• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Liam Oliver Pryst
    "Nou ik kan bijvoorbeeld héél goed dansen." Zeg ik. "En ik kan gitaar spelen, en weet je wat ik écht heel goed kan?" Linn kijkt me vragend aan. "Zoenen." zeg ik en grijns hoofdschuddend.

    Marylinn Savarin

    'ik speel ook gitaar en-' Ik keek grijnzend naar zijn afwachtende gezicht. 'En?' Mijn grijns maakte plaats voor een echte glimlach. 'En dat van dat zoenen ga je toch eerst een keertje moeten bewijzen hoor.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Geloof je me niet op mijn woord?" Vroeg ik gespeeld verbaast. Ik keek haar met grote ogen aan. "Nou ik speel ook piano hoor." Voegde ik er aan toe. "en dan zal ik me inderdaad maar een keer moeten bewijzen dat kan kissing-skills erg goed zijn."

    Marylinn Savarin

    Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Als je piano speelt mag je mij altijd wel even een privéconcert geven hoor. En met dat andere zou ik ook wel geen problemen hebben.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik kijk haar aan. En lach. "Ik wil je wel les geven hoor." En breng mijn hoofd dichter bij dat van haar. "Dus dit vind je niet erg?" We waren nog maar een een paar centimeter van elkaar verwijderd.

    Marylinn Savarin
    'Wie zegt dat ik les nodig heb?' ik grinnik zacht en buig ook een beetje naar hem toe terwijl ik zachtjes mijn hoofd schudde. 'Dat vind ik inderdaad niet erg.' Zachtjes overbrugde ik de allerlaatste centimeters. 'Jij?' mijn adem sloeg nu waarschijnlijk in zijn gezicht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    'Jij?' Ze bezorgde me kippevel, ik lik even over mijn lippen en glimlach. "Ziet het eruit alsof ik het erg vind?" Fluister ik haast tegen haar lippen aan. "Ik vind dit totaal niet erg." Ik druk zachtjes en voorzichtig mijn lippen op die van haar.

    Marylinn Savarin

    Ik kan er niet aan doen, hij overweldigd mij op alle vlakken en ik kus hem terug. Zonder er bij na te denken, bijna instinctief sla ik mijn armen om hem heen om hem nog iets dichter tegen me aan te hebben. Tevreden sluit ik mijn ogen en vergeet alle problemen waarin ik mezelf heb ingegooid. Dit moment was gewoon perfect.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Met mijn linkerhand druk ik haar dichter tegen me aan maar met mijn rechter hand streel ik zachtjes en liefdevol haar wang. Ze was perfect. onze kus word wat minder zacht en rustig, niet dat ik dat erg vind. Ik zou haar toch iets moeten leren?

    Marylinn Savarin

    Voor ik het weet zit ik op zijn schoot en leun zwaar tegen hem aan. Heel even deinsden we beiden achteruit om adem te kunnen halen. Zijn ademhaling klonk zwaar en kort in mijn oren. Mijn ogen hield ik nog steeds gesloten en een glimlach sierde mijn gezicht. Veel tijd om op adem te komen gunde ik hem niet door hem opnieuw te kussen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Was het vreemd om met Marylinn te zoenen terwijl ik haar nog maar net kende? Ja.. Maar voelde het goed. Ja! Ik woelde even door haar haar en we stopte beide even om op adem te komen. Ze hield haar ogen dicht en ik merkte dat ik zelf een beetje hijgde. Onze lippen vonden elkaar weer en het spel tussen onze tongen en lippen ging weer verder waar het gebleven was.

    Marylinn Savarin.

    Het voelde alsof ik mezelf verloor in wat ik aan het doen was. Het mocht dan misschien raar zijn maar toch zo fantastisch en goed. Alle schuldgevoel werd opzij geschoven, alle zorgen, de koude, alles. Alleen hij en ik bleven nog over.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    De tijd tikte voorbij. Hoerlang zaten we hier al? HEt maakte niet uit, zolang de zon nog niet opwas vond ik alles best. Ik liep haar zachtjes los en keek haar aan. Ik hijgde nog een beetje. "Ik zei het toch." Lachde ik en kuste nog heel even haar lippen voor ik weer rechtop ging zitten.

    Marylinn Savarin

    'Ik zei het toch?' Hij lachte en kuste me nog een keertje voor hij terug rechtop ging zitten. Ik grijnsde en wiegde even heen en weer met mijn ogen nog steeds gesloten. 'Eigenlijk ben ik nog steeds niet overtuigd, misschien moet je nog eens proberen?' Ik lachte zachtjes en keek hem recht aan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik grijnsde. "Jij bent ook niet makkelijk te overtuigen hé?" Zei en keek naar haar gezicht. Ze opende haar ogen en het leek alsof ik weg droomde. "Maar goed, dan moet ik maar beter mijn best doen denk je niet?" Ik boog me naar voren en kuste eerst haar wang. Toen haar kaak om vervolgens een kus in haar nek tegeven. Als laatste kuste ik haar lippen.