te denken voende ik haar terug.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [eten, gimme 30 minutes]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.