• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    -


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:29 ]


    There's power in the words you whisper.

    amelia Campbell"Mijn ouders willen dat ik naar huis ga." Ik snapte niet waarom, ze haatten me toch. Ik staarde naar buiten. En zo waren we weer bij mijn ouders beland. Ik zuchtte. Gelukkig kon ik me op tijd afleiden. Ik begon te zingen in mijn hoofd, voordat ik kon beginnen wenen.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 15:06 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alison Dallas
    'Ze zeggen dat Voldemort dan zal aanvallen, dus blijf ik hier om te vechten. Mijn pleegfamilie vind het goed dat ik andere probeer te beschermen maar het liefst zien ze me levend terug,' zeg ik.
    Wil Amelia eigenlijk wel naar huis? Wil ze vechten? Als ze wilt vechten dan moet ze kunnen blijven als ze wilt. Ik weet zeker dat ze sterk genoeg is om Deatheaters en Slytherins die aan de kant van Voldemort zitten kan verslaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Wacht, 't is toch Harry's eerste jaar? Waarom hebben mensen het dan over vechten? Voldemort is er dan toch 'niet meer'?


    I can't even think straight.

    Amelia CampbellDaar had ik nog niet aan gedacht. Zou Voldemort dan echt aanvallen? Nou as dat zo was bleef ik, dan kon ik toch iets in nuttigs doen in mijn hele miezerige leven. En als ik geluk heb komen mijn ouders me naar huis sleuren en vermoordt Voldemort hen ondertussen. En anders vermoordt hij mij wel. "Wow, jij bent dapper." merkte ik op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Anhysbys schreef:
    Wacht, 't is toch Harry's eerste jaar? Waarom hebben mensen het dan over vechten? Voldemort is er dan toch 'niet meer'?


    hé ja
    das waar
    shit

    foert ze
    we ronden ons gesprek af (over het vechten)
    en praten er dan niet meer over


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ]Alison Dallas
    'Dat is dan ook de reden dat ik in Gryffindor zit,' zeg ik.
    'Het klinkt alsof je het niet echt goed kan vinden met je ouders,' zeg ik zacht.
    Zou ze problemen met hun hebben?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 15:15 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Matthew Donalds - Gryffindor
    Ik sleepte haar koffer mee onze coupé in en gooide hem in het bagagerek. Ik plofte weer neer naast Ryan en keek vragend naar de meisjes. Miley was intussen op de plek naast mij, bij het raam, neergeploft.


    Me so good.

    Amelia Campbell
    Ik wist niet wat ik moest zeggen en besloot dus toch maar de waarheid te zeggen. Een stukje toch.
    "Nee, ik kan het er niet zo goed mee vinden." zei ik, iets scherper dan bedoeld. Ik glimlachte vermoeid om duidelijk te maken dat ik niet kwaad was.
    "Ik haat ze!" gooide ik er plots uit. Nog een reden waarom ik normaal niet praat.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 15:18 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alison Dallas
    'Ik zal er niets meer over zeggen,' zeg ik verontschuldigend.
    Ze praat er niet graag over. Ik praat ook niet echt graag over het feit dat ik alleen maar mijn nicht ken en voor de rest helemaal geen biologische familie ken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey Sijnders
    'Zullen we de rest gaan zoeken?' vroeg ik aan Kyndall. 'Ik wil nog een stel mensen begroeten en we zijn er al bijna.' Ik gaf hem een kus op zijn wang.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ryan Newman - Ravenclaw
    Ik genoot van de aandacht die de twee meisjes me gaven. Katherine was naast me gaan zitten en het Slytherin meisje had zich voorgesteld als Arlené Seinga. Ze zat een jaar lager dan ik.
    "Ryan Newman, zesdejaars Ravenclaw."
    Matthew kwam weer binnen met Miley. Ik glimlachte even kort naar haar en richtte toen weer mijn aandacht op de andere meisjes.


    Me so good.

    Amelia Campbell
    "Nou, eigenlijk. Dat deed enorm deugd. Niet alleen mijn eerste gesprek, maar meteen ook mijn eerste bekentenis." ik glimlachte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alison Dallas
    'Oh okay,' zeg ik.
    Ik glimlach en de trein stopt.
    'We zijn er,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dana
    Ik liep door de trein door toen ik Ryan Newman zag zitten. Afgelopen jaar was ik best goede vrienden met hem geworden.
    'Hoi,' zei ik en ik deed de coupé deur open.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amelia Campbell
    "Nu al?" ik sprong snel overeind.
    "De treinreis is nog nooit zo snel gegaan, komt door jou. Bedankt."
    Ik was oprecht blij dat ik eindelijk een vriendin had, want dat was ze nu geworden. Een vriendin.


    “To live will be an awfully big adventure.”