• Het probleem met de mails is verholpen! Dankjewel Rutger._O_ Als je toch nog geen mails binnenkrijgt of ergens nog problemen mee hebt, stuur ons dan een berichtje!

    Hallo hallo lieve leden,
    De afgelopen dagen zijn er weer problemen met het ontvangen van mails.
    De mails worden heel erg laat ontvangen of zelfs helemaal niet.

    We weten dat dit erg vervelend is, maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren.

    We hebben Rutger een mail gestuurd en nu is het wachten tot het weer goed werkt!
    Wij, de mods, weten op dit moment niet wat de oorzaak is en wanneer het weer opgelost is.
    Blijf dit topic in de gaten houden voor eventuele updates.

    Groetjes van de mods ^^

    P.s. Topic over dit onderwerp worden vanaf nu gesloten, voor vragen en opmerkingen kan je terecht in dit topic.

    Edit: Dit staat op Facebook:
    Quizlet.nl
    Problemen met Q-mail. Ga vandaag hard aan de slag om t op te lossen. Hoop dat hotmail een beetje meewerkt.

    Dus Rutger is er mee bezig!

    Hoe kan ik alsnog mails krijgen?
    Zie deze pagina

    'Een andere optie kan zijn om een e-mailadres bij Gmail te maken en je mail door te laten sturen naar je gebruikelijke provider. Gmail heeft namelijk amper problemen.'
    Via Gmail krijg je wél mail.

    Edit;Dit stond op 21 dec op Facebook

    Quizlet.nl
    Vandaag druk in de weer geweest met het mail-probleem. Als het goed is zou het binnenkort opgelost moeten zijn en aangezien we nu weten wat de oorzaak was zou hotmail ons voortaan niet meer moeten blokkeren!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2011 - 12:57 ]

    Word hier eigenlijk nog iets aan gedaan ofzo?

    Geen die


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Explain schreef:
    Word hier eigenlijk nog iets aan gedaan ofzo?

    Ja rutger was er een paar dagen geleden sowieso nog mee bezig.

    Telkens als ik een hoofdstuk activeer, laad hij de pagina niet zeg maar. Hij blijft gewoon wit. Daarna kan je wel gewoon dat hoofdstuk lezen...
    Is daar niet iets aan de hand?


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tumble schreef:
    Telkens als ik een hoofdstuk activeer, laad hij de pagina niet zeg maar. Hij blijft gewoon wit. Daarna kan je wel gewoon dat hoofdstuk lezen...
    Is daar niet iets aan de hand?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    iedereen zit hier dan wel te klagen dat ze geen mails krijgen, of wel, maar denken jullie allemaal dat het helpt, door te zeggen dat je geen mails krijgt?
    ik krijg ook geen mails, daar niet van, maar het helpt niet om dat in een reactie te zetten.
    Rutger is er dus blijkbaar mee bezig, het helpt niet om te zeggen dat je geen mails krijgt....


    The whole world is changing, but I stay myself!!

    1 keer zeggen is al genoeg hoor je hoeft het niet een paar keer te gaan lopen zeggen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik krijg helemaal geen mailtjes meer. Nou is mijn hotmail inbox uitgestorven..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    zet om in pb


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik krijg ook geen berichtjes van mijn abonnementen in mijn inbox.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik krijg bij dit topic alleen PB's als GRRRRR berichten plaatst.


    Define "good".

    Is het normaal dat ik telkens een pb krijg dat al mijn mails van hotmail teruggestuurd worden?

    Ik krijg van idereen via pb´s ook als iemand een Quiz maak


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Tumble schreef:
    Telkens als ik een hoofdstuk activeer, laad hij de pagina niet zeg maar. Hij blijft gewoon wit. Daarna kan je wel gewoon dat hoofdstuk lezen...
    Is daar niet iets aan de hand?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik krijg van idereen via pb´s ook als iemand een Quiz maak


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.