• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Leyla Manta
    Een zoet lachje, een klein, plagend kusje op zijn lippen waarbij ze zacht in zijn onderlip beet.
    Daarna liep ze van hem weg, op een paar meter afstand stopte ze. 'Of we doen het gewoon anders.' Met die woorden trok ze de stof van haar shirt over haar hoofd, en gooide die daarna in zijn richting. Haar ondergoed hield ze echter aan, ze gunde hem niet teveel plezier.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 23:30 ]


    -

    Vedran
    Mijn ogen waren allang niet meer gericht op die van haar, maar bleven hangen een aantal centimeters lager. Wauw.
    Ik kon het niet laten even goedkeurend te fluiten en ving het shirt op zonder te kijken. Ze was mooi. Heel mooi. Er bleef steeds minder over voor mijn verbeelding.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar broek volgde, maar voor ze die aan hem gaf klopte ze er wat sneeuw af. Ondanks dat ze zijn blik af op haar lichaam voelde branden, kon ze het niet laten om even naar hem te kijken. De uitdrukking op zijn gezicht was bijna komisch.
    Ze wierp de broek over zijn hoofd, en tegen de tijd dat hij het weg had gehaald was ze al veranderd, en daarbij ook al weg.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 23:43 ]


    -

    Vedran
    Met een ruk trok ik de broek weer weg zodat ik weer zicht had op Leyla... die inmiddels verdwenen was. Verdorie.
    Ik kwam meteen in beweging, met de kleren in mijn handen ging ik met snelle pas naar mijn huis toe, nam niet eens de moeite anders aan te kijken en bang te maken. Nu even niet. Haalde het later wel weer dubbel in.
    Aan het eind van de dorp kwam mijn huis al in zicht, ik haalde de voordeur van het slot, liet hem op een voor anderen onzichtbare kier staan en plofte neer op de bank. Afwachtend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Soepel liep ze langs een paar benen heen, een simpel gesis voorkwam de uitstekende handen. Daarna rende ze een steegje door, nog een paar, een laatste straat, en kwam uiteindelijk uit op het huis. De deur stond op een kier, en nadat ze een paar keer om zich heen had gekeken glipte ze naar binnen.
    Haar goudbruine ogen gleden de ruimte af, vonden Vedran op de bank. Zo leek hij nog groter. In een tel was ze zichzelf weer, voor hij iets mee kon krijgen van haar naakte lichaam trok ze het dekentje van de stoel en sloeg die om. Met een zacht duwtje viel de deur dicht.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 23:48 ]


    -

    Vedran
    Ik hield de kledingstukken omhoog, zwaaide ze heen en weer.
    "Welkom in mijn paleisje, Leyla." grinnikte ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een speels glimlachje sierde haar lippen, waarna ze naar hem toeliep. Met een hand hield ze het dekentje bij elkaar. Eenmaal bij hem, pakte ze simpelweg de kledingstukken uit zijn hand.
    'Dank je.' Haar stem was zoet, haar ogen gleden naar de zijne. Hij wist dondersgoed dat hij met een beweging haar naakte lichaam zou zien, maar zij wist net zo goed dat hij niet zo was. Dat maakte het nou juist zo leuk.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 23:57 ]


    -

    Vedran
    Ik grijnsde nog steeds. Het dekentje was niet groot, bedekte niet heel veel, maar helaas net genoeg.
    "De badkamer is boven, eerste verdieping, je loopt er meteen tegenaan. Maak er maar gebruik van als je wilt."
    Ze ging zich vast niet hier voor mijn neus omkleden. Al zou ik daar geen bezwaren tegen hebben, natuurlijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar ogen gleden even naar de trap, waarna ze hem met een speelse glimlach aankeek en de trap opliep.
    Eenmaal in de badkamer liet ze het dekentje van haar lichaam vallen, en trok haar kleren aan. Rustig streek ze de stof glad, wierp een onwillekeurige blik in de spiegel.


    -

    Vedran
    Ik keek haar na toen ze de trap op liep en maakte het mezelf daarna gemakkelijk op de grote, zachte bank, wachtend tot ze zich had omgekleed. Ze was vrouw, dus dat zou vast wel eventjes duren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Rustig keek ze rond in het kamertje, en duwde de deur langzaam open. Toen ze halverwege de trap was, kon ze Vedran al zien zitten. In plaats van meteen naar hem toe te gaan, bleef ze even staan.
    Haar goudbruine ogen gleden rustig over hem heen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 0:08 ]


    -

    Vedran
    Ik had mijn voeten op de grond gelegd, lag met mijn rug tegen de leuning en stak ontspannen een sigaret op.
    De rook kringelde door het huis heen. Volgens mij was het voor het eerst dat hier gerookt werd, als ik het me goed kon herinneren.
    Ik stak mijn arm achter mijn hoofd, leunde ontspannen achterover.
    Het was een heel vreemde dag geweest vandaag, maar absoluut niet onaangenaam en zeker wel voor herhaling vatbaar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Eenmaal bij haar, ging ze langzaam op hem zitten. Haar benen aan weerskanten van de zijne, hun gezichten naar elkaar toe. Hij had zijn hoofd enkel naar achteren gekanteld, waardoor zijn hals erg moeilijk te weerstaan was.
    Haar lippen gleden er zacht overheen, haar handen rustend op zijn borst.


    -

    Vedran
    Plotseling liep Leyla langs me, kwam bovenop me zitten en streelde met haar lippen langs mijn hals. Een aangename tinteling bleef achter, ik hief mijn hoofd een stukje en keek haar aan in haar mooie goudbruine ogen.
    Wat een prachtmeid was ze toch.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Denk je dat je daar ooit vanaf kan komen?' vroeg ze zich hardop af, nadat ze de sigarettenrook had opgevangen.
    Het was niet erg gezond, en ook smaakte het niet fijn. Ze wist zeker dat als hij haar zou zoenen net nadat hij had gerookt, het zou proeven als een asbak. Niet echt iets om naar uit te kijken.


    -