• Het probleem met de mails is verholpen! Dankjewel Rutger._O_ Als je toch nog geen mails binnenkrijgt of ergens nog problemen mee hebt, stuur ons dan een berichtje!

    Hallo hallo lieve leden,
    De afgelopen dagen zijn er weer problemen met het ontvangen van mails.
    De mails worden heel erg laat ontvangen of zelfs helemaal niet.

    We weten dat dit erg vervelend is, maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren.

    We hebben Rutger een mail gestuurd en nu is het wachten tot het weer goed werkt!
    Wij, de mods, weten op dit moment niet wat de oorzaak is en wanneer het weer opgelost is.
    Blijf dit topic in de gaten houden voor eventuele updates.

    Groetjes van de mods ^^

    P.s. Topic over dit onderwerp worden vanaf nu gesloten, voor vragen en opmerkingen kan je terecht in dit topic.

    Edit: Dit staat op Facebook:
    Quizlet.nl
    Problemen met Q-mail. Ga vandaag hard aan de slag om t op te lossen. Hoop dat hotmail een beetje meewerkt.

    Dus Rutger is er mee bezig!

    Hoe kan ik alsnog mails krijgen?
    Zie deze pagina

    'Een andere optie kan zijn om een e-mailadres bij Gmail te maken en je mail door te laten sturen naar je gebruikelijke provider. Gmail heeft namelijk amper problemen.'
    Via Gmail krijg je wél mail.

    Edit;Dit stond op 21 dec op Facebook

    Quizlet.nl
    Vandaag druk in de weer geweest met het mail-probleem. Als het goed is zou het binnenkort opgelost moeten zijn en aangezien we nu weten wat de oorzaak was zou hotmail ons voortaan niet meer moeten blokkeren!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2011 - 12:57 ]

    Hehehe. Ik krijg ook geen PB's op Quizlet, terwijl ik dat wel heb ingesteld. (krul)
    Alleen nog maar van reacties, maar niet van hoofdstukken.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 23:23 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    ik heb hotmail, en dat deed het niet, dus toen ging ik eergisteren over naar gmail, maar dat deed het ook niet dus heb ik op pb ingesteld maar dat doet het OOK niet!
    ik kreeg vanochtend 2 pb's 1 van een forumbericht en 1 van een nieuw hoofdstuk, maar toen ik ging kijken was er veel meer geactiveerd...(huil)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    KerstKrull schreef:
    Oke, even voor de duidelijkheid, zijn er nog mensen die wél mail ontvangen? En ontvang je dat dan via gmail, hotmail of iets anders?


    Ik krijg mails via gmail (:


    I changed.

    Ik ontvang zowel via hotmail als gmail niets.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hè, ik krijg nu wél weer mails!
    Okee, ik snap hier helemaal niets van...


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    Ik ontvang niks, via G-mail. Terwijl ik die toch juist een tijdje geleden had ingesteld omdat díé het juist wel deed :/


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    Hè??
    Ik snap er niets meer van...
    Nadat het was 'opgelost' heb ik iets van 3 dagen wél mijn mail via Hotmail gehad, en daarna gewoon niet meer...

    Heb gelezen dat Hotmail ze niet accepteerd,
    maar Gmail doet het blijkbaar ook niet??


    'Why shouldn't truth be stranger than fiction? Fiction, after all, has to make sense' - Mark Twain

    Ik denk dat het niet komt doordat de mails niet aankomen, maar niet verzonden worden. Anders zouden ze toch wel aankomen in je inbox, maar dat gebeurt bij mij ook niet.
    En de meesten zeggen ook een wit scherm te krijgen wanneer ze op 'hoofdstuk activeren' te hebben geklikt.
    Dus misschien komt het daardoor?
    Want bij je outbox kun je zien, waar je PB's naar toegestuurd zijn en bij mij is er in dit geval één persoon die die ontvangen heeft, terwijl ik iets van 50 abo's heb. Lijkt me niet dat er maar één persoon is, die zijn instelling op 'Bij nieuw hoofdstuk geschreven, via PB ontvangen' heeft staan.

    ?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 20:48 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    Ik denk dat het niet komt doordat de mails niet aankomen, maar niet verzonden worden. Anders zouden ze toch wel aankomen in je inbox, maar dat gebeurt bij mij ook niet.
    En de meesten zeggen ook een wit scherm te krijgen wanneer ze op 'hoofdstuk activeren' te hebben geklikt.
    Dus misschien komt het daardoor?
    Want bij je outbox kun je zien, waar je PB's naar toegestuurd zijn en bij mij is er in dit geval één persoon die die ontvangen heeft, terwijl ik iets van 50 abo's heb. Lijkt me niet dat er maar één persoon is, die zijn instelling op 'Bij nieuw hoofdstuk geschreven, via PB ontvangen' heeft staan.

    ?


    Zou nog goed kunnen.
    Ik heb de laatste vier dagen ook geen mails meer ontvangen terwijl ik wel hs'en heb.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb sinds vrijdag geen mails meer gekregen(kpn)
    Net kreeg ik opeens 20 mailtjes, maar dat was alleen met reacties van ook al een week geleden. Geen nieuwe hoofdstukken. Heel raar.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik krijg nu weer wel emails


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    ik krijg nu weer wel emails


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik krijg alleen mails van reacties, maar niet van hoofdstukken.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik alleen van reacties op topics.. pb's, gb's en abo's werken nog niet


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik krijg mails van hoofdstukken en pb's. maar ik doe het voortaan ook via gmail toen ik erachter kwam dat hotmail daarmee weer tegenwerkte


    Live your're life like it is the last day you wil ever see