• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Vedran
    "Vast wel. De vraag is, waarom zou ik dat willen?"
    En om haar een beetje te plagen nam ik nog een overdreven trek van de sigaret en grinnikte bij het zien van haar gezicht.
    Ik wist heel goed dat ik zwaar verslaafd was aan roken, maar het hield alle stress weg. Het werkte voor mij als drugs en zonder... nee, dan had ik echt een verschrikkelijk kort lontje en kon je beter nóg beter bij me uit de buurt blijven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Omdat ik elke keer nadat je zo'n ding op hebt gezogen minstens een half uur moet wachten voor die vieze smaak weg is,' klaagde ze.
    Haar vingers streken over zijn nog altijd blote borst, waarna haar ogen ook onwillekeurig afdwaalden. Nee, het was niet bepaald erg dat hij nu toch al ruim een tijdje halfnaakt rondliep.
    Zacht bijtend op haar onderlip keek ze vanonder haar lange, donkere wimpers naar hem op.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 0:26 ]


    -

    Vedran
    Ik kneep mijn ogen even kort samen, drukte de sigaret uit in een asbak en griste een kauwgum uit mijn broekzak, die ik altijd wel bij me had voor als mijn sigaretten op waren en ik zo snel even geen nieuwe kon halen.
    "Zo beter, mevrouw?"
    Goh. Ik gaf nu zelfs mijn zalige sigaretje op voor haar kusjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een klein glimlachje verscheen, haar lippen gleden van zijn kaaklijn naar achteren.
    'Veel beter,' zei ze met een zachte stem, drukte haar lippen tegen de tere huid net naast zijn oorlel en liet haar vingernagels zacht over zijn onderbuik strelen.


    -

    Vedran
    Ik liet mijn handen over haar rug en heupen glijden, daalde af over haar kont naar haar dijbenen en trok haar dichter naar me toe.
    Het was moeilijk, bijna onmogelijk om Leyla te weerstaan. Aan de ene kant was ze zo onschuldig, maar aan de andere kant...
    Die blik in haar ogen, die liet me naar haar verlangen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar vinger dwaalden steeds verder af, tot ze uiteindelijk de rand van zijn broek raakten. Langzaam drukte ze een kus op de stoppels op zijn kaak, verplaatste haar lippen naar de zijne zonder ze aan te raken.
    'Ik vraag me af..' Tussendoor kuste ze hem zacht, beet plagend op zijn onderlip en liet hem weer gaan. 'hoelang hebben vrouwen je intresse kunnen behouden?'

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 0:37 ]


    -

    Vedran
    Haar vinger ging steeds verder omlaag, waardoor ik me af begon te vragen hoe lang ik me nog zou kunnen inhouden. Ik was dit totaal niet gewend, maar omdat ik geen idee had hoever zij al was, liet ik haar leiden. Voor nu dan. Nóg wel.
    "Mijn volledige, onverdeelde interesse zoals ik voor jou heb?" antwoordde ik terug, naar voren buigend, wachtend tot ze me eindelijk zou kussen. "Een week. Maximaal."
    Er was één vrouw geweest die in het begin net zo interessant leek als Leyla, maar na een week had ze alles al uit de kast gehaald en dat was het dan. Weg interesse.
    Maar Leyla leek me anders.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Ergens verwachtte ze de vraag wel, en dan was ze ook wel benieuwd wat het antwoord met hem zou doen. Zou hij zich dan beseffen hoe jong ze eigenlijk nog was, of zou het haar juist interessanter voor hem maken?
    De verwachtingsvolle blik in zijn donkere ogen deed haar glimlach, in plaats van hem te kussen streek ze vederlicht met een vingertop over zijn lippen.
    'Dat is ook niet lang,' zei ze met een zachte stem, haar goudbruine ogen gericht op de zijne.


    -

    Vedran
    Ik volgde elke beweging die ze maakte, maar hield mijn ogen strak gericht op de hare, die geamuseerd glinsterden.
    "Ik ben gauw verveeld. Die meisjes gaven alles van zichzelf, alles wat ze hadden. Er was niets nieuws meer te ontdekken."
    Binnen een week had de vrouw in kwestie zichzelf letterlijk en figuurlijk aan me bloot gegeven. Ik wist alles van haar, haar verleden en haar toekomst en haar karakter was gespeeld, nep. Zulke types moest ik niet hebben.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Zou hij zo iemand zijn? Iemand met een voorkeur voor maagden, zodat ze nog geen idee hadden wat ze deden en hij alle controle had? Het was moeilijk in te schatten.
    '"Die meisjes"?' herhaalde ze met een plagend glimlachje, drukte haar lippen even op zijn voorhoofd waardoor haar borsten een seconde pal onder zijn gezicht lagen. Daarna richtte ze zichzelf weer wat op, keek hem met glanzende ogen aan.
    'Heb ik hier iemand met een strafblad?'

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 0:49 ]


    -

    Vedran
    Ik glimlachte en schudde mijn hoofd.
    "Nee hoor. Met meisjes bedoel ik de jongste 20. Ik vind dat meisjes." verklaarde ik grinnikend, genietend van het uitzicht dat ik had toen Leyla mijn voorhoofd kuste.
    Nee, zij was de eerste die minderjarig was en ik had echt geen strafblad. Nog niet, tenminste.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'En wat ben ik dan?' De blik in haar ogen was sensueler geworden, haar lippen streken even over de zijne. 'Een kind?'
    Nee, een kind was ze al een hele tijd niet meer. Haar vingers gleden nog altijd over zijn onderbuik, hem plagend, uit testend.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 0:57 ]


    -

    Vedran
    Ik boog me opnieuw naar voren, liet mijn vingers door haar haren glijden. Ze vergde wel heel veel van mijn zelfbeheersing.
    "Nee. Ik zal je zeggen dat je volwassener bent dan een aantal van die 'meisje'." gaf ik toe. Op lichamelijk en geestelijk gebied.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 0:57 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Misschien zou hij er niet eens aan denken, zou hij het niet geloven als ze zei dat ze nog maagd was. Hij begon het duidelijk aardig moeilijk te krijgen.
    'Alleen volwassener?' vroeg ze plagend, waarna ze haar lippen op de zijne plaatste voor een lange, intieme kus.


    -

    Vedran
    Ik was de vraag alweer vergeten zodra haar lippen eindelijk de mijne raakten. Mijn andere hand streelde haar wang, trok haar dicht tegen me aan en daalde toen weer af, tot hij laag op haar heup lag.
    Dit keer was de kus niet net zo rustig als de eerste in het bos, maar meteen al veel gepassioneerder en intiemer, omdat ik net zo door haar geplaagd werd, zo op de proef werd gesteld, dat ik me niet langer zo erg wilde inhouden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen