• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Leyla Manta
    Het bed was enorm, maar dat kon ook niet anders. Vedran zelf was enorm.
    Langzaam sloeg ze haar vingers rond de zijne, ze liet ze de stof van haar shirt omhoog duwen. De koude lucht liet kippenvel achter op haar buik.
    Ondertussen liet ze zijn handen hun gang weer gaan, liet haar armen om zijn hals krullen en trok zijn lippen dichter naar de hare toe.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 18:19 ]


    -

    @ Discovery, wat was jou stuk tekst ook al weer? Haha, kan het nergens meer vinden namelijk!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vedran
    Mijn handen gleden over haar buik, vingertoppen schoten af en toe onder de rand van haar bh door, onder de rand van haar broek.
    Ik drukte mezelf dicht tegen haar aan, zoende haar vol overgave, haar lippen, haar hals, kaaklijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Even later, terwijl zijn lippen ergens tussen haar kaak en hals zweefden, liet ze haar eigen handen naar beneden kruipen, greep de rand van haar dieprode shirt vast en trok die omhoog. Haar lange, goudblonde lokken glipten door de lange hals, waarna ze het kledingstuk met een simpel gebaar op de grond wierp.
    Haar blik gleed naar de zijne.


    -

    Vedran
    Met verzwaarde ademhaling bekeek ik haar, lustig op mijn lip bijtend.
    Ik had Leyla gisteren al heel even mogen zien zonder shirt, toen ze zich omkleedde in het bos, maar dit, van zo dichtbij, was velen malen beter. Veel sexyer. En het verbaasde me dat dat mogelijk was.
    Ik liet mijn hoofd zakken, kuste het plekje tussen haar borsten in en ging verder omlaag, drukte willekeurige kusjes over haar buik voor ik weer omhoog ging naar haar lippen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar vingers gleden door zijn donkere haar, tot zijn gezicht weer boven de zijne hing en ze hem lustig kuste.
    Ondertussen drukte ze haar bovenlichaam tegen hem aan, smeekte hem bijna haar aan te raken. De manier waarop hij met haar lichaam omging, naar haar keek, was compleet nieuw voor haar. Maar ze vond het geweldig.


    -

    Vedran
    Ik zoende haar opnieuw, terwijl mijn vingers zich een weg zochten onder de bh en vervolgens mijn hand zich om haar borst sloot. Nu zat er geen stof meer tussen, het was enkel nog huid op huid.
    Onbewust schuurde ik mezelf heel zacht tegen haar aan. Ik wilde haar zo graag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar vingers streken over zijn rug, dwaalden over de heupen af en gleden weer zijn boxer binnen. Langzaam streelde ze over de volle lengte van zijn erectie, drukte haar lippen tegen de stoppels op zijn kaak, dwaalden af naar zijn hals.
    Een rilling trok over haar rug, een zachte, gesmoorde kreun ontsnapte aan haar.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 18:43 ]


    -

    Vedran
    Met een vlugge beweging maakte ik het haakje aan de achterkant van haar bh los en gooide de bh ergens waar haar shirt ook moest liggen.
    Mijn handen masseerden haar borsten nog steeds, maar nu liet ik mijn lippen ook afdalen, kuste haar tepels en kreunde zelf zacht door haar aanrakingen die plaatsvonden in mijn strakgespannen boxer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Even duwde ze langzaam zijn voorhuid naar achteren, om haar hand vervolgens uit zijn boxer te laten verdwijnen, haar nagels van zijn onderbuik omhoog laten strelen naar zijn borst.
    Over haar borsten verscheen een aangenaam laagje van kippenvel, ze verstrengelde haar vingers vervolgens weer met zijn donkere haar, drukte haar achterhoofd in het kussen en duwde haar lichaam omhoog.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 18:56 ]


    -

    en toen was Laura offline. (cat)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:04 ]


    -

    Vedran
    Ik maakte haar helemaal gek en daar werd ik zelf zo mogelijk nog harder van.
    Na een tijdje bracht ik mijn lippen weer naar de hare, kuste haar vurig, liet mijn handen over haar hele lijf glijden, wurmde mezelf uit mijn broek die heel vervelend in de weg zat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Offline? Ik ben niet offline geweest? Nee, heb even een goed gesprek met iemand -zucht- :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je stond even offline :'3

    Leyla Manta
    Met haar voet duwde ze zijn broek ook verder naar beneden, trok hem weer tegen zich aan toen het eenmaal ergens op de grond was gevallen ookal waren er nog een aantal kledingstukken die in de weg zaten.
    Verlangend kuste ze zijn hals, krulde haar handen om zijn heupen, duwde zijn onderlichaam tegen de hare, liet haar vingers weer naar boven dwalen.


    -

    Oh, vreemd o.o ?

    Vedran
    Mijn zelfbeheersing was ik bijna totaal verloren, Leyla maakte me zo naar haar verlangen en haar prachtige lijf onder me maakte dat alleen maar erger.
    Ze duwde mijn onderlijf tegen de hare, wat voor mij nu al veel gevoeliger was omdat er enkel nog de dunne stof van de boxer tussen zat.
    Met geoefende vingers begon ik aan haar riem te trekken, had hem al snel los en begon toen aan haar knoop, terwijl onze lippen en tongen nog altijd een vurig spel speelden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen