• Ik heb het driehonderdste bericht gepost in het vorige topic, dus hier is nummer 3. Ik heb de tekst even gekopieerd. (:



    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.




    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eurydice schreef:
    (...)Ik probeer te schrijven. Maar ik raak zo snel afgeleid ö
    Er zijn veel te veel dingen te doen op internet. Vooral op Youtube. Veeeel te veel.

    Dat heb ik ook, maar dan met Q.


    Ex astris, sciencia

    En toen begon ik, op de allerlaatste dag, een beetje last te krijgen van de Hell Week >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zit op een leuk stukje *O* Weten jullie nog een jongensnaam?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Ik zit op een leuk stukje *O* Weten jullie nog een jongensnaam?

    Rupert, Tom, Johnny, Jamie, Alan, Gary, James, Oliver... -denkt aan HPcrushes, op Johnny Depp, Alan en Gary na dan-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Rupert, Tom, Johnny, Jamie, Alan, Gary, James, Oliver... -denkt aan HPcrushes, op Johnny Depp, Alan en Gary na dan-

    *komt binnenvallen* *vult aan*
    Anthony en Benjamin. Die was je nog vergeten (cat)
    *rent weer weg*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    welcome Anthony Allistar


    comfort in c h a o s

    Oppugno schreef:
    (...)
    Rupert, Tom, Johnny, Jamie, Alan, Gary, James, Oliver... -denkt aan HPcrushes, op Johnny Depp, Alan en Gary na dan-

    Hmmmm :9~


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Austen schreef:


    welcome Anthony Allistar


    yummmmm, en hoe heet het meisje (wie heeft de pons glioom :P)


    Ordo ab Chao

    Bronte schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook, maar dan met Q.

    Tumblr. (:

    Oh, en wanneer zijn we begonnen foto's van sexy mensen hierin te zetten?


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Tumblr. (:

    Oh, en wanneer zijn we begonnen foto's van sexy mensen hierin te zetten?

    Heb je er dan veel moeite mee? :P
    HE'S SEXY AND HE KNOWS IT! (krul)


    Ordo ab Chao

    Was ik net rustig aan het schrijven, zat er spontaan een ENORME wesp in mijn kamer. I solemny swear, dat ding was huge! Hij zoemde zo hard dat hij mijn muziek overstemde.
    Nu ben ik een andere kamer ingevlucht en hoop ik maar dat dat beest verdwijnt. Brrr. D:

    Maar maar verder gaat schrijven iets vlotter dan eerst. Ik ben bíjna op het punt dat ik de jongen er in kan stoppen waar het meisje een soort obsessie voor krijgt(wbw)
    Dus dat schrijft leuker. Maar alsnog gaat het vrij ernstig traag.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    ik moet nog 5000 woorden schrijven om op schema te liggen....:8


    Ordo ab Chao

    AfterToday schreef:
    ik moet nog 5000 woorden schrijven om op schema te liggen....:8
    Dat is heel goed inhaalbaar! Ik heb gisteren 5K geschreven, dus dan moet jij het ook kunnen (bloos)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Dat is heel goed inhaalbaar! Ik heb gisteren 5K geschreven, dus dan moet jij het ook kunnen (bloos)


    Dat zou inderdaad haalbaar zijn als ik niet om de vijf seconden check of er een nieuw bericht in het forum is zoals ik nu doe. Anders had ik je nu ook niet zo snel antwoord gegeven :S


    Ordo ab Chao

    AfterToday schreef:
    (...)

    Dat zou inderdaad haalbaar zijn als ik niet om de vijf seconden check of er een nieuw bericht in het forum is zoals ik nu doe. Anders had ik je nu ook niet zo snel antwoord gegeven :S
    Ik controleer het ook veel te vaak. en ik ga veel te vaak naar Youtube om een nieuw nummer te kiezen. Iemand toevallig een Tyler Ward afspeellijst waar alleen maar muziek in staat? Toevallig? Heel toevallig?


    Carry me away, I hope that you don't break.