• Het probleem met de mails is verholpen! Dankjewel Rutger._O_ Als je toch nog geen mails binnenkrijgt of ergens nog problemen mee hebt, stuur ons dan een berichtje!

    Hallo hallo lieve leden,
    De afgelopen dagen zijn er weer problemen met het ontvangen van mails.
    De mails worden heel erg laat ontvangen of zelfs helemaal niet.

    We weten dat dit erg vervelend is, maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren.

    We hebben Rutger een mail gestuurd en nu is het wachten tot het weer goed werkt!
    Wij, de mods, weten op dit moment niet wat de oorzaak is en wanneer het weer opgelost is.
    Blijf dit topic in de gaten houden voor eventuele updates.

    Groetjes van de mods ^^

    P.s. Topic over dit onderwerp worden vanaf nu gesloten, voor vragen en opmerkingen kan je terecht in dit topic.

    Edit: Dit staat op Facebook:
    Quizlet.nl
    Problemen met Q-mail. Ga vandaag hard aan de slag om t op te lossen. Hoop dat hotmail een beetje meewerkt.

    Dus Rutger is er mee bezig!

    Hoe kan ik alsnog mails krijgen?
    Zie deze pagina

    'Een andere optie kan zijn om een e-mailadres bij Gmail te maken en je mail door te laten sturen naar je gebruikelijke provider. Gmail heeft namelijk amper problemen.'
    Via Gmail krijg je wél mail.

    Edit;Dit stond op 21 dec op Facebook

    Quizlet.nl
    Vandaag druk in de weer geweest met het mail-probleem. Als het goed is zou het binnenkort opgelost moeten zijn en aangezien we nu weten wat de oorzaak was zou hotmail ons voortaan niet meer moeten blokkeren!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2011 - 12:57 ]

    Bij een aantal van mijn lezers krijg ik ook de vraag of ik een berichtje in 't gastenboek wil plaatsen, omdat ze van mijn verhaal (g-mail en hotmail) geen mail krijgen, maar bij andere verhalen dan weer wel.


    En ik zelf krijg nog wel steeds mailtjes, maar dan soms dubbel, ook vreemd! ^^


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    D:
    Ik krijg nu weer geen mailtjes *huilt*


    I'm in love with you and all your little things

    ik wel:O


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb hotmail en ik krijg mails :D


    Define "good".

    Ik krijg maar sommige mailtjes,
    dan heb ik 1 mailtje, terwijl het er meestal vijf zijn ongeveer, en dan kijk ik bij mij abonnementen en dan staat er ineens eentje bovenaan waar ik geen mail van kreeg.. D:


    I'm in love with you and all your little things

    Eerder had ik al gemeld dat mijn lezers van mijn verhalen geen mailtjes meer kregen.
    Maar inmiddels krijg ik zelf ook geen mailtjes meer, van alles niet.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Sinds vandaag krijg ik nergens meer mailtjes van.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik krijg sinds vandaag ook geen mail meer.
    Best vervelend,
    misschien moeten jullie nog maar eens contact opnemen met Hotmail of zo?


    Confession is always weakness, The grave soul keeps its own secrets and takes its own punishment in silence. Dorothy Dix

    BeautyBitch schreef:
    ik krijg sinds vandaag ook geen mail meer.
    Best vervelend,
    misschien moeten jullie nog maar eens contact opnemen met Hotmail of zo?

    Ik krijg ook geen mailtjes meer :'(


    Be yourself in every situation

    Ik kreeg eerst van sommige stories geen mailtjes meer en nu helemaal geen mailtjes meer..

    Explain schreef:
    Ik kreeg eerst van sommige stories geen mailtjes meer en nu helemaal geen mailtjes meer..

    idd, ik had echt een week lang van sommmige stories wel en van andere niet en nu helemaal niks meer (huil)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    en een abbo


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik ontvang ook geen mails meer en ik kreeg een pb waarin stond dat alle mailtjes teruggestuurd werden en dat dit misschien kwam omdat mijn inbox van hotmail te vol zat. Maar dat laatste klopt niet en ik heb opnieuw ingesteld dat ik alles per mail wil ontvangen maar dit is dus nog steeds niet het geval. (cat)

    Ik krijg geen mailtjes meer. (cat) again. en mn inbox van hotmail is helemaal leeg, dus...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.