• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    -


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:29 ]


    There's power in the words you whisper.

    Katherine Bright
    Ik zag dat Amelia een beetje ineenkromp toen ik met mijn hand voor haar gezicht ging maar besteede er verder geen aandacht aan. 'Ik ga even een luchtje scheppen. Ik krijg een beetje hoofdpijn' zei ik en ging de coupé uit. ik wandelde wat door het gangpad en zagtoen een coupé met 2 jongens in waarvan ik 1 herkende en besloot toen om hallo te gaan zeggen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Arlené Seinga
    Verveeld loop ik door het gangpad opzoek naar iemand om mee te praten, een vies gevoel komt omhoog als ik mijn broertje zie met allemaal andere gryffindor's.
    Ik heb heus geen hekel aan iedere Gryffindor alleen aan de gene die met mijn broertje omgaan.
    "Hallo" zeg ik en loop een coupé in waar twee jongens in zitten een Ravenclawer en Gryffindor


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Amelia Campbell
    Katherine ging weg en ik slaakte een stille zucht. Ze had het niet gemerkt. Ik verveelde me. Ik wachtte 5 minuutjes en ging toen naar buiten. Ik liep langs de coupés, me afvragend wat ik hier deed. Ik zat in het zevende jaar en had nog steeds geen enkele vriendin.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alison Dallas
    'Ik denk dat ik maar naar een andere coupé ga,'zeg ik.
    Zonder te wachten op reactie loop ik de coupé uit en ga in een lege coupé zitten. Ik zucht en probeer te denken aan iets geruststellend. Maar natuurlijk gaan mijn gedachten naar Hogwarts. Zal dit jaar weer een marteling worden? Zal ik weer gepest worden? Nee, Alison zo moet je niet denken. Je kan voor jezelf opkomen. Het is bijna een wonder dat ik in Gryffindor ben ingedeeld. Maar hoor ik daar wel thuis? De sorteerhoed weet het antwoord op die vraag. Als ik door die hoed ben ingedeeld bij Gryffindor, dan hoor ik daar thuis.


    Who wants to meet Alison?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amelia Campbell
    Ik liep langs een coupé waar 1 meisje zat. Ze was alleen. Ik ging binnen. Ja, echt waar. Ik was misschien verlegen, maar niet harteloos. "Hoi." zei ik behoedzaam. En ging voor haar zitten.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 13:41 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alison Dallas
    Ik schrik op uit mijn gedachten als ik een stem hoor, het is maar een meisje.
    'Eh hoi,' zeg ik vriendelijk.
    Dit jaar krij ik misschien vrienden. Misschien. Maar dan ook echt heel misschien


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ryan Newman - Ravenclaw
    Een afdelingsgenoot, Katherine Bright liet onze coupé binnen.
    "Hee Kat!" zei ik enthousiast en gaf haar een snelle knuffel.
    Ik stelde haar voor aan Matt, die haar van een afstandje aan het bekijken was. Nog geen tel later kwam nog een meisje onze coupé binnen. Een Slytherin zo te zien.
    "Hallo," zei ze.


    Matthew Donalds - Gryffindor
    Ik bekeek het meisje. Die voorgesteld werd als Katherine Bright. Ze was me nog nooit opgevallen. Ze was zeker niet lelijk. Ik stak mijn hand naar haar uit en glimlachte mijn witte tanden bloot. Toen in de deuropening een ander meisje stond, ging mijn blik meteen naar haar.


    Me so good.

    Rae Rowles
    Ik keek hoe Delilah lekker op de bank ging zitten en uit het raam staarde. Mijn kaken waren moe van het praten en lachen. Het voelde geweldig. Heerlijk om zo te kunnen giechelen over onbenullige dingen. En dan, voor heel eventjes, deed niets anders er toe. Dat vond ik leuk.
    Zelf plantte ik mijn benen op mijn koffer en ik zakte er flink onderuit. Slapen kon ik nooit, behalve in een bed, dus ik wist in ieder geval zeker dat ik Delilah op tijd wakker kon maken.


    I can't even think straight.

    Amelia Campbell
    Blij merk ik dat ze ook een verlegen type is. Ik voel me meteen meer op mijn gemak. "Ik ben Amelia Campbell, uit Grifoendor." zei ik. Dapperder dan ik me voelde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alison Dallas
    Gryffindor? Nu krijg ik misschien wel een vriendin uit dezelfde afdeling.
    'Alison Bryce Dallas, maar ze noemen me Ali of Ali D, laatste leerjaar Gryffindor,' zeg ik trots en dapper.
    Trots, omdat ik eindelijk in mijn laatste leerjaar zit en dapper omdat nouja..gewoon.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey Sijnders
    Kyndall kuste me. 'Je moet eens weten hoe lang ik dit al wilde doen,' zei hij. Ik glimlachte. 'Je moest eens weten hoe lang ik hier op heb gewacht.' Ik gaf hem nog een kus. Ik ging dichter tegen hem aan zitten en keek toen naar de twee meisjes die er bij zijn komen zitten. 'Hoi ik ben Zoey. Gryffindor, 5e jaars.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amelia Campbell
    Ik kende het meisje al een beetje, want ze zat in hetzelfde jaar als mij. maar ik had nog nooit tegen haar gesproken.
    "Werd jij niet altijd ge-?" Plots hield ik mijn mond. Daarom sprak ik dus nooit, ander gebeurde dit. Ik had bijna gevraagd of zij niet altijd gepest werd. Domme ik.

    Moet eten
    tot later


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [@Buddy ze zijn allebei al in een andere coupé gaan zitten]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Smakkelijk eten]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alison Dallas
    'Ja ik werd bijna altijd gepest,' zeg ik.
    Ze stopte haar zin, dus ze dacht dat ze iets verkeerds had gevraagd.
    'Je kan het gewoon vragen,' zeg ik.
    Dus zo ben ik bekend bij de studenten. De Gryffindor die word gepest.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 13:57 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.