• Volgens mijn vriendinnen, nou ja volgens een paar. Omdat zij geld terug moeten betalen aan hun ouders als ze iets van hun krijgen en ik niet.
    Mijn moeder vind het gewoon een raar idee dat ik haar geld moet terug betalen als ze iets voor me koopt. En blijkbaar ben ik daarom verwend inclusief omdat ik echte Uggs heb 'gekregen'. En het niet heb betaald met mijn eigen geld. Wat ik overigens niet heb, omdat ik maar tien euro per week krijg en dat dus voor mezelf houd en er kleine spulletjes van koop aangezien mijn moeder kleding, schoenen enzo voor me koopt. En omdat mijn moeder dat voor me koopt inclusief mobieltje ben ik dus blijkbaar verwend volgens mijn vriendinnen die ik pas een paar maanden ken. Ik heb trouwens pas een baantje alleen kap er mee omdat het stront saai is geworden en ik net zoveel mee verdien denk ik als wanneer ik niks doe en mijn zak geld krijg -.- Laatst voor gym, nam ik mijn mobiel mee naar de zaal om hem in het bewaar-tasje te stoppen. En toen vonden ze het blijkbaar heel knap dat er alleen maar een paar kleine krasjes op zaten.
    Ik : 'Ik heb hem nu ongeveer 2 jaar'
    Vriendin: 'Wow, hij is nog helemaal goed.'
    Ik : 'Ik ben zuinig op mijn mobieltjes. In de eerste had ik eerst een andere en toen kreeg ik halverwege het jaar deze. En die heb ik tot en met nu.'
    Vriendin: 'Hoezo krijg jij een mobiel?' 'verwend nest dat je bent' xd( Dat zeggen we wel meestal voor de grap tegen elkaar)
    Wat vraag jij uberhaubt voor je verjaardag als je alles toch al zomaar krijgt?
    Ik : 'Boeken(sinds kort), maar ik vraag juist helemaal niet zoveel aan mijn ouders.'
    Vriendin: 'Ja, omdat je toch alles al hebt'
    Ik: 'Ik heb helemaal niet alles' xd

    Blijkbaar mag ik het woord : Krijgen niet meer zeggen in welke tijd dan ook xd

    Ze zijn wel aardig hoor, maar ik kan er voor de rest niks aan doen dat ik zelf niks hoef te betalen, mijn ouders zijn niet eens rijk of zo. Zelf ben ik sowieso geen kreng of zo, ik denk wel redelijk nuchter. En wil alleen iets als ik het echt nodig heb.

    Zijn jullie ooit verwend genoemt door vrienden/familie? :3


    Respect als je dit gezeik allemaal hebt gelezen(cat)


    =

    Ik krijg niet zo gek veel, mobieltjes e.d. zijn voor mijn eigen rekening, kledinggeld zit ingegrepen bij mijn maandbudget evenals het geld om eventueel een broodje op school te kopen te eten als ik in de stad eet en mijn zakgeld. Maar als ik met mijn moeder in de stad ben, zeg ik wel eens lief 'Mammie' en weet ik nog wel iets te bemachtigen. Ik ben neit verwend, maar op dat soort moment voel ik me wel verwend omdat ik iets extra's krijg.

    Ik vind 'verwend' zijn eerder een mentaal begrip als een chartaal begrip. Je kunt je verwend gedragen en het zijn. Maar mensen zullen zich sneller verwend gedragen als dat ze zijn en sowieso vind ik het bij jou ook nog wel meevallen hoor. Volgens mij is dat gewoon een laagje jaloezie :"D
    Mijn moeder: 'Als je ooit thuis komt met van die achterlijke pantoffels aan je poten die ze "UGG" 's noemen, ook al heb je ze zelf betaalt, hak ik persoonlijk je benen er af!'


    Let it come and let it be

    Hey, bru, 40 euro per maand is veel, en dat je Uggs krijgt, mag je je ouders ook wel dankbaar zijn. 'Maar' veertig euro per maand. Ik kreeg niks, nul, moest er voor werken. Je oogt wel verwend.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    xFresh schreef:
    alleen door mijn ouders zelf wordt ik verwend genoemd. xd
    maar dat is niet zo, ik krijg helemaal niet zo veel...
    maar inderdaad, het is erg stom dat jouw vriendinnen dan zo irritant tegen jou doen, jij kan er niet aan doen dat jij dat allemaal krijgt en zij niet, en je schept er ook niet over op, dus ze moeten niet zeuren. (:
    alleen 1 dingetje... 10 euro per week is - volgens mij - wel veel hoor. ;o
    ik krijg 'maar' 5, en dat 'vergeten' ze dan nog vaak te geven, en ik koop er soms ook kleren mee.


    Mijn 10 euros worden ook wel eens vergeten ;]


    =

    Hoewel 10 euro nog best wel wat is, vind ik je niet echt verwend of zo, ik krijg ook redelijk veel, maar een groot gedeelte moet ik ook zelf betalen.

    iemand uit me klas zit elke les te zeggen dat ik verwend ben en zo,

    Ik vind je niet echt verwend, hoor. :/ Een vriendin van me, díé is pas verwend. Iedere dag wordt ze door 'pappie' naar school gebracht, haar vader koopt vanalles voor haar, ze heeft een fucking zwémbad in de achtertuin, een vakantiehuisje in de tuin (incl. badkamer, slaapkamer, woonkamer, keuken, toilet en televisie), zes computers in de computerkamer, een restaurantkeuken, een normale keuken, een bar, twee badkamers, een inloopkast, televisie op haar kamer, een eigen paard (eigenlijk twee, en één leaspony), en echt nog teveel om op te noemen. Conclusie: compared to this, ben je echt niet verwend. :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zazu schreef:
    Ik vind je niet echt verwend, hoor. :/ Een vriendin van me, díé is pas verwend. Iedere dag wordt ze door 'pappie' naar school gebracht, haar vader koopt vanalles voor haar, ze heeft een fucking zwémbad in de achtertuin, een vakantiehuisje in de tuin (incl. badkamer, slaapkamer, woonkamer, keuken, toilet en televisie), zes computers in de computerkamer, een restaurantkeuken, een normale keuken, een bar, twee badkamers, een inloopkast, televisie op haar kamer, een eigen paard (eigenlijk twee, en één leaspony), en echt nog teveel om op te noemen. Conclusie: compared to this, ben je echt niet verwend. :3


    Wtf 0,0
    Ik fiets door sneeuw/wind en regen naar school. Maar dat is ook omdat ik het zelf wil en ik houd ook wel van fietsen dus ik sla mijn moeder 'zal ik je brengen' aanboden altijd af tijdens sneeuw :]


    =

    Fackin' Bullsh*t ;') Je bent niet verwend. Het idee al dat je je ouders geld terug moet betalen, mijn god... Alsjeblieft. En bij ons thuis gebeurd precies hetzelfde als bij jullie en ik betaal ook niks terug. Komop man, dat is zo dom. Sorry voor het taalgebruik mensen, maar ik vind het echt onzin.

    Zazu schreef:
    Ik vind je niet echt verwend, hoor. :/ Een vriendin van me, díé is pas verwend. Iedere dag wordt ze door 'pappie' naar school gebracht, haar vader koopt vanalles voor haar, ze heeft een fucking zwémbad in de achtertuin, een vakantiehuisje in de tuin (incl. badkamer, slaapkamer, woonkamer, keuken, toilet en televisie), zes computers in de computerkamer, een restaurantkeuken, een normale keuken, een bar, twee badkamers, een inloopkast, televisie op haar kamer, een eigen paard (eigenlijk twee, en één leaspony), en echt nog teveel om op te noemen. Conclusie: compared to this, ben je echt niet verwend. :3

    dhflajdhfldajks wóóhh... Alsiknoueenseen'vriendin'vanhaarwaskanikdaarnogwelwatopverdienenehehe...

    Ik ben ook verwend. Maar dat ben ik ook echt. Mijn ouders kopen alles voor me wat mijn hartje begeert en ik heb ook gewoon alles.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Wtf 0,0
    Ik fiets door sneeuw/wind en regen naar school. Maar dat is ook omdat ik het zelf wil en ik houd ook wel van fietsen dus ik sla mijn moeder 'zal ik je brengen' aanboden altijd af tijdens sneeuw :]

    Ik fiets ook altijd naar school (: maar dan meestal wel luid vloekend als het regent. Heb het niet zo op die natte derrie, eigenlijk x'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zazu schreef:
    (...)
    Ik fiets ook altijd naar school (: maar dan meestal wel luid vloekend als het regent. Heb het niet zo op die natte derrie, eigenlijk x'D



    Hahaha, ik ben al heel wat jaren niet meer naar school gebracht.
    Hoogstens een keer opgehaald :']


    =

    Minsa schreef:
    (...)
    dhflajdhfldajks wóóhh... Alsiknoueenseen'vriendin'vanhaarwaskanikdaarnogwelwatopverdienenehehe...

    Het is ook altijd best wel chill als ik op woensdag met haar mee ga (we rijden samen paard, dus dan komt haar vader ons halen van school). But she can be súch a bitch D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zolang je je niet gewend gedraagt, ben je 't ook niet en zou ik je vriendinnen gewoon daarover negeren.
    Al vind ik tien euro per week wel erg veel en als jij dat "maar 10 euro" noemt, kan het inderdaad gauw op anderen overkomen dat je verwend bent, want heel veel mensen krijgen echt niet zoveel zakgeld of Uggs cadeau. Blijf dat dus wel waarderen en ga dat niet enorm normaal vinden, want later moet je - neem ik aan - wel echt voor je geld gaan werken en dan kan je niet bij je ouders aankloppen.
    Dus zolang jij niet verwend bent, dan is dat oké, maar zorg dat ook dat je 't niet zal worden, dan komt alles goed :3


    “Love is a contradiction.”

    Lol, ik krijg 10 euro per maand.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."