• Volgens mijn vriendinnen, nou ja volgens een paar. Omdat zij geld terug moeten betalen aan hun ouders als ze iets van hun krijgen en ik niet.
    Mijn moeder vind het gewoon een raar idee dat ik haar geld moet terug betalen als ze iets voor me koopt. En blijkbaar ben ik daarom verwend inclusief omdat ik echte Uggs heb 'gekregen'. En het niet heb betaald met mijn eigen geld. Wat ik overigens niet heb, omdat ik maar tien euro per week krijg en dat dus voor mezelf houd en er kleine spulletjes van koop aangezien mijn moeder kleding, schoenen enzo voor me koopt. En omdat mijn moeder dat voor me koopt inclusief mobieltje ben ik dus blijkbaar verwend volgens mijn vriendinnen die ik pas een paar maanden ken. Ik heb trouwens pas een baantje alleen kap er mee omdat het stront saai is geworden en ik net zoveel mee verdien denk ik als wanneer ik niks doe en mijn zak geld krijg -.- Laatst voor gym, nam ik mijn mobiel mee naar de zaal om hem in het bewaar-tasje te stoppen. En toen vonden ze het blijkbaar heel knap dat er alleen maar een paar kleine krasjes op zaten.
    Ik : 'Ik heb hem nu ongeveer 2 jaar'
    Vriendin: 'Wow, hij is nog helemaal goed.'
    Ik : 'Ik ben zuinig op mijn mobieltjes. In de eerste had ik eerst een andere en toen kreeg ik halverwege het jaar deze. En die heb ik tot en met nu.'
    Vriendin: 'Hoezo krijg jij een mobiel?' 'verwend nest dat je bent' xd( Dat zeggen we wel meestal voor de grap tegen elkaar)
    Wat vraag jij uberhaubt voor je verjaardag als je alles toch al zomaar krijgt?
    Ik : 'Boeken(sinds kort), maar ik vraag juist helemaal niet zoveel aan mijn ouders.'
    Vriendin: 'Ja, omdat je toch alles al hebt'
    Ik: 'Ik heb helemaal niet alles' xd

    Blijkbaar mag ik het woord : Krijgen niet meer zeggen in welke tijd dan ook xd

    Ze zijn wel aardig hoor, maar ik kan er voor de rest niks aan doen dat ik zelf niks hoef te betalen, mijn ouders zijn niet eens rijk of zo. Zelf ben ik sowieso geen kreng of zo, ik denk wel redelijk nuchter. En wil alleen iets als ik het echt nodig heb.

    Zijn jullie ooit verwend genoemt door vrienden/familie? :3


    Respect als je dit gezeik allemaal hebt gelezen(cat)


    =

    Zazu schreef:
    Ik vind je niet echt verwend, hoor. :/ Een vriendin van me, díé is pas verwend. Iedere dag wordt ze door 'pappie' naar school gebracht, haar vader koopt vanalles voor haar, ze heeft een fucking zwémbad in de achtertuin, een vakantiehuisje in de tuin (incl. badkamer, slaapkamer, woonkamer, keuken, toilet en televisie), zes computers in de computerkamer, een restaurantkeuken, een normale keuken, een bar, twee badkamers, een inloopkast, televisie op haar kamer, een eigen paard (eigenlijk twee, en één leaspony), en echt nog teveel om op te noemen. Conclusie: compared to this, ben je echt niet verwend. :3

    o.o....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    .. Hmmm als dat verwend is.
    Aangenaam ;D

    Me ouders betalen ook mijn kleren schoenen school dingen en mobieltje.
    En hoef het niet terug te betalen.
    Kan misschien zijn omdat ik een zakgeld enzo krijg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmm, ja, ik ben verwend. Ik krijg zowat alles wat mijn hartje begeert, maar ik zou mezelf niet als arrogant bestempelen. :'D
    Ik krijg sowieso 75 euro per maand, dit omdat ik hard moet sparen voor mijn dure studie. Want de Rechtenstudie is niet bepaald goedkoop, haha. :'D
    En ach ja, ik heb er geen spijt van dat ik altijd alles krijg, ik ben juist heel zuinig op mijn eigen geld. ^^
    Ik wil later Dagobert Duck worden, met een eigen geldpakhuis. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zazu schreef:
    Ik vind je niet echt verwend, hoor. :/ Een vriendin van me, díé is pas verwend. Iedere dag wordt ze door 'pappie' naar school gebracht, haar vader koopt vanalles voor haar, ze heeft een fucking zwémbad in de achtertuin, een vakantiehuisje in de tuin (incl. badkamer, slaapkamer, woonkamer, keuken, toilet en televisie), zes computers in de computerkamer, een restaurantkeuken, een normale keuken, een bar, twee badkamers, een inloopkast, televisie op haar kamer, een eigen paard (eigenlijk twee, en één leaspony), en echt nog teveel om op te noemen. Conclusie: compared to this, ben je echt niet verwend. :3
    o.o....

    Het is niet altijd wat je krijgt maar ook hoe je er mee omgaat en die quote boven me is echt verwend en die gaat volgens mij ook erg slecht mee om.


    Shoganai i ne~

    Ezra schreef:
    Ze noemen mij ook verwend omdat mijn moeder mijn boterhammen smeert voor me als ik naar school ga, het voor me opneemt als ik voor niets moet corveëen of strafwerk moeten maken en kleding voor me koopt. Ik krijg dan ook geen zakgeld of kleedgeld of zo, maar alsnog vinden ze me een verwend nest. Slaat nergens op.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Je bent niet echt verwend. Ja, ik moet dan misschien wel mijn eigen mobiel kopen, en ik krijg iets van 24 euro per maand, en ik krijg niet zomaar uggs ofzo. Maar goed, het is absoluut niet belachelijk veel(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Die mensjes zijn gewoon jaloers. (bloos)


    26 - 02 - '16

    ik krijg ook veel. Ik ben alleen gewoon snel te vreden met alles. Ik hoef neit alles. Ik krijg 2 euro per week en ik folder. al het geld ga ik sparen voor later. laatst nog een preek waneer geef je nou eens iets uitxD
    Ik krijg mijn mobiel en laptop van mijn vaders werk. hij werkt bij gemeente en anders wordt het weggegooid:O


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben wel verwend volgens mij en ik weet dat sommigen me dan ook echt een verwend nest vinden, maar daar trek ik me mooi niets van aan. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind het niet verwend omdat je dingen krijgt van je ouders. Ze hebben nu eenmaal geen kinderen op de wereld gezet om ze te verwaarlozen. en daarbij heb je je mobiel al 2 jaar, ik kan wel mensen opnoemen die ieder jaar een nieuw eisen van hun ouders. Maar zelfs al ben je verwend, het is natuurlijk niet verkeerd. beter verwend dan verwaarloost toch :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Taize schreef:
    Mja, ik ben ook verwend.
    Beter verwend dan verwaarloosd *O*


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je krijgt 10 euro per week? Ik krijg 12 euro per maand.

    Maarja anyway, ligt er aan hoe vaak je iets krijgt, of je enigst kind bent enz.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je krijgt/hebt misschien iets meer dan gemiddelde kinderen, maar dat maakt je niet verwend. Ik vind pas dat je verwend bent, als je er echt mee pronkt.


    To infinity and beyond •

    Ja, maar dat klopt ook wel (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    'maar' 10 euro per week?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.