• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Ja :'D Haha nee, ik moest even een route uitzoeken :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waar gaat u heen? :3

    Leyla Manta
    Na een paar minuten keek ze weer op. Tot hoe laat bleef hij slapen? Een lichte grijns verscheen rond haar lippen, ze legde haar hand op zijn buik en boog zich voorover. Zacht gaf ze kusjes in zijn hals, kroop dichter tegen hem aan.
    'Tijd om wakker te worden, Vedran,' fluisterde ze in zijn oor, waarna ze haar lippen even tegen de tere huid er vlak onder duwde.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:28 ]


    -

    Naar een capaciteitenonderzoek voor dyscalculie :W

    Vedran
    Leyla kuste me in mijn hals, vlak onder mijn lippen. Nu was het dus echt tijd om wakker te worden en waren mijn dromen ineens een stuk minder belangrijk.
    "Misschien moet je iets harder je best doen," antwoordde ik zachtjes met een ondeugende glimlach.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké, capaciteitenonderzoek snap ik, maar dat tweede niet :'D

    Leyla Manta
    Haar vingers streken over zijn borst. Van haar mocht hij wel zonder shirt rond blijven lopen.
    'Waarom? Je bent nu toch al wakker,' grinnikte ze, hoewel zijn ogen nog dicht waren. Haar lippen zweefden niet ver van de zijne vandaan, maar daar hield ze ze ook.


    -

    Dyslexie maar dan met cijfertjes, in rekenvorm dus :'D

    Vedran
    Ik opende één oog en wilde net weer antwoorden, maar toen viel mijn blik op haar nieuwe, strakke, rode shirt en schoot mijn andere oog ook meteen open.
    "Je bent op pad geweest, zie ik?"
    De ondeugende grijns werd breder en mijn ogen schoten weer naar de hare.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aha :'P

    Leyla Manta
    'Inderdaad,' beaamde ze. Haar blik schoot naar de grijns op zijn gezicht, haar mondhoeken krulden omhoog in een uitdagende, speelse glimlach. Eigenlijk kon ze die grijns niet anders noemen dan sexy. Pastte wel bij hem, bedacht ze zich.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:53 ]


    -

    (cat)


    -

    Vedran
    "En waarom dan wel? Je had me best mogen wekken, hoor, tijdens het omkleden," grijns ik en ik kus haar zacht in haar hals.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een rilling over haar rug, datzelfde, vreemde gevoel dat in haar borst onstond als gisteren. Onwillekeurig krulden ze haar armen om hem heen, liet een zachte zucht ontsnappen en sloot haar ogen even.
    Als ze zou zeggen dat het idee haar volledig tegen stond, zou ze liegen. Meer dan dat. De droom die ze die avond had gehad, had dat wel duidelijk gemaakt. Aangezien ze zich er niks van voor kon stellen, had ze enkel Vedrans lichaam op de hare voelen drukken, zijn handen over haar naakte lichaam en hun lippen op elkaar. Maar het was meer dan genoeg geweest om haar te laten inzien dat de kans er was.
    'Je bent nu toch wakker?' zei ze met een zachte stem, haar goudbruine ogen gleden uitdagend glanzend naar de zijne. En dan maar afwachten hoe hij dit opvatte - of hoe hij het wilde opvatten.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 22:21 ]


    -

    Heb trouwens mijn naam verandert naar Panter, was eerst MissLeto.

    June.
    Snel verontschuldig ik me en loop meteen door naar huis toe.
    Een diepe zucht verlaat mijn mond, weer in mijn eentje, had ik maar vrienden.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik zal het aanpassen (:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 23:07 ]


    -

    Lauraa, je bent superslooom D':


    -

    Nog vijf minuten dan ben ik er weer volledig (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oke.. (cat)
    Succes met wat je ook aan het doen bent :'3


    -

    PFOE, oké, mijn irritante nekhijgende meekijkende vader is eindelijk zijn bed in, dus ik kan weer typen *werd echt knettergek van hem*
    Zo. Nu zal ik Vedran eens laten antwoorden :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen