• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Vedran
    Ik leunde iets naar voren, verplaatste mijn handen weer naar haar lijf, mijn ene hand streelde haar wang en de andere haar heup.
    "Maar ik heb het leukste deel wel gemist."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aha, meekijkende mensen. Zeer irritant ja :'D

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 23:14 ]


    -

    Ja, vooral als ze elk woord meelezen en hardop zeggen en er vragen over stellen :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik was een foto aan het zoeken voor een jongen, en deze deed me even denken aan Vedran en Leyla :'3

    Leyla Manta
    Een helder lachje ontsnapte aan haar, ze krulde haar vingers rond zijn pols en leidde zijn hand naar de huid net onder haar borsten.
    'Je tijd komt nog wel,' zei ze met een zoete stem, drukte haar lippen even op zijn voorhoofd.


    -

    Nou, dat heb ik niet o_o
    Als iemand meekijk-neigingen hebt, dan zet ik hem gewoon een openstaand tabblad als WRTS ofzo, dat is toch niet interessant en dan gaan ze ook snel weer weg :3


    -

    Hé ja, inderdaad best wel :'D

    Vedran
    "Ik heb er nu al zin in," grijnsde ik terug. Mijn hand lag vlak onder haar borst even heel snel, in een soort halve reflex, liet ik mijn duim eroverheen glippen. Het was jammer dat ze nog een shirt aanhad. En een bh.
    Maar met mijn verbeelding kwam ik ook heel ver. Tel daar Leyla's lachje, stem, uitstraling, ogen en kusjes bij op en ja, je begreep waarom ik toch echt wel opgewonden van haar werd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar vingers duwen hem wat verder omhoog, waardoor zijn vingertoppen op haar rechterborst kwamen te rusten.
    'Voel je je al een beetje pedofiel?' vroeg ze met een plagende, zachte stem. Haar goudbruine ogen keken in de zijne.
    Het leeftijdsverschil was iets waar zij eigenlijk niet mee zat, en dat had ze ook niet gedaan. Vanaf het begin was het voor haar al duidelijk geweest dat hij ouder was, en eigenlijk had het haar intresse alleen maar gevoed.


    -

    Vedran
    "Nee, eigenlijk nog niet," plaagde ik met een schuine lach en twinkelende ogen. Het liefst greep ik haar meteen vast en gooide haar achterover op de bank, maar zij leidde. Ik liet me voor het eerst leiden door een vrouw en tot nu toe beviel het me maar al te goed. Maar dat kon ook komen omdat juist zij het was. Ze mocht leiden. Voor nu dan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Het valt ook best mee. Over 11 maanden ben ik net volwassen, en dan ben jij bijna dertig.' Als ze het zo zei, viel het allesbehalve mee.
    Haar eigen hand gleed bovenop de zijne, ze liet zijn vingertoppen zacht in de stof drukken, waarna ze zijn hand weer net zo langzaam weghaalde. Ergens werd ze toch nieuwsgierig hoeveel het met hem deed. Bedenkelijk beet ze op haar onderlip, liet haar ogen over zijn borstkas glijden.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 23:31 ]


    -

    Vedran
    "Dan begint jouw leven en ben ik al hoogbejaard."
    Helaas, mijn hand werd weer weggehaald van haar mooie borst. Maar alles op z'n tijd, alles op haar tempo. En toch was het vreemd hoe gek ze me hiermee kreeg, hoe het me meer naar haar liet verlangen.
    Ik volgde haar blik, zag dat zij nu degene was die mij bekeek.
    "Bevalt het?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Eigenlijk vond ze het maar vreemd. Hij had haar het type man geleken dat er absoluut niet van hield als een vrouw de leiding nam, en gezien zijn handen die steeds iets ruwer leken te worden had ze gelijk gehad.
    Waarschijnlijk was het haar maagdelijkheid die hem kalmeerde.
    Haar blik ging naar zijn gezicht, ze legde haar vingertoppen op zijn kaak en glimlachtte plagend. 'Ik zocht rimpels.'

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 23:34 ]


    -

    Vedran
    Ik schoot in de lach.
    "Ik ben nog niet zó oud, hoor, dat ik uitzak, verrimpel en verkreukel."
    Al kwam die leeftijd waarop dat wel zou gaan gebeuren akelig snel dichterbij. Ik keek enorm op tegen oud worden, helemaal nu ik zo'n pracht van een jonge meid op mijn schoot aan, die zelfs met kleren aan mijn onverdeelde aandacht had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Ze lachtte even, helder en kort.
    'Maar voor de rest..' Haar handen gleden van zijn schouders af naar beneden, naar nagels streelden uiteindelijk over zijn onderbuik. '..heb ik niks te klagen.'
    Haar blik had haar handen gevolgd, waardoor ze hem daarna vanonder haar lange, donkere wimpers aankeek.


    -

    Vedran
    Beheers jezelf. Rustig aan.
    Ik moest mezelf echt toespreken, want haar aanrakingen liet kippenvel over mijn lijf verschijnen en een aangename rilling ging over mijn rug.
    Ik boog me voorover, nam haar knappe gezichtje in beide handen en trok haar naar me toe voor een intieme zoen.
    Mijn zelfbeheersing was nog nooit zo op de proef gesteld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar armen krulden langzaam rond zijn hals, waarbij ze zichzelf iets optilde om haar bovenlichaam tegen het zijne te laten rusten. Een zacht, hoog geluidje dat ergens tussen een kreun en zucht zat ontsnapte aan haar terwijl haar ogen werden gesloten.
    Een siddering gleed over haar rug.


    -