• Volgens mijn vriendinnen, nou ja volgens een paar. Omdat zij geld terug moeten betalen aan hun ouders als ze iets van hun krijgen en ik niet.
    Mijn moeder vind het gewoon een raar idee dat ik haar geld moet terug betalen als ze iets voor me koopt. En blijkbaar ben ik daarom verwend inclusief omdat ik echte Uggs heb 'gekregen'. En het niet heb betaald met mijn eigen geld. Wat ik overigens niet heb, omdat ik maar tien euro per week krijg en dat dus voor mezelf houd en er kleine spulletjes van koop aangezien mijn moeder kleding, schoenen enzo voor me koopt. En omdat mijn moeder dat voor me koopt inclusief mobieltje ben ik dus blijkbaar verwend volgens mijn vriendinnen die ik pas een paar maanden ken. Ik heb trouwens pas een baantje alleen kap er mee omdat het stront saai is geworden en ik net zoveel mee verdien denk ik als wanneer ik niks doe en mijn zak geld krijg -.- Laatst voor gym, nam ik mijn mobiel mee naar de zaal om hem in het bewaar-tasje te stoppen. En toen vonden ze het blijkbaar heel knap dat er alleen maar een paar kleine krasjes op zaten.
    Ik : 'Ik heb hem nu ongeveer 2 jaar'
    Vriendin: 'Wow, hij is nog helemaal goed.'
    Ik : 'Ik ben zuinig op mijn mobieltjes. In de eerste had ik eerst een andere en toen kreeg ik halverwege het jaar deze. En die heb ik tot en met nu.'
    Vriendin: 'Hoezo krijg jij een mobiel?' 'verwend nest dat je bent' xd( Dat zeggen we wel meestal voor de grap tegen elkaar)
    Wat vraag jij uberhaubt voor je verjaardag als je alles toch al zomaar krijgt?
    Ik : 'Boeken(sinds kort), maar ik vraag juist helemaal niet zoveel aan mijn ouders.'
    Vriendin: 'Ja, omdat je toch alles al hebt'
    Ik: 'Ik heb helemaal niet alles' xd

    Blijkbaar mag ik het woord : Krijgen niet meer zeggen in welke tijd dan ook xd

    Ze zijn wel aardig hoor, maar ik kan er voor de rest niks aan doen dat ik zelf niks hoef te betalen, mijn ouders zijn niet eens rijk of zo. Zelf ben ik sowieso geen kreng of zo, ik denk wel redelijk nuchter. En wil alleen iets als ik het echt nodig heb.

    Zijn jullie ooit verwend genoemt door vrienden/familie? :3


    Respect als je dit gezeik allemaal hebt gelezen(cat)


    =

    Jij krijgt wel een pak meer dan ik denk ik, maar ik vind jou niet verwend overkomen, dus het zit wel goed. :-)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Gaat serieus iedereen facking zeuren over zijn verdomse zakgeld? Grow up people, iedereen heeft andere ouders jfc. Ik vind je totaal niet verwend, want zoals ik merk hoe jij met je gsm omgaat, toont dat juist dat je niet verwend bent.


    Olive

    Cockney schreef:
    Laat ze.
    Je ouders beslissen zelf wat ze je wel en niet willen geven. Het zou dom van je zijn als je het zou afslaan.


    Ivar Oosterloo.

    Oh, ja, daar heb ik een hekel aan: hokjesproppers. Zodra je een enigst kind bent ben je verwend, snibbig en een Draco Malfoy look-a-like. Nope. I've learned it the hard way, zelfs al krijg ik de meeste dingen van mijn ouders. Cadeau's zijn er om gegeven te worden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cockney schreef:
    Laat ze.
    Je ouders beslissen zelf wat ze je wel en niet willen geven. Het zou dom van je zijn als je het zou afslaan.


    Ik ben 14 en moet me eigen mobiel betalen (behalve beltegoed 10euro eens in de 3maanden). Ik wil dus een mobiel voor 90euro en ik heb nu al 25euro gespaard nog 65 te gaan :'D nog 4/5 maanden te gaan :C (4maanden als ik zakgeld 1 maand binnen hou of wat geld krijg van familie)


    Shoganai i ne~

    Ik noem dat verwend jah. Maar iedereen die zakgeld e.d. krijgt, is verwend. Ik ook. Moet je eens met derdewereldlanden vergelijken. Tegenover hun zijn we zeker verwend.

    Ik zou zeggen: geniet nog van de verwennerij want als je zelf helemaal grown up bent, ga je niet meer zo hard verwend worden. Geloof me maar. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    xRidiculus schreef:
    Volgens mij ligt het een beetje aan je leeftijd hoeveel zakgeld je krijgt.
    Aangezien ik pas 14 ben geworden (30 juni)...

    Ik ben 17 en krijg 25 per maand. Dus ja, je bent wel redelijk verwend als je ouders naast dat zakgeld ook nog alles voor je betalen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Chimera schreef:
    Ze klinken erg jaloers.
    Maar gewoon negeren dat soort commentaar.
    Ik word ook verwend genoemd en dat kan me geen reet schelen.


    There's power in the words you whisper.

    Weet je, mijn moeder vindt het leuk om me af en toe een cadeautje te geven. Het maakt me niets uit wat anderen daarvan denken, ik ben ik en zij zijn zij. Get over it.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cockney schreef:
    Laat ze.
    Je ouders beslissen zelf wat ze je wel en niet willen geven. Het zou dom van je zijn als je het zou afslaan.


    26 - 02 - '16

    Ik vind je niet verwend. Ik krijg kleedgeld 60 euro per maand, mijn ouders betalen 10 euro aan mijn abonnement mee en ik krijg soms ook nog dingen van ze.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zijn jullie ooit verwend genoemt door vrienden/familie?


    Maha, ik ben 10, ik heb een mobiel van 181,00, een tas van 40,00, laarzen van 50,00 en een abonnement van 50,00.

    ;p.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Priemgetal schreef:
    Oh, ja, daar heb ik een hekel aan: hokjesproppers. Zodra je een enigst kind bent ben je verwend, snibbig en een Draco Malfoy look-a-like. Nope. I've learned it the hard way, zelfs al krijg ik de meeste dingen van mijn ouders. Cadeau's zijn er om gegeven te worden.


    Haha :'D
    Ik heb nog 2 broers van 19 en 21 xd Maar die kopen alles zelf xd


    =

    Ik heb zelf ooit een vriendin een verwend nest genoemt en niet allen de rede dat ze alles zelf kreeg.Maar meer de manier hoe ze er mee omging tegen andere. En hoe ze tegen haar ouders deed als ze iets niet kreeg.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nah, ik ben nooit verwend genoemd. Ik noem juist eerder een vriendin van mij verwend, niet gemeen ofzo maar stiekem ben ik wel een beetje jaloers.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."