• Het probleem met de mails is verholpen! Dankjewel Rutger._O_ Als je toch nog geen mails binnenkrijgt of ergens nog problemen mee hebt, stuur ons dan een berichtje!

    Hallo hallo lieve leden,
    De afgelopen dagen zijn er weer problemen met het ontvangen van mails.
    De mails worden heel erg laat ontvangen of zelfs helemaal niet.

    We weten dat dit erg vervelend is, maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren.

    We hebben Rutger een mail gestuurd en nu is het wachten tot het weer goed werkt!
    Wij, de mods, weten op dit moment niet wat de oorzaak is en wanneer het weer opgelost is.
    Blijf dit topic in de gaten houden voor eventuele updates.

    Groetjes van de mods ^^

    P.s. Topic over dit onderwerp worden vanaf nu gesloten, voor vragen en opmerkingen kan je terecht in dit topic.

    Edit: Dit staat op Facebook:
    Quizlet.nl
    Problemen met Q-mail. Ga vandaag hard aan de slag om t op te lossen. Hoop dat hotmail een beetje meewerkt.

    Dus Rutger is er mee bezig!

    Hoe kan ik alsnog mails krijgen?
    Zie deze pagina

    'Een andere optie kan zijn om een e-mailadres bij Gmail te maken en je mail door te laten sturen naar je gebruikelijke provider. Gmail heeft namelijk amper problemen.'
    Via Gmail krijg je wél mail.

    Edit;Dit stond op 21 dec op Facebook

    Quizlet.nl
    Vandaag druk in de weer geweest met het mail-probleem. Als het goed is zou het binnenkort opgelost moeten zijn en aangezien we nu weten wat de oorzaak was zou hotmail ons voortaan niet meer moeten blokkeren!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2011 - 12:57 ]

    Ik zag net dat ik een heleboel hoofdstukken heb gemist van een heel goed verhaal :c Werkt gmail nu wel?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik zag net dat ik een heleboel hoofdstukken heb gemist van een heel goed verhaal :c Werkt gmail nu wel?

    als het goed is wel ja. tenminste, ik krijg mails


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    BigBanana schreef:
    (...)
    als het goed is wel ja. tenminste, ik krijg mails

    Ok, dan ga ik terug overschakelen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    oke ik krijg nu WEER geen mail van Q sinds 16 december
    wat is er dan aan de hand?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik krijg ook geen mailtjes meer, soms zelfs niet met PB.

    ik krijg helemaa niks
    terwijl ikk hier een abo op deze forum heb maar ik krijg een mail ervn dat e en reactie is gekomen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb een gmail account aangemaakt, maar zelfs die doet het niet.


    I'm in love with you and all your little things

    Ik kreeg geen mailtjes meer, dus stelde ik notificaties in op PB, maar dat doet het blijkbaar ook niet... Is er misschien iets mis met het doorgeven van notificaties zelf nu Rutger die nieuwe functie heeft gemaakt voor het doorgeven van notificaties? Ik ben niet goed met computers, but this seems pretty obvious to me...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ik weet zeker dat de mods dit lezen en hun best doen mensjes :]
    dont worry, rutger doet ook wat hij kan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oke, even voor de duidelijkheid, zijn er nog mensen die wél mail ontvangen? En ontvang je dat dan via gmail, hotmail of iets anders?

    Ik ontvang nog steeds geen mails, heb een mailaccount van home, dus @home.nl

    KerstKrull schreef:
    Oke, even voor de duidelijkheid, zijn er nog mensen die wél mail ontvangen? En ontvang je dat dan via gmail, hotmail of iets anders?


    Ik kreeg eerst wel mails, toen iedereen ze niet meer kreeg, maar nu ineens ook niet! Ik gebruik Gmail!
    Gelukkig doet mijn PB het wel(H)


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    Ik kreeg eerst wel mails, toen iedereen ze niet meer kreeg, maar nu ineens ook niet! Ik gebruik Gmail!
    Gelukkig doet mijn PB het wel(H)


    Sorrrym ik was nog geen abbo van dit topic:$

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 20:59 ]


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    Ik heb nu al een tijdje Gmail, en die doet het nu ook niet meer..


    There's nothing like us.

    KerstKrull schreef:
    Oke, even voor de duidelijkheid, zijn er nog mensen die wél mail ontvangen? En ontvang je dat dan via gmail, hotmail of iets anders?


    Heb normaal hotmail maar daar doet ie het niet heb net ingesteld op pb kreeg daar net wel een mailtje in gelukkig


    Be yourself in every situation