• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Amycus)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:06 ]


    -

    Michael Ren
    Langzaam zet ik weer wat stappen naar haar toe, hoewel ik neiet te dichtbij kom.
    'Uh, warme chocolade melk!' zeg ik als alles stil blijft. 'Heb je dat al eens geprobeerd? Ze maken heerlijken in het café op de hoek!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reina Suela
    Onbewust keek ze weer op, zag voor haar ogen de sterretjes in de sneeuw nog dansen. Haar wenkbrauwen krulden in een lichte frons.
    'Warme wat?' herhaalde ze vragend. Chocolade kende ze, en melk ook. Maar bij elkaar? Nee, daar had ze zelfs nog nooit van gehoord.


    -

    Vedran
    Ik trok een wenkbrauw omhoog.
    "Oja? En hoe wilde je dat doen?" vroeg in geïnteresseerd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Michael ren
    'kom mee,' zeg ik lachend. 'Ik zal je trakteren op een kop, eht zal je echt helemaal opwarmen!' ik loop voor haar uit richting het café en kijk dan of ze volgt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leyla Manta
    Een glimlach speelde rond haar lippen.
    'Vertel me nou maar gewoon waar je huis is,' wierp ze tegen, en draaide een pluk van haar lange lokken om een vinger.

    Reina Suela
    Met een zucht volgde ze hem, en eenmaal in het cafe was het al stukken beter. De lucht was warmer, maar het aantal mensen in de kleine ruimte stond haar minder aan. Toch glipte ze langs hen heen, acher Michael aan.


    -

    Michael Ren
    'Robert! Twee warme chocolademelk emt slagroom!' roep ik vrolijk waarna ik op een stoel neerval in een rustige hoek. Ik kijk Reina glimlachend aan.
    'Het is echt heel lekker,' beloof ik.

    [don't hate me, maar ik ga naar bed >.< ik krijg veel te weinig slaap de laatste tijd. Tot morgen <3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Vedran
    Mijn andere wenkbrauw schoot ook omhoog, maar werd vergezeld door een brede grijns.
    "Het laatste huis achterin het dorp." zei ik toen. "Niet te missen."
    Mijn huis was redelijk groot, er kon een gezin van 6 in wonen, maar ik woonde alleen. Verder was hij netjes en goed onderhouden, maar dat kwam meer omdat ik er zelden was en er dus geen puinzooi van kon maken.
    Heel veel mensen en wezens dachten dat er vast een heel rijk iemand in dat huis moest wonen, maar dat was niet zo. Ik was niet rijk. Mijn vader was rijk geweest, ooit, vroeger en hij had zijn geld niet aan mij afgestaan, maar het huis wel. Dus ik was blut, maar had wel een enorm huis.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Slaap lekker Liz *O* <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb net mijn wiskunde af (':
    Maar ik snap het wel, tot morgen <3

    Reina Suela
    Behoedzaam ging ze in de hoek zitten, zodat ze de mensen goed in de gaten kon houden en iemand plotseling achter haar kon staan.
    Ze voelde verschillende blikken op haar geworpen worden, sloeg ongemakkelijk haar ogen neer.
    Mensen kijken naar je, Reina. Weet je waarom? Omdat je vreemd bent. Vreemd en lelijk.


    -

    Layla Manta
    Ze bedacht zich iets, en liet een zucht horen. Bedenkelijk beet ze op haar onderlip.
    'Er is een probleem,' zei ze, en richtte haar blik naar hem op. In haar ogen lag nog altijd die plagende, aantrekkelijke glans. Het ging vanzelf, bij Vedran wel.


    -

    Vedran
    "Laat me raden. Je moet eerst bedenken hoe je je ouders gaat vertellen dat je even op bezoek gaat met een 28-jarige Sanguis met wie je net lekker hebt staan zoenen?" grijnsde ik. Ouders. Daar had ik al een tijdje geen last meer van. Lang leve volwassenheid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Ik woon sinds mijn veertiende alleen,' zei ze kortaf, en keek met een ruk weg. Het was niet haar favoriete onderwerp. Bij lange na niet.
    Haar vader had ze niet eens gekend, een goede reden voor haar om het zou te houden. Er zal heus wel een reden zijn waarom hij het huis uit was geschopt, ookal was haar moeder gek.


    -

    Vedran
    "Oh. Sorry."
    Ik zag aan haar houding meteen dat dat een onderwerp was die ze liever ontweek. Eentje waar ik niets mee te maken had.
    "Wat is dan het probleem?" vroeg ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een paar tellen bleef ze stil, waarna ze weer naar hem opkeek. Haar mondhoeken krulden omhoog tot een uitdagend glimlachje.
    'Als ik dan eenmaal bij jou huis ben, heb ik geen kleren.'
    Het was een perfect idee geweest. Een diepzwarte, gewone kat. Snel, klein, onopvallend. En naakt, als ze zichzelf weer werd.


    -

    Vedran
    "Is dat alles? Zo'n probleem is dat toch niet?" Mannenopmerkingen. Excuses, die dingen gaan vanzelf, inclusief de brede grijns en twinkelende ogen.
    Maar goed, als ik wilde dat ze eens langskwam, dan had ze kleren nodig.
    "Je kunt best weer wat van mij lenen."
    Ik had bergen kleding thuis, vast ook nog wel een beter passend shirt die wat meer van haar bedekte -helaas- en een joggingbroek zodat ze ook wat aan haar benen had -zeer jammer-.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen