• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    -


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:29 ]


    There's power in the words you whisper.

    Katherine Bright
    Ik werd enthousiast begroet door Ryan en kreeg ook meteen een knuffel van hem. Hij stelde me voor aan Matthew, de jongen die bij hem in de coupé zat. Ik zag hoe hij me goedkeurend bekeek en hij stak zijn hand uit die ik natuurlijk aannam. 'Hallo' hoorde ik achter me. Ik draaide me om en daar stond Arlené. Ik keek haar kwaad aan maar bleef op zich nog kalm. 'Jij hier.' zei ik vol afschuw in mijn stem maar toch bleef ik in de coupé. Ik zou me niet laten doen door zo een domme 5e jaars slytherin.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:01 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Clove schreef:
    [@Buddy ze zijn allebei al in een andere coupé gaan zitten]


    Wie zitten hier dan nog wel?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Wie zitten hier dan nog wel?


    Ik denk alleen nog Kyndall en Zoey


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    (...)

    Ik denk alleen nog Kyndall en Zoey

    Jep, enkel nog Kyndall, Zoey en Dana


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Kyndall Seinga
    "Harry Potter, komt dit jaar naar Hogwarts" zeg ik om een gesprek te beginnen.
    Ik heb toch wel medelijden met hem, zijn beide ouders verloren en Voldemort die je wilt vermoorden.
    Ik moet er niet aan denken om mijn moeder te verliezen de enigste uit de hele familie die normaal is.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Amelia Campbell
    "Sorry, ik ben het niet gewend veel met mensen te praten en zeg dus alles wat ik zomaar denk." gegeneerd wacht ik op de reactie van Allison.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:31 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Miley Donalds
    Boos trek ik mijn hutkoffer mee, waarom is dat ding zo groot.
    Een kleine gil van frustratie komt uit mijn mond als hij weer ergens achterblijft hangen.
    Ik loop nog een stukje door en al snel zie ik Matthew zitten, ik moet toegeven ik ben nog nooit zo blij geweest om mijn broer te zien.
    "Matt, wat hulp graag" zeg ik en trek een keer hard aan de hutkoffer waar door ik hard op de grond val.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alison Dallas
    'Geeft niks,' zeg ik.
    'Harry Potter komt dit jaar weer naar Hogwarts,' zeg ik zacht.
    Ik heb medelij met hem. Maar ik zal zeker vechten als het moet. Je hoort nou eenmaal andere te beschermen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Matthew Donalds - Gryffindor
    Een beetje geirriteerd keek ik naar mijn zusje, die daar hulpeloos op de grond lag. Ik moest grinniken en besloot om haar te helpen.
    "Be right back girls," zei ik terwijl ik naar de Slytherin knipoogde. Ik tilde de enorme koffer zonder enige moeite op en keek vragend naar Miley.
    "Waar wil je dat ik hem neerzet?"


    Me so good.

    Amelia Campbell
    "Ja, die arme jongen. Zo zonder ouders." Ik wou dat de mijne dood waren, dacht ik erna.
    "Ga jij met de kerstvakantie naar huis?" vraag ik, proberend het gesprek op gang te houden


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alison Dallas
    'Nee en jij?' vraag ik.
    Misschien valt Voldemort Hogwarts wel aan terwijl de studenten thuis zijn met kerstvakantie. Dus ik blij hier om Hogwarts te beschermen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katherine Bright
    'Be right back girls.' zei Matthew en ik zag hem knipogen naar Arlené. Hij zag haar blijkbaar wel zitten maar ik ergerde me dood aan dat mens. Hopelijk heeft niemand het door dacht ik terwijl ik naast Ryan ging zitten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Miley Donalds
    "Dat is niet grappig" mompel ik en sta op, "Wat dacht je van bij jou in de coupé" zeg ik en veeg de viezigheid van mijn kleren af.


    Arlené Seinga
    "Arlené Seinga, vijfde jaars Slytherin" zeg ik met een glimlach tegen de Ravenclawer.
    Met een grijns kijk ik naar Katherine, ik krijg haar nog wel maar eerst pak ik Kyndall en Zoey onder handen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik snap het nu even niet meer. Dus alleen Zoey en Kyndall zijn nog in de coupé. Ik doe wel dat Dana naar de wc is want die heeft heel lang niks gezegd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Arlené keek me grijnzend aan maar ik negeerde haar volkomen. Ik wist dat ze niets goed van plan was met Kyndall, Zoey en mij maar daar hield ik me nu niet mee bezig.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:53 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe