• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    -


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:29 ]


    There's power in the words you whisper.

    Amelia Campbell
    Plots kwam er nog een meisje binnen. "Mag ik erbij?" vroeg ze. Oké. Nu had ik helemaal medelijden met het koppeltje, of bijna koppeltje. Ik bleef met mijn blik afgewend zitten en liet de rest beslissen of ze erbij mocht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Clove schreef:
    (...)


    Post aangepast X'D


    perfectxD

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 12:50 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyndall Seinga
    Rustig kijk ik naar Zoey en druk mijn lippen op die van haar naar een tijdje haal ik ze er van af.
    "Je wilt niet weten hoe lang ik dat al wil doen" zeg ik met een glimlach en kijk naar Zoey ze is perfect.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 12:54 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Matthew Donalds - Gryffindor
    Toen ik afscheid van mijn ouders had genomen had ik plaatsgenomen in een lege coupé. Mijn koffer had ik op de grond gegooid en daarna was ik op de bank gaan liggen. Ik baalde. Ik was dit jaar blijven zitten, en een groot deel van mijn beste vrienden zat nu in het zesde jaar. Alle lekkere meiden waarbij ik vorig jaar in de klas zat, zaten nu een jaar hoger. Geen ene meid zou me nu nog zien staan nu ik een jaar lager zat.


    Ryan Newman - Ravenclaw
    In mijn eentje was ik naar de Hogwartsexpress gegaan. Oma was een weekje geleden door haar rug gegaan en opa wilde bij haar blijven. Ik had ook thuis willen blijven om voor hen te zorgen. Ik was ze zo dankbaar voor alles wat ze voor mij hadden gedaan.
    Eenmaal in de trein liep ik door totdat ik Matthew in zijn eentje in een coupé zag liggen. We waren al jaren goede vrienden. Ik stapte de coupé binnen en ging tegenover hem zitten.
    "C'mon Matt. Dit jaar gaat tof worden."
    Toen hij in de gaten had dat ik tegenover hem zat, was hij overeind gesprongen en had me een snelle knuffel gegeven. We deden onze handdruk die we al vanaf jaar 1 deden. Hij kreeg weer een glimlach op zijn gezicht en enthousiast begon hij over zijn zomer te vertellen.


    Me so good.

    Amelia Campbell
    Ik had zin om de coupé uit te lopen. Dit was allemaal niet voor mij bedoeld. Het deed me ook veel te veel denken aan de ontmoeting van mijn ouders. Daarover had mijn moeder me vertelt, toen ze eens goed gezind was. Ze kon mijn beste vriendin zijn, maar beste vriendinnen slaan niet. Maar die dag had ze me niet geslagen. Ze had gezegd dat zij en vader elkaar hadden ontmoet in een trein. Ze raakten aan de praat en van het een kwam het ander. En toen kwam ik, het begin van alle ellende.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Het meisje ging naast Zoey zitten die haar totaal negeerde en verder ging met Kyndall te weet ik veel met wat ze bezig was. Er kwam nog een meisje bij die vroeg of ze erbij mocht. Weer een laatstejaars gryffindor. Ik krijg zo het gevoel dat ik gryffindors aantrek lachte ik in mezelf. 'Waarom ook niet' zei ik met een lach. Ik hoopte dat dit de laatste was, het werd hier nogal vol. 'Katherine Bright, laatstejaars in ravenclaw' stelde ik mezelf voor aan de meisjes.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 13:06 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alison Dallas
    'Alison Dallas, Gryffindor,' zeg ik.
    Ik ga zitten en negeer de jongen en het meisje die nochal romantisch bezig zijn.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 13:06 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amelia Campbell
    Het meisje dat mij had binnengelaten begroete het nieuwe meisje. Was ik maar zo sociaal. Was ik maar niet zo verlegen. Was ik maar beter, dan zouden mijn ouders misschien niet doen wat ze nu doen.
    En nu is het genoeg. Ik mag er niet aan denken. Ik begon liedjes te zingen in mijn hoofd, alles om mijn ouders te vergeten. Zo was het altijd, in het begin van het schooljaar denk ik er het meest aan, maar het ging nooit weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Is er iemand die op mijn jongens wilt reageren?
    Ze zijn btw single. (;


    Me so good.

    Katherine Bright
    Ik zwaaide even voor het andere meisje haar gezicht om haar aandacht te trekken aangezien ze zichzelf nog niet had voorgesteld.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Gnome schreef:
    Is er iemand die op mijn jongens wilt reageren?
    Ze zijn btw single. (;

    ik zou wel willen maar ik zit nogal vast tusse die 5 meisjes en 1e jongen xD


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Gnome schreef:
    Is er iemand die op mijn jongens wilt reageren?
    Ze zijn btw single. (;

    Is het goed als het meisje een Slytherin is?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Amelia Campbell
    Plots verschijnt er een hand voor mijn ogen. Geschrokken krimp ik ineen. Klaar voor de pijn. Maar er kwam geen pijn. Ik keek weer op. Het meisje staarde me onderzoekend aan.
    "Euhm, Amelia Campbell, Grifoendor." mompelde ik. Hopend dat ze mijn reactie niet had gezien.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 13:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ashmore schreef:
    (...)
    Is het goed als het meisje een Slytherin is?

    Sure sure. Ik heb een Ravenclawer en een Gryffindor.


    Me so good.

    Ashmore schreef:
    (...)
    Is het goed als het meisje een Slytherin is?


    zou wel willen maar ik zit al in een coupé
    srry


    (bent trouwens van Grifoendor);)


    “To live will be an awfully big adventure.”