• Het probleem met de mails is verholpen! Dankjewel Rutger._O_ Als je toch nog geen mails binnenkrijgt of ergens nog problemen mee hebt, stuur ons dan een berichtje!

    Hallo hallo lieve leden,
    De afgelopen dagen zijn er weer problemen met het ontvangen van mails.
    De mails worden heel erg laat ontvangen of zelfs helemaal niet.

    We weten dat dit erg vervelend is, maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren.

    We hebben Rutger een mail gestuurd en nu is het wachten tot het weer goed werkt!
    Wij, de mods, weten op dit moment niet wat de oorzaak is en wanneer het weer opgelost is.
    Blijf dit topic in de gaten houden voor eventuele updates.

    Groetjes van de mods ^^

    P.s. Topic over dit onderwerp worden vanaf nu gesloten, voor vragen en opmerkingen kan je terecht in dit topic.

    Edit: Dit staat op Facebook:
    Quizlet.nl
    Problemen met Q-mail. Ga vandaag hard aan de slag om t op te lossen. Hoop dat hotmail een beetje meewerkt.

    Dus Rutger is er mee bezig!

    Hoe kan ik alsnog mails krijgen?
    Zie deze pagina

    'Een andere optie kan zijn om een e-mailadres bij Gmail te maken en je mail door te laten sturen naar je gebruikelijke provider. Gmail heeft namelijk amper problemen.'
    Via Gmail krijg je wél mail.

    Edit;Dit stond op 21 dec op Facebook

    Quizlet.nl
    Vandaag druk in de weer geweest met het mail-probleem. Als het goed is zou het binnenkort opgelost moeten zijn en aangezien we nu weten wat de oorzaak was zou hotmail ons voortaan niet meer moeten blokkeren!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2011 - 12:57 ]

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Dat kan ook. Maar ik heb de mailtjes van gisteren nog steeds niet. Ik ben niet zo'n zeur, maar dat vind ik persoonlijk wel veel vertraging.

    Oké, nee, die van mij kwamen wel eerder dan dat. Ligt eraan hoe laat natuurlijk. (:


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Oké, nee, die van mij kwamen wel eerder dan dat. Ligt eraan hoe laat natuurlijk. (:

    Nu ja, ik wacht wel gewoon. :') Als ik gastenboekberichten heb of pb's, zie ik het vanzelf wel. En reacties lees ik wel een keer.


    I can't even think straight.

    Euh...mijn mails hebben een tijdje terug gewerkt, maar nu lijken ze het opnieuw niet meer te doen...
    Heeft nog iemand dat? ö


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    nou bij komen ze volop
    58 emails


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Unnoted schreef:
    Euh...mijn mails hebben een tijdje terug gewerkt, maar nu lijken ze het opnieuw niet meer te doen...
    Heeft nog iemand dat? ö


    Bij mij nu ook.

    Eerst deden ze het een tijdje niet. Dan wel en nu niet meer :(


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    en zometeen bij mij ook niet meer


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik krijg heel weinig mail van quizlet, dus voor mij maakt het niet veel uit.

    Lang leve Gmail(H)


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    Ja Gmail is ook niet perfect hoor
    want ik krijg ook geen mailtjes daarop


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oooh, ik wel...


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    Ik heb alleen de oude emailtjes van een hele tijd geleden
    Ik weet niet waar ik die nieuwe mailtjes kan vinden
    kun je me het uitleggen?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Nouu, ik weet niet precies wat je bedoelt...
    Als ik naar Gmail ga dan staan in postvak IN mailtjes van Quizlet, ik snap het dus ook niet echt:$


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    okixd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Sinds ik met Gmail werkte werkte het, maar nu begint hij al een paar dagen veel minder te sturen dan dat er gestuurd zou moeten worden, weet iemand hoe dit kan?


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!