• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Rizardo Elliot
    Ik schud mijn hoofd. Het gebeurd gewoon in een seconde, een vreemde, brandende woede die in me oplaaid en me compleet overneemt waardoor ik neit meer rationeel kan denken. Er is geen manier om het te voorspellen, om het te bevechten.
    'Nee, dat voel je niet aankomen,' antwoord ik alleen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Even knikte ze, en liep naar de keuken. Onwillekeurig hield ze hem in de gaten, trok ongemakkelijk wat kastjes open. Waarom moest hij ook alweer blijven, en kon ze hem niet gewoon de deur wijzen? Anderen waren niet eens tot haar huis gekomen.


    -

    Rizardo Elliot
    Ik vroeg me af of ze me eweg wilde hebben, maar ik kon moeilijk gewoon de deur uitlopen. Ze leek zichzelf bezig te houden in elk geval.
    'Uhm, het word al laat,' zeg ik ongemakkelijk. 'Wil je dat ik ga?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    'Als je wilt gaan, moet je gaan,' antwoordde ze simpelweg.
    Even wierp ze een korte blik op hem, haar donkergroene ogen flitsten in het vale licht van de keukenlamp.


    -

    Rizardo Elliot
    'ik vroeg wat jíj wilt, Zahira,' zei ik emt een vage glimlach. Haar antwoord was niet echt een goede hulp. Haar ogen flitsten weer mijn kant op en een nieuwe rilling ging langs mijn rug, hoewel ik er nu nauwelijks meer op let.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    'Ik heb je al drie keer gezegd dat ik het niet weet,' snauwde ze, haar vingers krulden zich strak en geergerd om de lade die ze net pakte.


    -

    Rizardo Elliot
    Het bleef even stil daarna. Wat moest ik hier in godsnaam mee aan? ik kon niet zomaar weglopen, ik wist niet eens of ik wel weg wou. Het was best fijn om met Zahira te praten, op een of andere manier. Voorzichtig liep ik naar haar toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiroi
    Achterdochtig keek ze naar hem op. Opeens vroeg ze zich af hoe ver hij ooit was gegaan met een meisje. Hij was oud genoeg, of niet?
    Ze duwde de la weer dicht, leunend tegen het aanrecht keek ze toe hoe hij naar haar toe liep.


    -

    Rizardo elliot
    'Je bent erg verwarrend, weet je dat?' zeg ik emt een vaag glimlachje als ik voor haar sta. Ik kan erg moeilijk hoogte krijgen van Zahira, ik snapte bijna niets van haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    Zwijgend knikte ze, liet haar ogen over hem heenglijden. Daarna verscheen een kleine grijns op haar gezicht, zette ze haar handen op het aanrecht en tilde zichzelf zo omhoog.
    'En, hoe staat het met je liefdesleven?'


    -

    [over 20 minuten terug, moet even anar de winkel]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okee :'3


    -

    Rizardo Elliot
    Die vraag was zo vreselijk off-topic dat ik even niet wist wat ik moest zeggen.
    'Mensen praten niet tegen me, en jij denkt dat ik een liefdesleven heb?' vraag ik na een kleine stilte met een opgetrokken wenkbrauw.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zahira Briiori
    'Iedereen is bang voor mij en jij vroeg of ik alleen woonde,' wierp ze tegen, en trok haar wenkbrauwen ook een stukje omhoog.
    Leunend op haar naar achteren gestrekte armen keek ze naar hem.


    -

    Rizardo Elliot
    'Goed punt,' zei ik met een vaag lachje. Hoewel dat niet verklaarde waarom ze het nu eigenlijk vroeg, maar goed.
    'Hoezo?' vroeg ik dan maar na een kleine stilte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.