• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Leyla Manta
    Haar lippen legden ze op zijn borst, langzaam dwaalde ze omhoog naar zijn kaak. Zacht drukte ze een kus op de stoppels op zijn kaak, liet ze daar overheen naar zijn oor glijden.
    'Misschien wil ik je een beetje,' fluisterde ze hem plagend in.
    Ja, dat was een leugen. Ze wilde hem niet "misschien een beetje", haar hele lichaam voelde onrustig van de opwinding die er doorheen gierde. Misschien wist hij dat, en misschien ook niet. Waarschijnlijk wel.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 0:48 ]


    -

    [Om 1 uur moet ik weg ;x]

    Vedran
    "Ik jou wel meer dan een beetje," antwoordde ik, me ineens heel bewust van mijn licht versnelde ademhaling en al mijn bloed die naar één punt gestroomd leek te zijn.
    Ik legde mijn handen weer op haar kont, trok haar een stukje omhoog en kwam toen zelf overeind, drukte haar achterover tot ze half zittend tegen de andere leuning aan zat. De rollen waren omgedraaid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Whee D:
    Ben je er morgen ook weer laat?

    Leyla Manta
    Nee, erg vond ze het niet. Zeer zeker niet.
    Haar armen sloeg ze om hem heen, waarmee ze hem dichterbij trok. Ze drukte haar lippen weer op de zijne, liet haar hand voor de tweede keer afdwalen naar zijn broek, maar gleed vervolgens eerst over de bolling die daarin gevormd was. Daarna liet ze haar vingertoppen naar binnen glippen.


    -

    Nee, morgen ben ik vroeg :'D Rond kwart 2, maar als ik de bus mis kwart over 3 (fuck dat er maar één bus in het uur gaat)

    Vedran
    Ik duwde mijn onderlijf dichter tegen haar hand aan, zoende haar passioneel en intens en liet mijn handen weer hun gang gaan.
    Ze vonden hun weg naar haar mooie borsten vrijwel meteen en ik begon ze weer te masseren.
    Er ontsnapte weer een zucht over mijn lippen dankzij haar vingers. Ze was zo aantrekkelijk. Zo verleidelijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pff, ik ben juist morgen pas half 5 uit. Ben er dan denk ik rond half 6.

    Leyla Manta
    Het leek haar onmogelijk om dit opeens te stoppen, om er zelfs langzaam een einde aan te maken. Niet alleen voor hem, ook voor haar. Hij was te overweldigend, te opwindend, veel te verleidelijk.
    Hij liet zijn handen weer naar haar shirt gaan, ze verbrak de kus en keek hem met aanlokkelijk glanzende ogen aan. Een zwijgende toestemming, en hopelijk genoeg voor hem.
    Ondertussen liet ze haar hand onder de elastieken rand van zijn boxer glippen, vrijwel meteen vonden haar vingers zijn erectie.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 1:05 ]


    -

    Suuucckzz. Maar dan ben ik er sowieso wel, als ik niet aan het eten ben (: In ieder geval niet pas om 9 uur zoals vandaag en gisteren ;D
    Maar dit is laatste post, dan ga ik echt slapen, dus weltrusten alvast <3 *O*

    Vedran
    Ik grijnsde even voor ik mijn lippen weer op de hare drukte en mijn handen onder het shirt liet glijden, meteen omhoog naar haar borsten.
    De stof van de bh zat er nog altijd tussen, maar dat maakte niet uit.
    Ik liet mijn vingers elk stukje verkennen, duwde en kneedde zachtjes.
    Even werd ik afgeleid toen haar vingers mijn boxer binnen gleden en ik ze op mijn erectie voelde waardoor er een kreun uit mijn keel ontsnapte. Eindelijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Half 6 is idd veel eerder dan 9 uur :'D

    Weltrusten <3

    Leyla Manta
    Haar andere hand maakte zijn broek los, wat de bewegingsruimte voor haar hand al meteen vergrootte. En waarschijnlijk zat het ook wat comfortabeler voor hem. Nog steeds droeg hij geen shirt, maar toch zag ze er niet op tegen als hij nog iets uit trok.
    Ondanks de bh die ertussen zat, leek ze zijn vingers direct op de tere, gevoelige huid van haar borsten te voelen. Onbewust duwde ze haar bovenlichaam wat naar hem toe, een zwijgende vraag om door te gaan.
    Ze liet haar goudbruine ogen op zijn gezicht liggen, haar vingers streelden de lengte van zijn erectie en een rilling ging over haar rug toen hij een kreun liet horen. Terwijl ze er onverstoord mee doorging, liet ze een uitdagend glimlachje op haar gezicht verschijnen.
    'Heb je niet een wat.. comfortabeler bed of iets dergelijks?' fluisterde ze, niet echt in staat harder te praten. Ondertussen boog ze voorover, drukte een zachte kus op zijn licht openstaande lippen. Hij kreeg het echt moeilijk, en eigenlijk was hij niet de enige.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 9:29 ]


    -

    :'3

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 9:28 ]


    -

    ollaaaz *O*


    -

    Hallo :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    :'D


    -

    Hehay!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Olla :'3


    -

    *gaat typen voor Vedran*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vedran
    Ik was niet in staat te praten, dus ik knikte maar.
    Met een snelle beweging sloeg ik haar benen op mijn heupen, tilde haar op en droeg haar naar mijn slaapkamer, de trap op.
    In mijn slaapkamer stond een enorm hemelbed waar ik zelden in sliep, maar die nu goed van pas kwam.
    Terwijl ik haar weer kuste, legde ik haar neer op het bed, trok haar naar het hoofdeinde en liet mijn handen meteen weer onder haar shirt glijden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen