• Volgens mijn vriendinnen, nou ja volgens een paar. Omdat zij geld terug moeten betalen aan hun ouders als ze iets van hun krijgen en ik niet.
    Mijn moeder vind het gewoon een raar idee dat ik haar geld moet terug betalen als ze iets voor me koopt. En blijkbaar ben ik daarom verwend inclusief omdat ik echte Uggs heb 'gekregen'. En het niet heb betaald met mijn eigen geld. Wat ik overigens niet heb, omdat ik maar tien euro per week krijg en dat dus voor mezelf houd en er kleine spulletjes van koop aangezien mijn moeder kleding, schoenen enzo voor me koopt. En omdat mijn moeder dat voor me koopt inclusief mobieltje ben ik dus blijkbaar verwend volgens mijn vriendinnen die ik pas een paar maanden ken. Ik heb trouwens pas een baantje alleen kap er mee omdat het stront saai is geworden en ik net zoveel mee verdien denk ik als wanneer ik niks doe en mijn zak geld krijg -.- Laatst voor gym, nam ik mijn mobiel mee naar de zaal om hem in het bewaar-tasje te stoppen. En toen vonden ze het blijkbaar heel knap dat er alleen maar een paar kleine krasjes op zaten.
    Ik : 'Ik heb hem nu ongeveer 2 jaar'
    Vriendin: 'Wow, hij is nog helemaal goed.'
    Ik : 'Ik ben zuinig op mijn mobieltjes. In de eerste had ik eerst een andere en toen kreeg ik halverwege het jaar deze. En die heb ik tot en met nu.'
    Vriendin: 'Hoezo krijg jij een mobiel?' 'verwend nest dat je bent' xd( Dat zeggen we wel meestal voor de grap tegen elkaar)
    Wat vraag jij uberhaubt voor je verjaardag als je alles toch al zomaar krijgt?
    Ik : 'Boeken(sinds kort), maar ik vraag juist helemaal niet zoveel aan mijn ouders.'
    Vriendin: 'Ja, omdat je toch alles al hebt'
    Ik: 'Ik heb helemaal niet alles' xd

    Blijkbaar mag ik het woord : Krijgen niet meer zeggen in welke tijd dan ook xd

    Ze zijn wel aardig hoor, maar ik kan er voor de rest niks aan doen dat ik zelf niks hoef te betalen, mijn ouders zijn niet eens rijk of zo. Zelf ben ik sowieso geen kreng of zo, ik denk wel redelijk nuchter. En wil alleen iets als ik het echt nodig heb.

    Zijn jullie ooit verwend genoemt door vrienden/familie? :3


    Respect als je dit gezeik allemaal hebt gelezen(cat)


    =

    Met veertig euro per maand mag je best tevreden zijn vind ik :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Mja, ik ben ook verwend.
    Beter verwend dan verwaarloosd *O*


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik vind je niet echt verwend (;

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:15 ]


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Laat ze.
    Je ouders beslissen zelf wat ze je wel en niet willen geven. Het zou dom van je zijn als je het zou afslaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ze klinken erg jaloers.
    Maar gewoon negeren dat soort commentaar.
    Ik word ook verwend genoemd en dat kan me geen reet schelen.

    Ik vind tien euro per week best wel veel, eigenlijk. En mijn ouders zeggen sneller dat ik wel wat meer mag vragen dan dat ik verwend ben xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    alleen door mijn ouders zelf wordt ik verwend genoemd. xd
    maar dat is niet zo, ik krijg helemaal niet zo veel...
    maar inderdaad, het is erg stom dat jouw vriendinnen dan zo irritant tegen jou doen, jij kan er niet aan doen dat jij dat allemaal krijgt en zij niet, en je schept er ook niet over op, dus ze moeten niet zeuren. (:
    alleen 1 dingetje... 10 euro per week is - volgens mij - wel veel hoor. ;o
    ik krijg 'maar' 5, en dat 'vergeten' ze dan nog vaak te geven, en ik koop er soms ook kleren mee.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    ghehe, bedankt voor je respect^^

    Maar c'mon je kunt niet toegeven dat je heel veel dingen krijgt. Dat zouden mn ouders me nooit geven. Of er geld voor geven om zulke dingen als uggs te kopen - hoef ik ook niet want ik vind ze lelijk:X. Anyway ik krijg 2 euro zakgeld in de week en als ik met mn vriendinnen naar de stad ga om te shoppen voor een nieuw seizoen, krijg ik 50 eurootjes mee en daar moet ik het maar mee doen. Leer je wel goedkoop van de shoppen :)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Maar 10 euro per week :W ? Ik krijg niet eens zakgeld, ik moet zelf werken voor geld.
    Voor de rest vind ik je niet verwend overkomen hoor, gewoon negeren die vriendinnen.


    i put the fun in funeral

    Ik ben nooit verwend genoemd, maar mijn vrienden krijgen meestal meer dan ik. Althans met grote dingen.
    Echt verwent vind ik je niet, maar ik snap je vriendin opzicht wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze noemen mij ook verwend omdat mijn moeder mijn boterhammen smeert voor me als ik naar school ga, het voor me opneemt als ik voor niets moet corveëen of strafwerk moeten maken en kleding voor me koopt. Ik krijg dan ook geen zakgeld of kleedgeld of zo, maar alsnog vinden ze me een verwend nest. Slaat nergens op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ach, mij noemden ze ook wel eens verwend. Mijn vader rijdt toevallig een Porsche, en bij mijn ouders thuis hebben een sauna, en zwembad in de tuin. Maar mijn ouders werken allebei kei hard voor wat ze hebben, en ook zij zitten vaak genoeg in een geld-crisis. Alleen dát is natuurlijk niet wat de mensen van buitenaf zien. Ach, trek je er zo min mogelijk van aan, hoe meer aandacht je er aan gaat verspillen, hoe langer ze door gaan met zeggen dat je verwend bent. Zolang jij zelf de waarheid weet, is het prima. Er is maar één iemand aan wie je verantwoording hoeft af te leggen, en dat is aan jezelf.
    Tegenwoordig word ik trouwens niet meer verwend genoemd. Als mensen zien dat ik en mijn vriend ook voor alles kei hard moeten werken, en ik niet terug kan vallen op mijn ouders, bekijken mensen ineens alles heel anders...

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:25 ]


    Bad decisions make good stories.

    Ik snap wat je voelt.
    Been there :/
    Soms heb ik wel zo iets van: goh, dat wil ik graag, maar dan heb ik kort daar voor al iets gekregen ofzo, en dan betaal ik het wel terug, maar das niet zo vaak (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik vind dat je verwend bent, want je krijgt (maar, zeg je zelf.) 10 euro per week aan zakgeld, en ik 15 euro per maand. en je ouders kunnen echte uggs betalen. je hebt vast ook tientallen adidas vesten.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:42 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik ben vroeger wel heel erg verwend door mijn opa en oma, omdat ze het zielig vonden dat mijn pa alcoholist was. Nu niet meer, zowel papa als opa en oma hebben 't niet zo breed, ik koop bijna al mijn kleren op de rommelmarkt en daar heb ik vrede mee. Tenminste iets unieks en dingen die niet iedereen heeft.
    Mijn oom is dan wel zo lief dat ik voor mijn 17e verjaardag maar de helft van mijn piercing hoef te betalen, ben er alleen nog niet over uit wat voor piercing ik wil. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'