• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Vedran
    De kus was langzaam, maar vol verlangen. Mijn handen verkenden haar lichaam; haar heupen, kont, benen, buik en steeds vlak langs haar borsten.
    Ik hield mijn handen echter nog wel boven de kleding. Nog wel. Geen idee hoe lang ik mezelf zo kon inhouden. Maar Leyla wist volgens mij heel goed dat ze me echt helemaal gek kreeg en dat ik haar meer dan sexy vond.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Over haar lichaam ontstond kippenvel waar zijn handen kwamen, ookal zat overal kleding tussen. Zijn vingers glipten steeds netjes langs haar borsten, iets wat ze zelf na een tijdje ook niet meer vol hield.
    Uiteindelijk pakte ze zijn handen weer, en liet die langzaam in de richting van haar borsten glijden.


    -

    Vedran
    Mijn handen werden vastgepakt, terug naar haar borsten geleid. Het liefst zou ik ze meteen omvatten, maar ik hield ze met moeite op hun plek. Nog heel even.
    Zachtjes beet ik in haar onderlip en trok me toen los om haar met mijn ondeugende grijns aan te kijken, even te peilen of dit voor haar net zo opwindend was als voor mij. Vast niet. Voor haar was dit nog nieuw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Pas na een paar tellen opende ze haar ogen weer. Het leek alsof er geen kleding tussen zijn handen en haar borsten zat toen ze er eenmaal waren, haar lichaam sidderde nog van de kus, van zijn handen.
    De grijns op zijn gezicht hielp ook niet erg mee. God, als ze toch eens geen maagd was geweest.
    Vrijwel meteen drukte ze haar lippen weer op de zijne.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 0:03 ]


    -

    Vedran
    Ik kuste haar even kort terug, maar daalde toen af naar haar hals en overlaadde die met kussen.
    Mijn vingers duwden af en toe in de stof van het shirt, ik voelde de bh eronder en het liefst wilde ik mijn handen dáár weer onder doen, maar dit was voor nu al meer dan genoeg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een verlangende zucht glipte over haar lippen toen hij haar hals kuste, ze liet haar handen weg glijden van de zijne en gaf hem op die manier een beetje van de controle terug.
    Langzaam gingen haar vingers over zijn borst, steeds verder naar beneden.


    -

    Vedran
    Ik liet mijn lippen weer hun weg omhoog vinden, naar die van haar en verloor mezelf in de opwindende zoen die volgde.
    Mijn handen kneedden haar borsten voorzichtig, zacht en nog verkennend, terwijl ik me heel erg goed bewust was van háár handen, die steeds verder afdaalden via mijn borst en zo een tintelend spoor achterlieten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar rechterhand krulde ze weer om zijn hals, maar de ander bleef bij zijn onderbuik hangen. Een tel maar onderbrak ze de kus, beet zacht in zijn onderlip en zette hem weer net zo voort.
    Misschien had hij er geen idee van hoe hij haar liet voelen. Een heel nieuw gevoel voor haar, in ieder geval. Maar dat maakte het niet minder geweldig, of heerlijk.
    Ondertussen liet ze haar vingertoppen onder de stof van zijn broek doorglippen.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 0:15 ]


    -

    Vedran
    Een heel kleine zucht ontsnapte over mijn lippen toen ik haar vingers onder mijn broekrand voelde -die overigens toch al steeds strakker spande-.
    De bewegingen van mijn handen werden iets ruwer, maar bleven toch voorzichtig en inhoudend. Mijn kussen echter werden wel wilder, smeekten haar bijna om meer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Langzaam streek ze over de gespannen stof van zijn boxer, liet de druk licht toenemen bij de oorzaak ervan.
    Na een tijdje verbrak ze de kus, liet haar lippen op nog geen centimeter van de zijne en opende voorzichtig haar ogen. Ze voelde zijn handen ruwer worden, zijn vingertoppen zich in haar borst duwen.


    -

    Vedran
    De volgende zucht leek meer op een kreun toen ik haar vingers over mijn boxer voelde, strelend langs mijn erectie.
    Mijn ene hand bleef gestaag doorgaan met het masseren van haar borst, maar de andere kroop omlaag en glipte opnieuw onder haar shirtje terwijl ik haar diep in haar ogen aankeek.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een helder lachje ontsnapte aan haar. God, hij was koppig.
    Tergend langzaam verdween haar hand uit zijn broek, naar de zijne en nadat ze die even plagend omhoog had geduwd zodat zijn vingertoppen haar borst even raakten, trok ze die ook weg.
    'Krijg je het al moeilijk?' vroeg ze met een zachte, sensuele stem. Haar eigen ogen glommen verlangend, onwillekeurig vroeg ze zich af hoe lang ze het zelf nou vol zou houden.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 0:30 ]


    -

    Vedran
    Mijn vingers trilden, zo erg moest ik me inhouden om niet zelf de leiding over te nemen en dit een stuk wilder te laten worden.
    Maar ik moest toegeven; ze wist heel erg goed hoe ze me geil moest krijgen. Nu al. Dat beloofde nog wat.
    "Uhu." antwoordde ik. Mijn lippen waren weer afgedaald naar haar hals, kuste het kuiltje in haar keel, gingen nog een stukje verder omlaag tot vlak boven haar borsten en toen weer terug omhoog naar haar lippen.
    Onbewust drukte ik mijn onderlijf dichter haar aan toen haar hand uit mijn broek verdween. Aandacht. Dáár wilde ik aandacht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Hij drukte zijn onderlichaam omhoog, waardoor het tegen de hare werd geduwd. Een onwillekeurig geluidje, haar vingernagels krasten over zijn rug toen ze zijn erectie dwars door zijn broek tegen haar aan voelde drukken.
    In haar hand voelde ze hem trillen. Ze zou bijna medelijden met hem krijgen. Bijna.
    Rustig legde ze zijn hand op haar rug, en liet hem daarna los. De weg kon hij zelf wel vinden.


    -

    Vedran
    Met één soepele beweging zat ik overeind, volledig tegen haar aangedrukt.
    God, wat zou ik graag dat shirt van haar lijf willen trekken, gevolgd door de rest.
    Leyla legde mijn hand op haar rug, ik voelde de bh-sluiting zitten en haakte mijn vinger erachter. Mocht ik al? Vast niet.
    Mijn andere hand hield het stuk stof aan de onderkant van haar shirt vast. Ze had mijn hand al twee keer weer weggehaald, maar mijn verlangen was zo groot. Ik was niet gewend niets te kunnen doen, onderop te zitten en me te laten leiden.
    Het zou niet lang meer duren en ik nam de leiding over. Een beetje dan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen