• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Leyla Manta
    Haar handen streken over zijn borst, ze bewoog gewillig mee toen ze naar hem toe werd getrokken. Een van haar handen dwaalde omhoog, raakte even verstrengeld in zijn donkere haar.
    Hij werd ongeduldig. Het was te merken aan zijn kus, zijn handen.


    -

    Verdran
    Ik liet mijn beide handen het laatste stukje afdalen, waardoor ze rustten op haar mooi gevormde kont. Het was een automatische beweging, maar die zorgde er wel voor dat mijn kussen wilder werden.
    Ik kwam een stukje overeind, leunde niet langer tegen de leuning aan waardoor haar bovenlichaam tegen het mijne werd gedrukt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Erg vond ze het niet. Nee, ze hield ervan. Van het verlangen dat uit de ruwere handelingen sprak, de manier waarop ze steeds dichter tegen hem aan werd gedrukt.
    Na een tijdje maakte ze de kus langzamer, maar niet per se op een rustige manier. Een sensuele kus, waarbij ze haar beiden handen door zijn donkere lokken liet glijden, zacht
    op zijn onderlip beet.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 1:14 ]


    -

    Vedran
    Ik speelde het spelletje met haar mee, zoende haar gewillig terug en kneep zachtjes door de stof van de broek heen.
    Eén hand liet ik weer omhoog glijden, op haar heup maar ik liet hem onder haar shirt glippen en rusten op de warme, naakte huid eronder.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Ze stopte de kus, liet haar goudbruine ogen zich openen en voelde een klein, plagend glimlachje op haar gezicht. Haar vingers krulden zich rond de hand die net onder haar shirt was geschoven, waarna ze die weer bovenop de stof legde.
    'Je wilde niet meteen alles, weet je nog?' vroeg ze met een zachte, zoete stem.


    -

    Vedran
    Een lach verscheen op mijn gezicht.
    "Wie zegt dat ik nu al op alles uit ben?"
    Het was verkenning geweest en verleiding. Ze was zo moeilijk te weerstaan en dat maakte het juist zo geweldig. Het feit dat ze me nu afwees, maakte enkel dat ik meer naar haar verlangde. Er was nog nooit iemand geweest die me liet wachten. Het was compleet nieuw voor me.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Je kan wel even wachten, toch? Je was niet zoals pubers, je kon je inhouden.'
    Onwillekeurig vroeg ze zich af of het zover zou komen. Of Vedran haar eerste keer zou worden. Bedenkelijk beet ze op haar onderlip, liet onwillekeurig haar blik afdwalen.


    -

    Vedran
    "Ik beloof het, ik zal me inhouden." zwoer ik haar. Blijkbaar was ze hier nog niet aan toe en ik vroeg me even af of ze zoiets eigenlijk wel vaker had gedaan.
    "Heb je dit wel eens vaker gedaan?"
    Oeps. Had ik het blijkbaar hardop afgevraagd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar ogen gingen meteen weer naar de zijne, peinzend keek ze hem aan. Zou het hem afschrikken?
    'Ik ben nog maagd, dus nee.' Haar handen gleden naar boven, bleven uiteindelijk op zijn sterke schouders liggen.


    -

    Vedran
    Maagd. Wel dus. Zoiets had ik al vermoed, maar met haar wist je het nooit zeker.
    Ik had nog nooit eerder zo'n lichamelijke relatie gehad met een vrouw die nog maagd was, allemaal waren ze zeer ervaren, dus dit was geheel nieuw.
    En het leek me heel erg logisch als ze absoluut niet door mij ontmaagd wilde worden, maar ook dat was niet te voorspellen. In ieder geval ging ik niets dwingen of haar onder druk zetten. Ik zou wel gek zijn.
    "Ik zal me vanaf nu keurig gedragen. Enkel kusjes." zei ik dus maar. Niet meer onder de kleding en lief zijn. Nog even met de hand, dus.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Bedenkelijk trok ze haar wenkbrauwen een stukje op. 'Enkel kusjes?' herhaalde ze, een lichtelijk ontevreden klank in haar stem.
    Haar handen dwaalden ondertussen weer over zijn blote borst, haar vingernagels krasten over zijn onderbuik terwijl ze haar blik weer naar hem opsloeg.


    -

    Vedran
    Een ondeugende grijns vormde zich weer rond mijn lippen.
    "Wil je meer dan? Jij bepaald, schat."
    Ze was niet te peilen, niet te voorspellen. Heerlijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga slapen trouwens, morgen weer school en ik kan het me even niet veroorloven als een lijk bij de colleges te zitten :/
    Ben er rond 1 uur misschien een kwartiertje en daarna pas weer om kwart over 7 -kuttijden-, maar we gaan morgen wel verder :'D
    Slaap lekker en tot morgen *O* <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Zacht drukte ze haar lippen even op die van hem. 'Je merkt het wel.'
    Daarna zakte ze iets onderuit, liet haar hoofd enigzins vermoeid tegen zijn schouder leunen. Haar vingers streelden over zijn borst. Ondanks de sigaretten die hij non-stop opstak, rook hij niet verkeerd.


    -

    Tot morgen, slaap lekker <3 *O*

    ik ben er ook niet vroeg hoor, na school ga ik naar m'n vriend (:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 1:38 ]


    -