• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Vedran
    Het was even helemaal niet koud meer, het leek bijna lente, alsof ik niet met ontbloot bovenlijf in de sneeuw stond, hartje winter.
    De hand die tegen de stam leunde, daalde nu af naar haar nek, streken door haar lange goudblonde haren.
    Ik liet mezelf gaan in de kus, bewoog mee met haar lippen, klemde mijn hand om haar heup, schakelde al mijn gedachten van buiten maar even uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Internet viel uit -_-
    *gaat typen*

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 1:01 ]


    -

    Leyla Manta
    Haar arm krulde om zijn hals, waardoor ze op haar tenen moest gaan staan om erbij te kunnen.
    Kippenveel leek op haar hele lichaam te verschijnen, ze voelde hoe haar wangen dankzij de warmte lichtelijk rood kleurden. Ze was zich enkel bewust van hem, zijn lippen, de hand om haar heup en de vingers die door haar lange lokken streelden.


    -

    Fucku, internet van Jip (cat)

    Vedran
    Leyla kwam omhoog op haar tenen, omdat ik veel te groot van haar was en bedacht dat ze dat niet al te lang kon volhouden, dus ik liet mijn handen zakken tot haar dijbenen, zakte even door mijn knieën en tilde haar moeiteloos omhoog, sloeg haar benen rond mijn middel.
    Zo bleef ze tenminste staan en kregen haar tenen ook geen kramp.
    Ik liet de kus niet al te wild worden want in mijn achterhoofd danste nog steeds een heel vervelend getal rond, gepaard met een ander woord in de vorm van 'strafbaar'.
    Niet dat het mij iets uitmaakte, nu niet in elk geval, maar ik hoopte niet dat zij ook tot de ontdekking zou komen dat ze meteen na deze kus naar de politie kon rennen om aangifte te doen.
    Maar dat nam niet weg dat deze kus geweldig was. Dat zij tot nu geweldig was, omdat ze totaal anders is van alle anderen inwoners van dit eiland en omdat mijn interesse alleen maar leek te groeien. Ik was nog lang niet van Leyla Manta.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik moet gaan, mijn vader komt zo thuis >< >< ><
    Ben er morgen weer, maar wel 's avonds pas, rond kwart over 7 (fuck u school).
    Slaap lekker alvast en tot morgen <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een onwillekeurig geluidje ontsnapte aan haar toen ze werd opgetild, maar ze stribbelde allesbehalve tegen.
    Haar andere hand ging omhoog, haar vingernagels streken over de huid van zijn hals, haar vingertoppen raakten de stoppels op zijn kaak aan. Daarna krulde ook haar tweede arm zich rond hem, ze trok hem langzaam dichterbij.
    Ze kon onmogelijk voorstellen dat het kwam omdat hij een Sanguis was. Het kon gewoon niet, dit lag aan hem. Dat ze hem zoende, hoewel ze hem nog geen dag kende, wat niks voor haar was. Of het lag gewoon aan haar, dat kon ook.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:09 ]


    -

    Slaap lekker, tot morgen <3
    eerder komen kan altijd als je tijd over hebt, ik ben sehr vroeg uit (wbw)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 1:07 ]


    -

    Zahira Briiori
    'Geen idee.'
    Ze keek weer van hem weg, zowel geirriteerd door haarzelf als door hem. Mocht hij het gesprek voort willen zetten, was het nu aan hem.


    Rizardo Elliot
    'Waarom heb je me naar binnen gelaten?' vroeg ik dan maar, omdat ze dat deel van het gesprek duidelijk niet fijn vond. en omdat ik eht me toch wel afvroeg. Normale wezens lieten me niet eens in de buurt komen. En Zahira was nou niet de meest sociale persoon, iets kloptte er niet in mijn ogen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hello *O*


    -

    [My love! ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Een geirriteerde zucht glipte over haar lippen, ze zette een halve stap achteruit en streek haar donkere lokken voor haar ogen vandaan.
    'Als ik het eens wist,' mompelde ze.


    -

    Rizardo Elliot
    Ze wist het zelf niet? Daar komen we ook niet ver mee... Het gesprek viel weer stil, hoewel het een wonder was dat eht zo lang had geduurd. Mijn ogen flitste weer naar het raam, naar de dikke wolken die de maan verbergen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Enigzins nieuwsgierig - nieuwsgieriger dan ze toe zou geven - keek ze vanuit haar ooghoeken naar hem. De Dulcis had ze altijd al interessant gevonden, juist omdat ze zo onvoorspelbaar waren.
    'Voel je het aankomen?' vroeg ze na een korte stilte.


    -

    Rizardo Elliot
    'Voel ik wat aankomen?' vroeg ik emt een vage glimlach, eenigzins blij dat er biijkbaar een nieuw gespreks onderwerp was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    'Een.. uitbarsting,' benoemde ze het maar, en keek bedenkelijk naar hem op.
    Hij was vreemd, misschien vooral omdat hij regelmatig bleef glimlachen, alsof hij van haar verwachtte dat ze het na een tijdje wel terug zou doen.


    -